MuscleMeat

Wat te doen bij angst voor naalden?

ramon67

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Ik wil eens weten of er hier meerdere zijn die een angst hebben voor naalden.

Leuk als je wilt gaan kuren,maar ik sta nu al te stuiteren.
Het gekke is dat ik wel veel tattoo's heb haha.

Maar dat betekent voor mij dan automatisch aan de orals....en tja....na veeellllll zoekwerk en info van div.mensen weet ik gewoon niet wat ik nu het beste kan nemen qua orals....

Iemand tips?

Man the f**k up.

Je laten prikken en gewoon niet kijken. Wat je niet kunt zien dat is er ook niet.. Dat zegt mijn neefje van 5 altijd namelijk :o

Srsly je bent 38, die eerste prik is mss even eng, maar het valt ECHT mee.

Als je bloed moet laten trekken vraag je toch ook niet of ze dit oraal kunnen doen???

• Topic Starter Topic Starter
oh?

Je laten prikken en gewoon niet kijken. Wat je niet kunt zien dat is er ook niet.. Dat zegt mijn neefje van 5 altijd namelijk :o Srsly je bent 38, die eerste prik is mss even eng, maar het valt ECHT mee. Als je bloed moet laten trekken vraag je toch ook niet of ze dit oraal kunnen doen???

Hij wacht gewoon tot hij ongesteld wordt.

Maat van me heeft dit probleem ook en keek me verbaasd aan toen ik hem vertelde dat ik het gewoon zelf doe. Gewoon door een maat laten doen die zelf al eerder geprikt heeft als je het zelf niet durft, het stelt echt helemaal niks voor.

Een beetje pijn is fijn

Even youtube raadplegen, staat vol met educatieve filmpjes omtrent injecties (glutes, quads)
Als je zelf moet injecteren raad ik quads aan, makkelijkste voor mij op vlak van bewegelijkheid en overzichtelijk!

Als je het laat zetten in je billen voel je zo goed als niks. Eerste prik bij mij was: "Huh zit ie er al in?" En dat is geen grap. Prikjes in je schouder van vroeger waren gevoeliger. Enige nadeel is als je een zenuw raakt want dat is geen pretje.. Dan voel je alles samentrekken rondom het gebied en dat is best gevoelig. Verder stelt t geen ruk voor als het goed gedaan wordt! Gewoon liggen en belangrijkste is dat je je bil geheel ontspant, dan gaat ie het lekkerst :)

Eerste keer bij mij was: "Huh zit ie er al in?" En dat is geen grap. Enige nadeel is als je een zenuw raakt want dat is geen pretje.. Dan voel je alles samentrekken rondom het gebied en dat is best gevoelig. Verder stelt t geen ruk voor als het goed gedaan wordt! Gewoon liggen en belangrijkste is dat je je bil geheel ontspant, dan gaat ie het lekkerst :)

Huh wat

Verman jezelf, get out of that comfort zone, het stelt niets voor ;)

Als je het laat zetten in je billen voel je zo goed als niks. Eerste prik bij mij was: "Huh zit ie er al in?" En dat is geen grap. Prikjes in je schouder van vroeger waren gevoeliger. Enige nadeel is als je een zenuw raakt want dat is geen pretje.. Dan voel je alles samentrekken rondom het gebied en dat is best gevoelig. Verder stelt t geen ruk voor als het goed gedaan wordt! Gewoon liggen en belangrijkste is dat je je bil geheel ontspant, dan gaat ie het lekkerst :)
we hebben het niet over dat soort kont injects

zou eerste paar keer iemand het voor jouw laten doen maar uiteindelijk moet je het toch zelf leren zijkant quad is makkelijkste of schouder imo er zijn ook weer zo veel verschillende manieren dat je zelf moet proberen wat het beste voor jouw werkt sommige zeggen bv. het vel strakhouden waar je je naald in steekt maar dan krijg ik een brandend gevoel gewoon ontspannen is het beste erin aspireren injecten en eruit niet zo speciaal

we hebben het niet over dat soort kont injects

Over wat voor een injects praat jij dan? Leuk man, het verhaal zo neerzetten dat anderen er wat anders van maken. Zegt wel wat over het niveau hierzo, hoop dat de TS het stukje anders opvat dan jullie 2 hierboven deden :D

Maar dan vraag ik me wel af over wat voor een prikje jij praat, als ik het over AAS heb? :)

ik denk dat iedereen op het begin wel bang was, gewoon zetten en achteraf denkje was dit het nou?
Ik denk dat een haar uit je kop trekken pijnlijker is (serieus).

iemand die ervaring heb en dan in de glutes kont injecteerd kan het zelfs amper merk/voelbaar zijn
en die dat niet kan voel je nog geen ene fl**ker hahahahah

De eerste keer was ik wat nerveus. Niet zozeer vanwege de prik, maar of ik het wel goed zou doen. Je voelt er inderdaad echt weinig van.
Ik zou alleen niet bij 70kg gaan kuren.

Man ik was zo schijterig dat ik eerste keer stond te trillen. Was zenuwachtig als de t*ring, want wat als het...... maar f**k dat. Ik deed me broek na benee hij liet de naald zien ik schrok, damn die is groot.... Mar toen ontspande ik me billetjes, en floepte die er zo maar in. Toen begon de jongeman langzaam maar zeker te spuiten. Ik voelde hem niet eens. Wel week lang met een " blauwe bil" rond gelopen....

Niet iets te erotisch voor jullie heah jongens...

FEAR: face everything and rise!

Terug
Naar boven