MuscleMeat

Wat te doen tegen acne tijdens blast en cruise

Heb liever een paar puistjes dan dat ik huidkanker krijg en vervroegde huidveroudering.

Verder is er geen wetenschappelijk onderzoek dat de zonnebank acne tegen gaat. Hooguit wordt het gecamoufleerd. Ik ging vroeger ook wel eens naar de zonnebank maar het is echt zo ontzettend schadelijk.

Huidkanker...... Kan daar opzich niet tegen ingaan.
Maar als we het over kanker hebben, dan ook maar niet in de randstad wonen ivm fijnstof/longkanker.
En laten we gelijk alle aas ook even bespreken, want hoewel er niks wetenschappelijk bewezen is.
Zouden bepaalde aas wel eens een woekerend kankercelletje kunnen jumpstarten.

Alsjeblieft zeg :roflol:

En ik blijf erbij dat het hier, met mate dan. Werkt.

ja ik zou gewoon een heftig werkend medicijn vervangen door als een mong**l wat vitamientjes erin rammen dat werkt sowieso veel beter

geef alsjeblieft nooit meer iemand advies, bedankt

Dat baseer je echt nergens op. Roa is troep, je droogt helemaal uit en kan geen bloed doneren als je een te hoge bloeddruk hebt. Hij zit op 60mg, als dat de originele roa uit de apotheek is loop je er de hele tijd cracky bij. B5 en zink werkt goed als je er preventief mee begint, dus voordat de acne opkomt. Heb een stuk of 5x roa gebruikt maar nu ik aan de b5 zit heb ik nergens meer last van en voel ik me niet meer zo slecht als op de roa. Praat liever uit ervaring Jelle..

Dat baseer je echt nergens op. Roa is troep, je droogt helemaal uit en kan geen bloed doneren als je een te hoge bloeddruk hebt. Hij zit op 60mg, als dat de originele roa uit de apotheek is loop je er de hele tijd cracky bij. B5 en zink werkt goed als je er preventief mee begint, dus voordat de acne opkomt. Heb een stuk of 5x roa gebruikt maar nu ik aan de b5 zit heb ik nergens meer last van en voel ik me niet meer zo slecht als op de roa. Praat liever uit ervaring Jelle..

b5 en zink gaat je probleem niet verhelpen als het ernstig genoeg is

als mensen wat minder debiel zouden zijn met hun huis tuin en keuken medicatie die niet werkt en artsen wat minder in hun broek scheten om dingen voor te schrijven zat ik nu misschien niet onder de littekens, dus alsjeblieft wat persoonlijke ervaring bovenop de berg research die aantoont dat roa het probleem verhelpt.

zeggen dat b5 en zink altijd goed werkt als je er preventief mee begint is net zoiets als zeggen dat mensen met kanker maar niet zo ongezond hadden moeten leven, soms ben je gewoon de lul en heb je pech en heb je echte medicijnen nodig en niet het laatste wondermiddeltje van iemand met een PhD in broscience

Kan zijn dat roa je probleem heeft verholpen maar ik raak het niet meer aan. B5 werk voor mij persoonlijk veel beter. Zo beter verwoord? :p

Boska heeft er goede spullen tegen.

b5 en zink gaat je probleem niet verhelpen als het ernstig genoeg is

als mensen wat minder debiel zouden zijn met hun huis tuin en keuken medicatie die niet werkt en artsen wat minder in hun broek scheten om dingen voor te schrijven zat ik nu misschien niet onder de littekens, dus alsjeblieft wat persoonlijke ervaring bovenop de berg research die aantoont dat roa het probleem verhelpt.

Zeggen dat b5 en zink altijd goed werkt als je er preventief mee begint is net zoiets als zeggen dat mensen met kanker maar niet zo ongezond hadden moeten leven, soms ben je gewoon de lul en heb je pech en heb je echte medicijnen nodig en niet het laatste wondermiddeltje van iemand met een phd in broscience

+1

Heb zelf enkele maanden B5 geprobeerd tot wel 10 gram per dag.

Hielp nauwelijks, heb wel me masteron geschrapt dit helpt al beter, gelukkig heb ik het enkel op me rug en valt reuzen mee maar ben nogal eidel.

Zit er wel aan te denken toch ook roa te gaan gebruiken op een lichte dosis en kijken wat het gaat doen.

Hielp nauwelijks, heb wel me masteron geschrapt dit helpt al beter, gelukkig heb ik het enkel op me rug en valt reuzen mee maar ben nogal eidel.

Zit er wel aan te denken toch ook roa te gaan gebruiken op een lichte dosis en kijken wat het gaat doen.

10 gram B5 gesnoven :roflol: ;)

Klinkt raar maar ken je die soort sponsjes die vrouwen gebruiken en die stok met spons eraan (haha) zodat je bij je rug komt? Gebruik die dagelijks voor een maand en het word ook aanzienlijk minder

Vitamine b5 houdt alles on cycle goed tegen, samen met zonnebanken en een goede cleaning gel (dus niet die van nivea, of loreal).

Terug
Naar boven