XXL Nutrition

wat moet ik nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja sorry het is niet dat ik het ontken maar mn ouders zeggen dat het daardoor komt ook de dietist trouwens het is idd de makkelijke weg om een kuur te pakken maar ik train 3x in de week niet echt veel alleen met gewichtjes ttrouwens en buikoefeningen want ik ga echt niet naar de sportschool maar jullie denken dus dat trainen het beste is (ik eet trouwens echt veel alleen wel altijd warm)
Stel even dat je een snelle stofwisseling hebt. Dan kun je 2 dingen doen.
1: maak een topic op een bodybuilding forum om te vragen middels welke prestatiebevorderende middelen je het makkelijkste aan kunt komen; als men cynisch reageert en je om details c.q. bewijs vraagt, dan geef je die natuurlijk nog steeds niet
2: ga boven je onderhoud eten

En ga gewoon braaf naar de sportschool en ga Starting Strength oid doen, want van een beetje met gewichtjes kloten zal je niet heel veel opschieten.

en ik hoef trouwens echt geen body builder te worden maar gewoon normale spieren is al goed maar nu ben ik echt kapot dun :S we; bedankt voor jullie reacties allemaal trouwens

Luister naar @Portonia1 (zie citaat hieronder). Met anabolen word je meteen een massamonster van 100+ kg en ben je dus het stadium van 'gewoon normaal gespierd' ver voorbij.

Oh dan zou ik geen anabolen nemen man.. dan wordt je meteen een bodybuilder

Wat is dit voor grap? ik ben zelf ook 17 en volgens mij heeft deze guy hersens van een 13 jarige, je eet niet genoeg, heb zovaak mensen gehoord die dan zeggen dat ze veel eten en dan komen ze aan met ik eet nu 2500/3000 kcal.
Eet meer eet iets waar veel kcal in zit, als jij nu al aan anabole wilt gaan terwijl je er niks van weet, succes. aangezien je 17 bent en ook vast nog bij je ouders woont, wat vinden hun hier eigenlijk van dat je anabole wilt gebruiken?

Ja, van annabollen ga je vet strak staan, kijk maar naar Filemon.
motte nie willuhhh

Verder weet ik nog enkele leuke trucjes om efficiënt spieren op te bouwen.
-hardlopen met dumbells in je handen
-tuinmeubelen een zandheuvel op dragen
-veel ananas en olijfolie eten (werkt anabool)

je kunt ook een baksteen onder je schoenen plakken.
en als dat te makkelijk gaat kun je overstappen naar stoeptegels.

Ja, van annabollen ga je vet strak staan, kijk maar naar Filemon.
motte nie willuhhh

Verder weet ik nog enkele leuke trucjes om efficiënt spieren op te bouwen.
-hardlopen met dumbells in je handen
-tuinmeubelen een zandheuvel op dragen
-veel ananas en olijfolie eten (werkt anabool)

@Walnut : ben je nou echt al onze geheime methodes aan het verraden? :p

oke top bedankt voor de reacties want ik moet echt snel een oplossing vinden heb me al twee keer ziek gemeld ivm weer, maar greenmonkey is dat niet erg veel? ik heb er geen verstand van hoor maar ik zat eerder te denken aan 1x per week haha maar is 3x per dag niet erg veel?

Troll van girl scène confirmed

• Topic Starter Topic Starter
ik woon idd bij mn ouders en anabolen dacht ik dat dat mijn laatste optie was, spanning en walnut bedankt ookal snap ik het filmpje niet echt hij heeft het er bv over om 100% naar subs te gaan? en het zijn ook niet labels hij heeft het erop geschreven :p maar t zal wel aan mij liggen dat k het filmpje niet helemaal snap in ieder geval ga ik dus olijf ollie drinken en annas en veel trainen

*sigh* ik eet veel, zegt elke ecto, onder aan de streep eten ze gewoon te weinig

Dit moet toch wel een troll zijn?

Zo niet, gewoon liter volle chocomelk toevoegen aan het vele eten wat je al natuurlijk eet.

Post nu maar eens wat je op een dag eet. Veel eten wil namelijk niet altijd zeggen dat je veel kcal eet.
Zelf heb ik ook een snelle stofwisseling en daarbij wat problemen met mijn darmen waardoor ik voeding niet opneem.
Ik vind ook dat ik veel eet. zo een 3800 kcal bij mijn lengte en gewicht en ja.. ook ik heb het zelfs in de zomer koud.
Boeien.. trek een vest aan. Sportschool ga ik ook 3x per week heen.. kan mij het verrotten wat ze zeggen en denken. Het gaat om wat je wil en dat is aankomen.
dat wil dus zeggen heel veel eten en vaak meer dan je denkt en blijven trainen.
Vind je het lastig in de sportschool.. t shirt met lange mouwen en een trainingsbroek en klaar. Je moet ergens beginnen en als je met de tijd ziet dat je wle aankomt wordt het alleen maar leuker.

Dus...
1 post wat je eet. Dat is ook eenvoudiger tips geven
2 ga gewoon sporten bij een sportschool. Je komt daar voor jezelf en niet voor een ander
3 anabolen --> niet doen. Heeft toch geen zin en zal je niets opleveren. Wat je wil kan je met punten 1 en 2 ook behalen!

moet een 17jarige niet meteen een ban krijgen als ie naar anabolen vraagt?

Ik zou anders gewoon 3 vesten er bij kopen, bespaar je de moeite van het trainen, word je zo moe van. Zeker met dit warme weer.

Trolllllllllllllll

Sowieso een troll :rolleyes:

oke top bedankt voor de reacties want ik moet echt snel een oplossing vinden heb me al twee keer ziek gemeld ivm weer, maar greenmonkey is dat niet erg veel? ik heb er geen verstand van hoor maar ik zat eerder te denken aan 1x per week haha maar is 3x per dag niet erg veel?

20 mg methyltren elke dag voor 12 weken
Dan pak je wel 20 kg erbij en ben je klaar voor de zomer !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven