Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Ik heb er niet voor gewerkt, nouja indirect wel, veel geld voor rapport enzo. verder had mn vader 300 euro "geinvesteerd" in mijn toekomst

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Want?

Toegevoegd. Had je al 'Anders' gekozen? Pas ik het ff aan...die van alienware staan er niet bij. beste laptops die er zijn
Maar stel dat je al je leven lang werkt op PC/Windows... en je wilt een laptop om buiten te zitten of onderweg/op verplaatsing. Is het dan wel verstandig om een Mac laptop aan te schaffen? En wat heeft een Mac dan dat het waard maakt om daar voor te kiezen, gezien de hogere aanschafprijs?
Tnx. iemand ervaring met HP? Met name deze: http://www.vandenborre.be/WEB/NL/La...etail=KmqaOqqaQitbbe9nS6qaMiNnNy9n&MGWLPN=EC2 vond het er wel geil uitzien![]()
Mja maar het is een dual core, dus snelheid is dan minder van belang dacht ik, omdat het verdeelt wordt over 2 cores...
Bedoel je dat je die mac niet zou kopen voor verplaatsing of beiden? Omdat het te groot/zwaar is of...?
Die zou ik ook wel willenTnx. iemand ervaring met HP? Met name deze: http://www.vandenborre.be/WEB/NL/La...etail=KmqaOqqaQitbbe9nS6qaMiNnNy9n&MGWLPN=EC2 vond het er wel geil uitzien![]()

Windows en de meeste applicaties ondersteunen het volgens mij. Bij games ligt het wat moeilijker maar die speel ik toch niet. 2.1 proc is op zich toch wel ruim voldoende als je zoals ik geen games ed. speelt. Het cache geheugen is bij een dual core toch meer van belang dacht ik.
Hij weegt geen 10 maar 7kg, even naar auto/kantoor is niet ver lopen. Het is niet zo dat ik 'm op de trein hoef te gebruiken. Ik zal inderdaad eens kijken in de winkel, want misschien kan het idd beter wat kleiner. Bedankt voor je kritische blik.

waarom? (prijs buiten beschouwing gelaten)degene die apple hebben gestemd zijn gek en hebben geen verstand van computers.
die dingen zien er vet uit, maar alle andere aspecten zijn dikke shit.
degene die apple hebben gestemd zijn gek en hebben geen verstand van computers.
die dingen zien er vet uit, maar alle andere aspecten zijn dikke shit.
oja, en nou niet komen haten met dat apple wel goed is en blablabla
/thread