Fitness Seller

Wat vind je leuker: de training zelf of de resultaten?

Wat vind je leuker: de training zelf of de resultaten?


  • Totaal stemmers
    418

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Training: als iemand tegen je zegt "zoveel kan ik niet bench pressen"... :p (ga het gewicht niet hier zeggen, omdat jullie dan allemaal gaan lachen)... maar dat motiveerd wel.. heheh :D
 
Alleen de resultaten nog maar.

Teveel blessures (dus veel pijn) om de trainingen nog als leuk te ervaren.

Thank God for Vicodin!
 
Resultaten natuurlijk daar doe je het immers voor, helaas gaat de progressie niet meer zo snel als jaren terug.
Geniet uiteraard nog wel van het harde trainen en alles geven.
 
40% training, 20% behaalde resultaten, 40% nog niet behaalde resultaten
 
De training is meestal wel leuk maar uiteindelijk doen we het allemaal wel voor het resultaat.

Ik vind mijn schouders trainen bijvoorbeeld ook leuker/lekkerder dan m'n rug of abs

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

40% training, 20% behaalde resultaten, 40% nog niet behaalde resultaten

Idd het begeren is meer dan het hebben :D
 
Trainingen tenzei alles k*t gaat, resultaat is pas op langertermijn dus.
 
Ik ben pas net weer zes weken bezig, dus de verhouding training/resultaat is 60/40 op dit moment.

Nieuwe trainingsschema's maken en uitproberen is ook part of the fun, ben nu overgestapt van full body 3x in de week naar split (kan ik ernaast grip training of cardio doen). Variatie is natuurlijk king, want een ideaal schema bestaat niet :)

Progressie is er zeker: meer kilo's, meer pushups/pullups, betere grip, etc.
Voor de resultaten doe je het eigenlijk, maar je bent nooit klaar met jezelf nieuwe doelen stellen.

Een einddoel bv. is twee platen van 15kg curlen voor 12 reps; ik heb dat David Horne zien doen op Youtube: belachelijk zwaar!
 
Ik ga voor beide.
Resultaat is natuurlijk altijd top maar het gevoel dat je lichamelijk en geestelijk hebt als je goed traint vind ik ook super!

Ook dat voldane gevoel na de training wil ik nog lang niet missen :)
 
De training = resultaten, PR's

zou net zeggen ja. er is wel een verschil tussen bb en powerlifting natuurlijk binnen deze poll
 
Ik heb ook voor beide gestemd.

Het zelfvoldane gevoel na de training is echt leuk + krachttraining kan ervoor zorgen dat je later minder last hebt van allerlei kwaaltjes. Win-win situatie. :)
 
als je echt breed zou kunnen worden zonder te trainen zou ik meteen tekenen!!
 
Het trainen en het gevoel daarna.
 
allebei wel, maar soms als ik niet zoveel zin heb om te trainen... maar als ik dan in de gym kom krijg ik er meteen weer veel zinin.
 
Beiden, zonder trainen breed worden door bijv. zo'n tellsell apparaat zou iedereen het zijn en dat zou niet leuk zijn :( Vind het veel leuker om er wat voor te moeten doen.
 
De resultaten meer. Als ik kon teken voor een sterk, groot lichaam zonder workout zou ik dat zonder aarzelen doen. De training is een middel om een doel te bereiken.
 
Vooral de resultaten, het zou zonde zijn van al je harde werk dat je geen resultaat zou zien :p
 
Ik denk niet dat je het los van elkaar kan zien.
Als je een gespierd lichaam kon krijgen zonder er iets voor te doen dan zou dat oersaai zijn.
Je wil namelijk die geleidelijke progressie zien en weten dat het door je voeding/training komt en tijdens de training/voeding sessies weet je waar je het voor doet.

En dat maakt het leuk :D
 
Trainen en het behalen van doelen op training zelf .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven