MuscleMeat

Wat merk jij van creatine?

Jongens jongens, je moet hier ook alles uit leggen he....
Open staan bedoel ik dat er zat mensen zijn waarbij Creatine wel degelijk werkt maar dit niet eens door hebben cq er te veel van verwachten en dus maar gillen dat het niets doet.
Uiteraard zullen precies hier wel weer uitzonderingen zitten.

Of misschien is het wel vice versa?

Dat er gasten zijn die een normale vooruitgang meemaken en het toeschrijven aan de creatine?

Als de vooruitgang zo miniem is dat je twijfelt of het je gewone evolutie is of dat het misschien wel door de crea kan komen, is het imo je geld zeker niet waard.

Hoeveel mensen zijn er overigens niet die samen met de start van een tribulus-/creatine-/testosting-/whatever-kuur ook beslissen om eens gezond te eten en voldoende te slapen? Dan gainen ze opeens, en dan moet dat wel in hun ogen door de creatine komen.

En al die zever van responders/non resoponders,n wie zegt dat het geen marketingtruuk is?Ik trap er toch altijd in om elke nieuwe soort crea minstens één keer te proberen. Krealkalyn heb ik nog niet geprobeerd, moet ik eerlijkheidshalve bekennen... ik ben het een beetje moe, en alsk ne keer eens veel te veel geld heb zal ik het eens aan een test onderwerpen.

Laatst bewerkt:
Of misschien is het wel vice versa?

Dat er gasten zijn die een normale vooruitgang meemaken en het toeschrijven aan de creatine?

Als de vooruitgang zo miniem is dat je twijfelt of het je gewone evolutie is of dat het misschien wel door de crea kan komen, is het imo je geld zeker niet waard.

Hoeveel mensen zijn er overigens niet die samen met de start van een tribulus-/creatine-/testosting-/whatever-kuur ook beslissen om eens gezond te eten en voldoende te slapen? Dan gainen ze opeens, en dan moet dat wel in hun ogen door de creatine komen.

Klopt ook idd helemaal.

En om eens even antwoord op de topic starter te geven.

Ik merk na de eerste week iets meer kracht, de weken daarop word ik wat voller.

Negatief is dat ik naar mate ik de creatine een tijdje gebruik een erg moe gevoel krijg... alsof je slaap te kort komt. Heeft iemand anders dit toevallig ook? Heb er wel eens meer mensen over gehoord.

crea mono -> geen effect
CEE-> geen effect

Krachtstats zijn bij mij aanzienlijk omhoog gegaan tijdens de creatine maand, gewicht ook met een aantal kilo omhoog. Of het echt aan de crea ligt geen idee, misschien doet het fantoom effect je denken dat het werkt.

Bij mono was het resultaat er wel maar was niet zo uitgesproken vond ik.
Ik kreeg er pijn van in mijn kuiten en na 1 uur tennissen deed dat echt pijn.
Nuja daarvoor nam ik geen crea natuurlijk :) bij krachtraining voelde ik het ook maar bijlange niet zoveel als kre-alkalyne (of hoe je het ook schrijft). Daar was het resultaat onmiddelijk en de spieren waren veel harder!
In de toekomst ga ik dus kre-alkalyne kopen. Is misschien iets duurder maar je hebt de nadelen en niet en werkt veel beter (bij mij toch).

Ik ben nu 3 weken bezig met creatine, maar ik merk er geen ruk van.

niks tot weinig,

Heb creatine mono gehad 6 weken, niks gemerkt.. Toen 3 weken X-pand gebruikt ook geen kont van gemerkt. Nu No-explode merk zeker een energie boost + concentratievermogen maar niet meer kracht ofzo..

Dus ik vrees dat creatine niet werkt voor mij.

Van creatine monohydrate hou ik redelijk veel vocht vast, hier heb ik met Kre-Alkalyn en CEE geen last van :thumbup:

Kracht en uithoudingsvermogen gaan omhoog, ik kan net ff dat extra repje eruit persen, net ff wat zwaarder trainen. :wl: Bij mij werkt creatine wel degelijk, en dat is echt geen placebo effect ;) :D

ik ben er ook wel tevreden over ik hield overgens geen vocht vast in iedergeval niet veel en ik kon iets meer gewicht aan maar ik gebruikte het al na 1 jaar trainen dus veel kan ik er niet over zeggen

duidelijk meer kracht. gewoon overal een stapje vooruit.

ik reageer goed op micronized monohydraat, en met goed bedoel ik iets wat krachtwinst, géén wonderen.

En om eens even antwoord op de topic starter te geven.

Ik merk na de eerste week iets meer kracht, de weken daarop word ik wat voller.

Negatief is dat ik naar mate ik de creatine een tijdje gebruik een erg moe gevoel krijg... alsof je slaap te kort komt. Heeft iemand anders dit toevallig ook? Heb er wel eens meer mensen over gehoord.

ik doe maar een gokje hoor maar kan het liggen aan dat je magnesium gehalte is gedaald en je die niet voldoende hebt aangevuld?

Creatine werkt bij mij prima! Meer uithoudingsvermogen, meer kracht, goede pomp en weinig vochtretentie.

Een van de weinige supplementen die echt werken.

Terug
Naar boven