Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
Jongens jongens, je moet hier ook alles uit leggen he....
Open staan bedoel ik dat er zat mensen zijn waarbij Creatine wel degelijk werkt maar dit niet eens door hebben cq er te veel van verwachten en dus maar gillen dat het niets doet.
Uiteraard zullen precies hier wel weer uitzonderingen zitten.
Of misschien is het wel vice versa?
Dat er gasten zijn die een normale vooruitgang meemaken en het toeschrijven aan de creatine?
Als de vooruitgang zo miniem is dat je twijfelt of het je gewone evolutie is of dat het misschien wel door de crea kan komen, is het imo je geld zeker niet waard.
Hoeveel mensen zijn er overigens niet die samen met de start van een tribulus-/creatine-/testosting-/whatever-kuur ook beslissen om eens gezond te eten en voldoende te slapen? Dan gainen ze opeens, en dan moet dat wel in hun ogen door de creatine komen.
En al die zever van responders/non resoponders,n wie zegt dat het geen marketingtruuk is?Ik trap er toch altijd in om elke nieuwe soort crea minstens één keer te proberen. Krealkalyn heb ik nog niet geprobeerd, moet ik eerlijkheidshalve bekennen... ik ben het een beetje moe, en alsk ne keer eens veel te veel geld heb zal ik het eens aan een test onderwerpen.
Laatst bewerkt:

bij krachtraining voelde ik het ook maar bijlange niet zoveel als kre-alkalyne (of hoe je het ook schrijft). Daar was het resultaat onmiddelijk en de spieren waren veel harder!
Bij mij werkt creatine wel degelijk, en dat is echt geen placebo effect