Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat ze duur zijn is mn laatste zorg, daar heb ik ook niks over gezegd, (heb er zelf paar gehad namelijk, dus kan zel wel betalen) Maar idd, die prijs is 1 aspect dat shit is.
Apple heeft lang de reputatie gehad van grafische computer voor de industrie, ofwel vrouwen-pc. Die reputatie is door de jaren heen wel wat verandert maar voor zover ik weet blijft een PC meer voordelen hebben:
- compatibel met de meeste software/applictaties die er te vinden zijn
- de specs liggen hoger voor dezelfde prijs
- Windows XP met anti-virus, anti-spyware ed erop is gewoon een prima besturingssysteem dat ook gewoon stabiel is.
- PC's zijn in veel meer vormen en maten te krijgen, van veel meer verschillende merken
Even een vraagje tussendoor,
als je een laptop hebt met 1 gb geheugen, en je steekt daar 3 gb geheugen bij, is dat de moeite waard? Gaat hij sneller werken?
A 32-bit OS can only address 4 GB of memoryalleen met een 64 bits Operating System, anders heb je waarschijnlijk aan 2~3 GB al genoeg!
![]()

A 32-bit OS can only address 4 GB of memory
tja hangt er vanaf wat je wilt doen, maar vind persoonlijk dat 2gig geheugen ruim volstaat hierna is de processor meestal de bottleneck

Dus de meeste poll stemmers zijn fout?hands down: dell
mogelijkheid om je eigen laptop te customizen, goede support en meerendeel vd business gebruikt ze
XP is het beste. Alle applicaties zijn voor XP te krijgen en spyware valt wel mee als je gewoon een spyware scanner hebt en niet al te gek doet met rare gay sitesHet heeft Mac OSX erop zitten, dat is het beste systeem wat er is imo, geen last van virussen, spyware etc. Je kan als je graag windows wilt hebben altijd nog bootcamp er op zetten, dan kan je nog altijd windowsen, er zit N-standaard draadloos internet op, bluetooth, het zijn mooie dunne leptops, heel snel, 2,8GHz is best snel voor een leptop. 300Gb HD is best veel voor een (dunne) leptop. Ik heb zelf een 1900 euro Macbook Pro, werkt perfect![]()
idem, brouwser loopt vast als ik er nog een tabblad bijvraag.Ik heb hem nu 9 maanden en de laatste tijd loopt Internet Explorer nogal vaak vast.

jij zegt dat enkel 64bit ossen 4 gig aan kunnen, wat niet waar is, ff onderzoek doen voor je bs verkoopt klusjesnap je mijn post niet, of vind je het gewoon leuk om me te herhalen?
...........zucht...............Belgen!
![]()

jij zegt dat enkel 64bit ossen 4 gig aan kunnen, wat niet waar is, ff onderzoek doen voor je bs verkoopt klusje![]()
Dell heeft nu 7 stemmen en sony 6 dus het klopt nog aardig. Dat de toppers HP, Apple en Acer zijn is ook wel correct denk ik.
euh nee, het os is hier de beslissende factor, wil graag wel xp/vista 32bit zien werken met +4gig geheugen (toonbaar in de config)het OS is niet de enige beperkende factor, ook dingen als de chipset spelen mee. anyway, op een PAE capable system kan je op een 32bit OS tot 64gb gebruiken (36bits address space).