apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je zelf ook geen onderzoek gedaan?Als je kijkt hoe ons huidige huis gebouwd is kan het er nooit slechter van worden.
Dakbalken door gezaagd x aantal jaar geleden bijvoorbeeld. En het staat nog steeds.
Als ik niet 100% zeker zou zijn dat het niet veilig zou zijn zou ik het zo niet bouwen.
Bouw constructeur zijn ze hier allemaal🙈
Een constructeur vragen een berekening te maken voor je woning heeft daar niks mee te maken.Hij wil off grid leven. Dan wil en doe je alles zelf en ga je zeker geen ambtenarij of formeel gekoekebak bij je homestead betrekken. Dat is bijna blasfemie in de off-grid wereld.
Kan de preciese site niet vinden. Maar heb het uiteraard wel opgezocht.Heb je zelf ook geen onderzoek gedaan?
Welke IPE heb je toegepast over welke overspanning en hoeveel gewicht komt daar op?
Een constructie kan jaren lang meegaan zonder te bezwijken (ook zonder scheurvorming oid).
Een constructeur vragen een berekening te maken voor je woning heeft daar niks mee te maken.
Is dat genoeg als er een paar meter sneeuw valt?Kan de preciese site niet vinden. Maar heb het uiteraard wel opgezocht.
![]()
Overspanning is een kleine 7 meter. Maar wordt uit het midden ondersteund. (5-2 meter)
Weet ik jou volgend jaar te vertellen🤣
Hoeveel m2 dak draagt die balk?
Totale opervlakte van het nieuwe dak is ongeveer 70m2. 2 meter van de wand kom een badkamer muur. Daar wordt de balk ook nog gestut. Over de gehele breedte wordt de ipe opgevuld met 48x148 balken van 4.8 meter lang elke 50 cm. Deze worden ondersteund aan de achterkant. En 2 keer op een nieuw frame die gemaakt wordt in de oude situatie van het huis.
De link werkt bij mij niet maar congrats!Onze jongste zoon heeft op basis van zijn loglift en deadlift en uitnodiging gekregen voor de Official Strongman Games in Texas die voor het eerst de tiener categorie gaan toevoegen
Maak een account of meld je aan bij Instagram - Deel wat je bezighoudt met de mensen die jou begrijpen.l.instagram.com
Geen idee of er dat voor elkaar gaan krijgen, maar alleen de uitnodiging of al chique
Ff direct link gepakt
Dit zijn ze! Mooie tijden. Hoe vaak ik daar wel niet aan gesleuteld heb vroeger1985 Honda MT 80cc(5 bak) gedeeltelijke restauratie bijna klaar. Nog even de zijkapjes polijsten en van nieuwe stickers voorzien, kontrekje nog monteren etc.
De verlichting en knippers werkend gemaakt( hele kabelboom doorgespit en weer orgineel gemaakt). Alles terug monteren en een ketting erop en dan kunnen we een testrondje maken. Blok heb ik ook gereviseerd, nieuwe voorvork, nieuwe achterbrug, nieuwe pijp erop, frame gepoedercoat etc etc.
Tank en kont zijn nog orginele lak met een mooie patina, die hou ik zo.![]()
![]()
Onit 19 jaar.Dit zijn ze! Mooie tijden. Hoe vaak ik daar wel niet aan gesleuteld heb vroeger

Wel complexe ptss overgehouden (denkt de pos) aan een niet echt normale opvoeding die ik en m'n zussen hebben gehad. Zij hebben het al lang een plek gegeven. Ik kan me veel niet meer herinneren. Soms herinner ik weleens wat. M'n moeder was eigenlijk niet zo leuk.Vandaag heel kort gekontvingerd door wel een mooie vrouw.
Met alle gekheid, algemene gezondheidscheck gehad, en alles is goed tot nu toe. Enorm opgelucht!
Misschien wel wat hersenschade inderdaad.
En m'n vader heeft altijd m'n moeder beschermd, nu nog. Zij is altijd het slachtoffer, bedoelde het goed etc. Mijn vader was er verder nooit en boet nu in. M'n moeder manipuleert. Ik houd het contact nu oppervlakkig.Wel complexe ptss overgehouden (denkt de pos) aan een niet echt normale opvoeding die ik en m'n zussen hebben gehad. Zij hebben het al lang een plek gegeven. Ik kan me veel niet meer herinneren. Soms herinner ik weleens wat. M'n moeder was eigenlijk niet zo leuk.
Zit al enkele maanden thuis, en ben m'n hele leven aan het relativeren. Heb veel verkeerde keuze gemaakt. Ben 9 weken te vroeg geboren, misschien heb ik wel autisme/add/adhd. Misschien ben ik alleen maar overwerkt. Misschien heeft de opvoeding meer invloed op m'n leven gehad dan ik dacht.
Gaan we ff uitzoeken!
Duurt wel even, maar is wel aan te raden.geboren, misschien heb ik wel autisme/add/adhd … Gaan we ff uitzoeken!