AndroidHealthClinic

Wat merk jij van creatine?

BerryDK

Ripped Bodybuilder
Waardering
74
Lengte
1m88
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Ik gebruik nu zelf sinds een paar dagen creatine, dus lijkt het mij wel interessant om te weten wat creatine bij jullie allemaal deed?

Ik ben nog niks zwaarder geworden, maar ik merk wel dat ik tijdens de trainingen veel meer energie heb.

Laat jullie reactie maar komen;)

Ik werd er snel sterker van, maar ik hield ook heel veel vocht vast.

Ik gebruik al 2 weken monohydraat maar merk er nog niets van. Ik vermoed dat ik hier niet op reageer..

ik merkte er eerst niet zoveel van, na een dag of 10 veranderde het en werd ik een stuk sterker. het heeft me veel geholpen en ben er veel van aangekomen. nu ik een paar weken stop blijf ik vrijwel op het zelfde gewicht hangen.

Creatine Monohydraat - nix. Creatine Alkalyn- nix. Oftewel ik heb NIX aan Creatine.

Mensen verwachten er te veel van, je moet er voor open staan...

Ik heb 1 keer Creatine Monhydraat gebruikt, merkte ik weinig van. Deze creatine was wel over datum...(zag er verder nog goed uit) dus misschien dat het daar aan lag. toen ik niet veel merkte werd ik ool lakser met het inenemen en op een gegeven moment ben ik er mee gekapt. wat ik wel ondervond was dat ik zwaardere gewichten aankon..maar verder weinig verschil. Ik heb nu nieuwe gehaald en ga daar volgende week mee beginnen...hopen dat dat meerresultaat oplevert (tis weer monhydraat, van het merk American Sports, Power creatine)

ik reageer erg goed op mono. Het duidelijkste effect is dat ik langer kan doorgaan in de gym :)

Mensen verwachten er te veel van, je moet er voor open staan...

Het werkt of het werkt niet. Of je er nou wel of niet voor open staat.. Tuurlijk moet je er niet té veel van verwachten, maar feit blijft dat het wel of niet werkt. Zo simpel is het nou eenmaal.

ik krijg er niet echt meer kracht door, maar toch wel beetje massa bij (ben suprerdroog van nature) en op dit weegschaal vertaalt zich dat in 2 a 3 kilo, als ik er mee stop verdwijnt die massa als sneeuw voor de zon..
daarom gebruik ik enkel creatine in de maanden mei-juni-juli om lekker te staan in de zomer.. in de winter enkel mijn voeding,shakes en amino's na de training..

merk er helemaal niks van.

ik krijg er niet echt meer kracht door, maar toch wel beetje massa bij (ben suprerdroog van nature) en op dit weegschaal vertaalt zich dat in 2 a 3 kilo, als ik er mee stop verdwijnt die massa als sneeuw voor de zon..
daarom gebruik ik enkel creatine in de maanden mei-juni-juli om lekker te staan in de zomer.. in de winter enkel mijn voeding,shakes en amino's na de training..

Is het niet gewoon vocht wat je vasthoud??? Eet je anders wel genoeg (eiwitten/KH)? Als je het goed doet hoort niet al je gewonne massa meteen weer te verdwijnen..

Mono heb ik gebruikt, 3,5 kg in 15 dagen.
Kracht ging flink omhoog, bij de meeste oefeningen toch wel 15/20%

Reageer er vrij goed op dus, hoop dat deze trend zich door zet.
Waterhoofd heb ik er gelukkig ook niet van gekregen.

Zoog vol als een spons. schoot ineens naar 93 kg. (zat iets onder de 90 toen)

Gevorderden spul imo. Niet nuttig voor mensen die nog maar een paar jaar trainen. (zoals ik)

Heb nu energized xpand stacked met kre-alkalyn. Is dus veel meer dan creatine, maar wat ik merk is energie, kracht (net wat kilootjes meer), wordt er niet zwaarder van, maar wel harder mijn spieren voelen echt harder aan, en vasculairder.

Mono heb ik gebruikt, 3,5 kg in 15 dagen.
Kracht ging flink omhoog, bij de meeste oefeningen toch wel 15/20%

Reageer er vrij goed op dus, hoop dat deze trend zich door zet.
Waterhoofd heb ik er gelukkig ook niet van gekregen.

Een vooruitgang van 100kg bench naar 120kg in 15 dagen lijkt wel aas.

Jongens jongens, je moet hier ook alles uit leggen he....
Open staan bedoel ik dat er zat mensen zijn waarbij Creatine wel degelijk werkt maar dit niet eens door hebben cq er te veel van verwachten en dus maar gillen dat het niets doet.
Uiteraard zullen precies hier wel weer uitzonderingen zitten.

Terug
Naar boven