Fitness Seller

wat moet ik nog meer doen

kevin1224

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
71kg
ik doe ongeveer elke week 3 tot 4 keer
3 setjes push-ups van 10x
maar het resultaat vaalt enorm tegen dus wat doe ik fout of welke oefeningen moet nog meer doe om gespierde armen te krijgen
P.S ik train alleen thuis dus niet zeggen dat ik naar de sportschool toe moet en het mag geen cent kosten

ik doe ongeveer elke week 3 tot 4 keer
3 setjes push-ups van 10x
maar het resultaat vaalt enorm tegen dus wat doe ik fout of welke oefeningen moet nog meer doe om gespierde armen te krijgen
P.S ik train alleen thuis dus niet zeggen dat ik naar de sportschool toe moet en het mag geen cent kosten

Hoe lang doe je dit al? En 30 push ups is nu ook niet bepaald veel, is dit je limiet?

zonder sportschool en voeding ga je geen gespierde armen krijgen
succes

You are ****ed son

tmag geen cent kosten, lol. krachttraining is een supercheape hobby, een squatrack, een bankje en gewichten en veel eten (waar je ouders wss in zullen voorzien)
wil je een gratis hobby ga dan hardlopen in het straat

Je zegt op een bodybuilding forum dat je niet naar de sportschool/homegym wilt gaan?

Als het geen cent mag kosten is het een goede oefening om bomen uit de grond te trekken in het bos. Begin met die kleintjes, maar na een halfjaar trainen trek je echt joekels uit de grond.

Vriend van mij heeft dit ook gedaan want mocht geen cent kosten, hijs nu mega super breed!

awesome topic. Gewoon elke dag heel je moeders snoep kast leeg vreten, vaak friettens / mac etc. Geloof me, binnen half jaar ben je breed.

Helaas helaas gespierde armen krijg je dus niet van alleen een beetje opdrukken.

er zijnop internet wel workouts voor thuis te vinden.... of je er gespierde armen van krijgt, weet ik niet. Je kan er wel je figuur mee verbeteren. Als je het elke dag doet, en tot het graadje gaat, zal men dat na een paar jaar echt wel kunnen zien.

kijk eens op virtuagym.nl kan je een schematje kiezen zonder equipment.
of op bodyrock.tv of zuzana's ZWOW workout of the week, elke week een andere workout

en zo zijn er nog veel meer.
vervolgens denk ik dat je niet echt op je plek bent op dit forum. Misschien kan je beter naar het fitness forum. Met zal je hier blijven verwijzen naar de sportschool en de krachttraining

• Topic Starter Topic Starter
ik doe de push ups al ongeveer een half jaartje
ga kijken voor een sportschool in de buurt, weet iemand een goeie in de buurt van groningen

Laatst bewerkt:
Succes met zoeken. Met de push-ups wordt het niet veel zoals al vermeld

Wat je nog meer moet doen?
Inlezen, zodat je weet waar je het over hebt.

voor beginners zijn er eigenlijk overal wel goeie sportscholen, vooral in de steden.
ga op bezoek, vraag of je eens mag rondkijken, neem eventueel een proefles.

kijk of ze een (vrij)squatrek hebben, een benchpress, een incline bench
en voldoende dumbbells
Meer heb je in principe niet nodig

Sportschool gaan

een voedingsschema hanteren en fatsoenlijk gaan trainen.
dit kan je twintig jaar doen en geen cent uitgeven maar dan heb je ook geen resultaat

hoi

Terug
Naar boven