Fitness Seller

Wat te doen met oud en nieuw?

:thumbup: goed gezien haha
:clap: applaus voor jezelf

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

very high omnomnom

Gewoon je kip met rijst eten en kwark voor het slapen gaan. Om de volgende morgen gewoon lekker te gaan trainen. Snap echt niet dat mensen oud en nieuw gaan vieren, alleen maar zuipen en je lichaam verpesten. Wat is hier het nut van?

2i87wo2.png

Inderdaad!
Gewoon lekker met mn vriendin op de bank en de volgende dag moet ik werken. En als ik niet zou moeten werken zou ik hetzelfde doen haha....ik word bloedagressief als er allemaal mensen om me heen staan te lallen!

Oe, lekker met elkaar spelen?

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

Hihi! Maakte maar een grapje uiteraard.

tot een uur of 12 veel eten en bier drinken bij familie

dan gezellig feesten in een club of ik kijk gewoon waar het feest is

Gewoon je kip met rijst eten en kwark voor het slapen gaan. Om de volgende morgen gewoon lekker te gaan trainen. Snap echt niet dat mensen oud en nieuw gaan vieren, alleen maar zuipen en je lichaam verpesten. Wat is hier het nut van?

+ 1 Oud en nieuw is hopeloos overrated, zelfde met kerstmis (pasen dan weer niet). Is me nooit echt duidelijk geweest wat er zo te vieren valt, is gewoon een dag als een ander imo, het vieren van het nieuwe jaar van een jaartelling die 2000 jaar na een guru is gestart, who gives a shit. :o

Bij de buren kijken hoe die zijn vuurwerk afsteekt en vrouw naait, allemaal voor noppes uiteraard. En daarna weer naar huis om oliebollen te eten. (:roflol:)

langs een donker fietspad wachten op een onschuldig jong meisje:)

Dronken chicks aan me biceps laten voelen, en de 1ste de beste neem ik mee naar me osso

Dronken chicks aan me biceps laten voelen, en de 1ste de beste neem ik mee naar me osso

Nu vraag ik me af he, draag jij eigenlijk 'n shirt met korte mouwen met oud & nieuw? Puur omdat toch iedereen gruwelijk dronken is. Lijk je mij wel het type voor Mack. :)

Nu vraag ik me af he, draag jij eigenlijk 'n shirt met korte mouwen met oud & nieuw? Puur omdat toch iedereen gruwelijk dronken is. Lijk je mij wel het type voor Mack. :)

Ik denk het wel.
Hoef niet door de kou.
Taxi uit, club in, jas uit en bam.
Makin da bitches cum

+ 1 Oud en nieuw is hopeloos overrated, zelfde met kerstmis (pasen dan weer niet). Is me nooit echt duidelijk geweest wat er zo te vieren valt, is gewoon een dag als een ander imo, het vieren van het nieuwe jaar van een jaartelling die 2000 jaar na een guru is gestart, who gives a shit. :o
Mijn post was eigenlijk sarcastisch, maar het is inderdaad een dag als ieder ander, alleen heb je wel een goed excuus om je zelf vol te gooien met dingen die god verboden heeft.

Laatst bewerkt:

je hebt gewoon geen vrienden:D

...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven