Fitness Seller

Wat merk jij van creatine?

monohydraat merk ik pas na 2.5 week ofzo dat ik aardig wat kracht bij krijg.

trouwens de tuinen hebben altijd 50 % korting op creatine monohydraat caps dat is super makkelijk niks geklooi met water of vruchten sap en roeren gewoon in nemen met water hoppa.

Is het niet gewoon vocht wat je vasthoud??? Eet je anders wel genoeg (eiwitten/KH)? Als je het goed doet hoort niet al je gewonne massa meteen weer te verdwijnen..

ja dat klopt Gillian, tis vocht dat ik meer ophoud (en da's idd eigenl geen massa), kdenk wel dat mijn voeding anders ok is

monohydraat merk ik pas na 2.5 week ofzo dat ik aardig wat kracht bij krijg.

trouwens de tuinen hebben altijd 50 % korting op creatine monohydraat caps dat is super makkelijk niks geklooi met water of vruchten sap en roeren gewoon in nemen met water hoppa.

Die van de tuinen is echt boelshit helpt helemaal niet.:(

Welke raden jullie eigenlijk aan om wel te kopen ???

Dat ik er duidelijk wat meer mee kan pakken...., dat je door het vocht dat je meer vasthoudt zwaarder wordt en elke x als ik ermee stop er ZIEK van wordt, verkouden!! etc...

Ik meende dat ik sterker er van werd merkte het vooral bij het pakken van mijn portomonnee die was dus lichter.
1x gebruikt helemaal niks van gemerkt!

Ik had ook creatine monohydraat van De Tuinen... ik merk er echt niks van.
Is er een andere creatine die wel zou kunnen werken??

van mono merk ik niet veel meer, van cee wel

nette rug trouwens op je avatar gillian

Ik heb creatine van Nature's Best gekocht en is net binnen... Ik zal wel posten of ik er wat van merk.

Ik hoop dat ik een paar kilo kan pakken en extra kracht krijg. Er wordt welleens gesproken over een % van krachttoename, bijvoorbeeld 10%.
Wordt hiermee bedoeld dat je 1RM 10% hoger wordt? dit lijkt mij uitzonderlijk veel...?

Ik ben nu 3 dagen bezig met 15 gram creatine per dag en ik zit erg vaak op de wc te blazen.....gaat dit over?

denk niet dat creatine daar invloed zal op hebben eerlijkgezegd..

Had gekund,ik neem smorgen`s voor het ontbijt 5 gram,smiddags 5 gram en voor de training 5 gram,is dit teveel voor de oplaadfase?
Er is mij namelijk geadviseerd om 15 gram te nemen,vind het ook best veel moet ik eerlijk zeggen....

alles wat je niet opneemt plas je volgens mij gewoon weer uit...

dus het is meer zonde van je geld om teveel te nemen.

Oplaadfase is overrated.
Zijn volgens mij al verschillende onderzoeken naar geweest.

De mensen bij wie het niet werkt (zoals ik) hebben die van nature al veel creatine?
zullen die van nature ook al sterk zijn?

De mensen bij wie het niet werkt (zoals ik) hebben die van nature al veel creatine?
zullen die van nature ook al sterk zijn?

Even kort door de bocht, maar om het een en ander te verduidelijken:
Bij de meeste mensen is de Creatine 'emmer' in de spieren 3/4 vol, dus als je wat extra Creatine inneemt zit de emmer helemaal vol en kun je optimaal presteren.
Er zijn ook mensen die van nature iets meer Creatine aanmaken en/of d.m.v. voeding een flinke doseringen binnenkrijgen. Bij hun is de emmer al vol, dus stop je daar extra Creatine bij dan loopt de emmer alleen maar over, maar merk je qua prestatie geen vordering.

Creatine kan de grens waarbij de spier een kracht exercitie uit kan oefenen naar boven opschuiven. De spier zal net iets langer een krachtexplosie vol kunnen houden. Wat je meestal zal merken is dat je ineens 10 x 80 kan drukken i.p.v. de 8 x 80 die je eerst altijd deed. Het is niet zo je 1 x PR ineens van 100 naar 150 kg gaat.
Heeft dus meer met langer vol kunnen houden te maken dan met extreme krachttoename.

Terug
Naar boven