Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok..nou ik ga er gewoon aan geloven..ik zie t wel.
Nu nog ff kijken...hoe... weet ik al,wat... weet ik nog niet....en waar(vandaan)nog helemaal niet.
Is het niet beter om eerst wat kennis en ervaring op te doen van voeding en training? Hoe lang train je al?Ok..nou ik ga er gewoon aan geloven..ik zie t wel. Nu nog ff kijken...hoe... weet ik al,wat... weet ik nog niet....en waar(vandaan)nog helemaal niet.
Als je het laat zetten in je billen voel je zo goed als niks. Eerste prik bij mij was: "Huh zit ie er al in?" En dat is geen grap. Prikjes in je schouder van vroeger waren gevoeliger. Enige nadeel is als je een zenuw raakt want dat is geen pretje.. Dan voel je alles samentrekken rondom het gebied en dat is best gevoelig. Verder stelt t geen ruk voor als het goed gedaan wordt! Gewoon liggen en belangrijkste is dat je je bil geheel ontspant, dan gaat ie het lekkerst![]()

als je redelijk budget hebt is dit de perfecte oplossing!Ik ben zelf ook als de dood voor die grote naalden.
Ik kan het wel door iemand laten prikken. Maar ben nu aan het lezen over injecteren met kleinere naalden.
Bijvoorbeeld schouders/triceps. Zou benen eventueel ook kunnen met oranje ofzo?
Ben zelfs nog bang van die blauwe :'(