MuscleMeat

wat moet ik nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bas-121

Novice
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
50kg
Vetpercentage
8%
hallo, mijn naam is bas ben 17 jaar en ben heel erg dun. ik zit heel erg over mn dun heid in ik heb van alles geprobeert maar niks helpt ik begin me weer zorgen te maken aangezien het warme weer er weer aankomt en ik ga echt niet zonder vest naar buiten. ik heb besloten om maar anabolen of wat dan ook te gaan doen als ik maar meer spier massa krijg... ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik heb er totaal geen verstand van ik hoop dat jullie kunnen zeggen bv als je het dan doet neem dan dit of dat, (ik wil trouwens liever niet spuiten) ik heb geken op internet maar er zijn onwijs veel verschillende soorten. kunnen jullie alsjeblieft me helpen met een bepaald soort uit te kiezen.(niet extreem hard ofzo en veilig).
mn ingevulde vet percentage slaat trouwens nergens op ik heb geen ide wat die is...

alvast bedankt gr bas

En nog 1.....
Je zegt zelf al dat je er geen verstand van hebt, afblijven dus
Ga vreten

• Topic Starter Topic Starter
ik eet al erg veel, sinds een maand ook regelmatig want volgens de dietist dus daar lich het niet aan. is er niet een bepaald medicatie dat veilig is en er toch goed bij helpt?

ik eet al erg veel, sinds een maand ook regelmatig want volgens de dietist dus daar lich het niet aan. is er niet een bepaald medicatie dat veilig is en er toch goed bij helpt?

Daar ligt t wel aan..
Meer eten.
En je eet niet al erg veel, anders woog je wel meer dan me zusje

toch wel grappig dat jij weet hoeveel ik eet.....

Je eet pas sinds een maand regelmatig??
Reken maar eens uit wat je echt eet per dag.

ik blow en rook trouwens wel

ja de dietist zei dat het daaraan lag maar ik at ook niet echt vaak brood altijd warm maar de dietist zei dat ikj regelmatig moest gaan eten

ooit van snelle stof wisseling gehoort? laat anders andere mensen reageren ik krijg met jou toch geen antwoord op mn vraag

Eten moet jij nemen. De diëtiste kan wel zeggen dat het goed is, maar die wil dat jij gezond eet en voldoende eet. En voldoende wil dan niet zeggen dat ze jou tig kilo spiermassa wil laten aankomen. Wil je dat wel, moet je meer eten.

Aangezien je zegt liever niet te spuiten kan je het best 10 tot 12 weken een combi doen van orale anabolen.

Dianabol 50 mg per dag
Winstrol 50 mg per dag
Anavar 50 mg per dag

Geluk heb je want bij spuiten kan je niet blowen of drinken terwijl orale anabolen dit wel goed toelaten.

Het is dus prima te combineren met jouw levenstijl.

hoi bas

je bent te jong om te kuren.

groet bas.

oke top bedankt voor de reacties want ik moet echt snel een oplossing vinden heb me al twee keer ziek gemeld ivm weer, maar greenmonkey is dat niet erg veel? ik heb er geen verstand van hoor maar ik zat eerder te denken aan 1x per week haha maar is 3x per dag niet erg veel?

Totdat jij hier een exact lijstje van je dagelijkse voeding plempt, zal er dus niemand zijn die je gelooft. Je zegt dat je veel eet maar je zegt ook ter verdediging dat je een snelle stofwisseling hebt. Zal gerust, maar dat betekent dus dat je het probleem herkent. Vervolgens doe je hier echter niets mee en grijp je uit gemak naar een kuur.
Verrassing: kuren zal niets voor je doen als je de grondbeginselen niet op een rijtje hebt.

Verder: train je überhaupt? Dat kan ik namelijk niet uit je reacties opmaken. Verrassing: kuur zonder trainen = 0 resultaat. Kuren zonder eten zal qua resultaat ook tegenvallen, overigens.

Als je ruimte hebt voor die orals dan kun je er ook nog een paar porties rijst in douwen. Ga es eten joh!

maar basmca ik moet echt een oplossing vinden ik schaam me dood als ik weer eens in mn vest met dit bloed hete weer door de stad ga...

maar basmca ik moet echt een oplossing vinden ik schaam me dood als ik weer eens in mn vest met dit bloed hete weer door de stad ga...

ja sorry het is niet dat ik het ontken maar mn ouders zeggen dat het daardoor komt ook de dietist trouwens het is idd de makkelijke weg om een kuur te pakken maar ik train 3x in de week niet echt veel alleen met gewichtjes ttrouwens en buikoefeningen want ik ga echt niet naar de sportschool maar jullie denken dus dat trainen het beste is (ik eet trouwens echt veel alleen wel altijd warm)

en ik hoef trouwens echt geen body builder te worden maar gewoon normale spieren is al goed maar nu ben ik echt kapot dun :S we; bedankt voor jullie reacties allemaal trouwens

Zoals eerder gezegd maar je niet wilt geloven, ga eten. Werk alles naar binnen wat je tegenkomt, ga olijfolie shotten, drink een pak chocomel per dag bovenop je voeding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven