AndroidHealthClinic

Wat te eten voor het slapen gaan?

Bezoekers in dit topic

kh95

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 jul 2010
Berichten
193
Waardering
8
Hallo, ik had een vraagje...
Ik lust redelijk veel dingen, maar er zijn 3 dingen die ik echt niet naar binnen krijg... Namelijk ananas, vis en kwark.

Wat zou ik dan nou goed voor het slapen kunnen eten aangezien kwark en tonijn gewoon echt niet gaat?

Alvast bedankt.
 
als je tonijn of kwark eet gaat je dan kotsen zo niet gewoon eten .
 
Magere MILDE kwark is in principe gewoon yoghurt qua smaak.. Deze zijn eigenlijk helemaal niet zuur zoals de meeste kwark.
flikker er wat zoetstof in en het is echt heerlijk. Je moet iig geen magere kwark halen bij de aldi
want die is idd niet te vreten... die lust ik ook niet. Gewoon bij jumbo of émte o.i.d. en
dan de milde versie.
 
Ik eet liever minimaal een uur voor het slapen gewoon niets meer, wat ik wel doe is een caseine shake maken en dan slapen.
 
Ik eet zelf niks voor het slapengaan.

Maar je kunt als je perse langzame eiwitten wilt gewoon caseine shakes kopen. Ik at het vroeger toen ik erachter kwam dat het niet zoveel duurder is dan magere kwark, en volgens de "experts" was het beter dan kwark.
 
eet gwn kwark en zeik niet, het heeft amper smaak. Eet gewoon langzaam je bak leeg, het went vanzelf :)
 
Magere MILDE kwark is in principe gewoon yoghurt qua smaak.. Deze zijn eigenlijk helemaal niet zuur zoals de meeste kwark.
flikker er wat zoetstof in en het is echt heerlijk. Je moet iig geen magere kwark halen bij de aldi
want die is idd niet te vreten... die lust ik ook niet. Gewoon bij jumbo of émte o.i.d. en
dan de milde versie.

Ik doe er tegenwoordig Slimpie in (ook zoetstof). Even roeren en dan ziet het er heel mooi uit. En het is nog lekker ook.
 
Kwark van de aldi! luistert naar de mietjes niet meng het aleen met een scoop whey en een beetje water ;)
 
Ik doe er tegenwoordig Slimpie in (ook zoetstof). Even roeren en dan ziet het er heel mooi uit. En het is nog lekker ook.

Kwark van de aldi! luistert naar de mietjes niet meng het aleen met een scoop whey en een beetje water ;)

Dan zul je de magere milde milde kwark van de emte of jumbo pas lekker vinden hehe
 
Danio kwark (aardbei) waar op staat slechts 3% vet, dat is eigelijk gewoon magere kwark maar wel kkr lekker. De meeste kwarks lus ik ook niet idd. GVD
 
Pikante saus over je tonijn gieten dan smaakt het helemaal al niet meer naar vis :)

Zelf neem ik liever tonijn voor m'n training en voor het slapen zuivel: melk + nesquick en yoghurt (potten van 1kg en doe er 2 dagen mee)
 
Dan zul je de magere milde milde kwark van de emte of jumbo pas lekker vinden hehe

smaak boeit mij geen reet ik kijk naar de voedingswaarde en die van de Aldi is boemvoll PROTEIN!! :D

---------- Post added do 16 jun 2011 at 17:54 ----------

Pikante saus over je tonijn gieten dan smaakt het helemaal al niet meer naar vis :)

Zelf neem ik liever tonijn voor m'n training en voor het slapen zuivel: melk + nesquick en yoghurt (potten van 1kg en doe er 2 dagen mee)

en wat is je Vp dan ?
 
smaak boeit mij geen reet ik kijk naar de voedingswaarde en die van de Aldi is boemvoll PROTEIN!! :D

Lekker bij de ALDI halen dan. :D Ik ga geen spullen eten die ik niet lust, het moet wel leuk blijven. Over 15min eet ik een dikke vette pizza, ik heb me 3 weken strak aan me schema gehouden nu mag er wel een cheat komen. 6pack komt steeds dichterbij, zie nu al 4 blokjes als ik ze aanspan. Nog ff 2 weken dan zie ik er 4 zonder aanspannen.
 
Gewoon een enmmertje casseine bestellen dan
 
Pak anders wat petit gervaiskes
 
hmmm Aldi kwark. De beste..
Je went er wel aan !
 
Back
Naar boven