MuscleMeat

Peiling Wat vind je leuker: de training zelf of de resultaten?

Peiling Peiling Wat vind je leuker: de training zelf of de resultaten?

• Totaal stemmers
    418
Status
Niet open voor verdere reacties.
beide maar die pomp tijdens de training is er gaaf dan ben je gelijk wat groter

Als je geen resulaten zowel in het krachtvlak als in het fysieke zou behalen dan vind je de training geen reet aan. Vergelijk het dan met een pen die je 10 keer op een andere plek heen en weer legt, dan 30sec wacht en dat zo 4 keer herhaalt.

training, ik voel me altijd geweldig tijdens het trainen :D

Resultaten, Het is redelijk nutteloos als je niet vooruit zou gaan, vind ik dan.

De resultaten motiveren me om door te gaan met trainen. Voor mij 60 % de resultaten en het overige trainen.

Zonder resultaten zou ik het ook niet op kunnen brengen.

toch het trainen zelf

Combi trainen om resultaat te boeken.
Imo motiveer je jezelf door je bep. resultaten/doelen voor te nemen en daar aan te werken. Vind 't net iets leuker om naar resultaten toe te werken.

toch wel beide. je gaat heen om te trainen en wat je ervoor terug krijgt is het resultaat. wat je ook weer niet krijgt want je moet er wel wat voor doen.

eerst alles geven tijdens de training wat altijd errgggg lekker is. vervolgens ff die definitie bekijken in de spiegel en denken. Ja! Hier doen we het voor.

Ik heb trainingen gekozen, maar ik moet wel zeggen dat als ik geen verbetering (in kracht) zou zien ik niet aan KT zou doen. Dat ik er beter van uit ga zien is een leuke bijzaak, maar niet ontzettend belangrijk voor mij.

resultaten

maar zonder dat je de training leuk vindt is het heel moelijk om resultaten te behalen denk ik toch (qua volhouden)

alle 2 even leuk als je alleen voor resultaat doet kom je niet ver je moet ook echt leuk vinden anders geef je nooit de volle 100%

Beiden ongeveer even leuk... Maar mijn voorkeur gaat uiteindelijk naar de resultaten, ofcourse.

De training zelf is een uitlaatklep, als ik dit niet doe wordt ik heel chagerijnig :). Maar mocht er 0.0 verandering in fysiek (resultaten) zijn dan zou ik het niet leuk vinden, je moet wel blijven verbeteren

trainen zonder resultaat of resultaat zonder trainen....

Ik ga voor resultaat D:

training is leuk als er vooruitgang is. Als je niet vooruitgaat is het niet leuk. Tuurlijk is het een uitlaatklep maar zonder vooruitgang ga ik liever een potje tennissen ofzo of andere sport.

resulaten jonge

Resultaten is wel leuk enzo.
Toch ga ik voor het trainen.

*Dat gevoel nadat je net een zware oefening hebt gedaan. Heerlijk!*

Training zelf is het leukste resultaten komen wel als je goed genoeg traint

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven