AndroidHealthClinic

Wat nou witte haai

Ja wel daar zijn we het dan over eens :').

Maar ze hebben waarschijnlijk al mensen ook aangevallen toch? Of niet? Het zou me sterk verbazen moesten ze dat nog niet gedaan hebben. Kvraag me af wat jij dan als gevaarlijk beschouwt :p

In de natuur vallen ze geen mensen aan, het is een dolfijnensoort en die jagen alleen op de prooien die ook voor hun interessant zijn. Dat kunnen ook jonge baleinwalvissen zijn, een schouwspel dat wel zeer wreed aandoet. Beuken tot het beest echt murw is en daarna gaat het jong er volledig aan.

Orka's zwemmen zelfs het strand op om een zeehond eraf te trekken.

de megalodon, wat n heldenhaai was dat dan

heb er 2 van die avonturenromans over, MEG :)

Leuk filmpie, had het spannender verwacht was best snel afgelopen met die haai..
Megalodon !!!! voor het eerst dat ik er van hoor ,, damn wat een beest :| zeker dat hij nog wel bestaat ergens diep DIEP onder water

Orca's zijn echt aparte beesten.

Ik heb eens twee orca's zien spelen/oefenen met een zeehond en toen ze klaar waren brachten ze het jonge dier naar de oever.

Ongelovelijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Blastoise is de eindbaas.

Blastoise.jpg

Als ik die orka was dan had ik de trainer al lang opgegeten.

Ik heb eens twee orca's zien spelen/oefenen met een zeehond en toen ze klaar waren brachten ze het jonge dier naar de oever.

Ongelovelijk.

Dan zijn ze nog jong weten ze niet precies wat ze moeten doen met een prooi. Was een keer op NG werd een groep leeuwen gevolgd waar te weinig oude leeuwinnen in de pride zaten. Zij moesten de jonge leeuwen leren te jagen maar dat ging elke keer fout. Ze lieten hun prooi gaan of liepen er mee te spelen.

Niks ongelovelijks aan dus.

Dan zijn ze nog jong weten ze niet precies wat ze moeten doen met een prooi. Was een keer op NG werd een groep leeuwen gevolgd waar te weinig oude leeuwinnen in de pride zaten. Zij moesten de jonge leeuwen leren te jagen maar dat ging elke keer fout. Ze lieten hun prooi gaan of liepen er mee te spelen.

Ik heb ook gezien waarover hij het heeft en het waren geen jongen.

Je praat over iets anders, dit waren 2 volwassen orca's.

Terug
Naar boven