MuscleMeat

wat moet ik nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bas-121

Novice
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
50kg
Vetpercentage
8%
hallo, mijn naam is bas ben 17 jaar en ben heel erg dun. ik zit heel erg over mn dun heid in ik heb van alles geprobeert maar niks helpt ik begin me weer zorgen te maken aangezien het warme weer er weer aankomt en ik ga echt niet zonder vest naar buiten. ik heb besloten om maar anabolen of wat dan ook te gaan doen als ik maar meer spier massa krijg... ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik heb er totaal geen verstand van ik hoop dat jullie kunnen zeggen bv als je het dan doet neem dan dit of dat, (ik wil trouwens liever niet spuiten) ik heb geken op internet maar er zijn onwijs veel verschillende soorten. kunnen jullie alsjeblieft me helpen met een bepaald soort uit te kiezen.(niet extreem hard ofzo en veilig).
mn ingevulde vet percentage slaat trouwens nergens op ik heb geen ide wat die is...

alvast bedankt gr bas

En nog 1.....
Je zegt zelf al dat je er geen verstand van hebt, afblijven dus
Ga vreten

• Topic Starter Topic Starter
ik eet al erg veel, sinds een maand ook regelmatig want volgens de dietist dus daar lich het niet aan. is er niet een bepaald medicatie dat veilig is en er toch goed bij helpt?

ik eet al erg veel, sinds een maand ook regelmatig want volgens de dietist dus daar lich het niet aan. is er niet een bepaald medicatie dat veilig is en er toch goed bij helpt?

Daar ligt t wel aan..
Meer eten.
En je eet niet al erg veel, anders woog je wel meer dan me zusje

toch wel grappig dat jij weet hoeveel ik eet.....

Je eet pas sinds een maand regelmatig??
Reken maar eens uit wat je echt eet per dag.

ik blow en rook trouwens wel

ja de dietist zei dat het daaraan lag maar ik at ook niet echt vaak brood altijd warm maar de dietist zei dat ikj regelmatig moest gaan eten

ooit van snelle stof wisseling gehoort? laat anders andere mensen reageren ik krijg met jou toch geen antwoord op mn vraag