Fitness Seller

Wat vind jij leuker: cutten of bulken? (1 bezoeker)

Wat vind jij leuker: cutten of bulken?


  • Totaal stemmers
    710

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
cutten doe ik niet, ik heb met bulken al erg moeite.
 
clean bulken natuurlijk, lekker veel energie
 
ooh oke op die manier..ik vind het juist beter wanneer ik een bollere kop krijg dan ingevallen gezicht...

nee man beter lekker afgetrained, smaller gezicht, strakkere kaaklijnen :cool:
 
Bulk het hele jaar door, cutten? Wat is dat?
 
Cutten, hoef ik me niet de hele tijd zo veel proppen om alles naar binnen te krijgen :p
 
Bulk please...
 
bulken (zover dat lukt:D) nog nooit gecut
 
Wanneer ik bulk kijk ik uit naar de cut & omgekeerd.
 
bulken is leuker maar vind het wel fijn nu ik met cutten begonne ben zo heb ik een beetje afwisseling en zit ik niet in die sleur.
 
Ik twijfel maar ga toch voor de cut omdat k me niet echt zorgen hoef te maken om de 3 uur zoveel voedsel binnen te krijgen, ik zou het liefst een tijdje willen cutten maar ik ben niet tevreden over de spiermassa wat ik momenteel heb gegained (zal long zo zijn aangezien ik steeds groter en groter wil worden) en later dan ga cutten
 
Nog nooit een cut gedaan.
Probeer een cleanbulk aan te houden, maar stiekem voor de zekerheid wat extra van alles in te nemen.
Of cutten dan later nog nodig is zien we dan vanzelf wel weer.
 
Maakt me niet uit, het is toch altijd honger lijden in deze sport.
 
bulk altijd je volvreten heerlijk
 
bulken tot 100kg nu en dan weer cutten, heb ik wel zin in, ik vind hardlopen leuk en past niet bij bulken dus..
 
Ik denk cut, maar heb dit nog nooit gedaan T_T .
Lijkt me leuk om eens niet verplicht te eten :D
 
Is allebei erg chill. En het heeft allebei zo ze voor en nadelen. Maar afwisseling is sowieso erg prettig.
 
cutten is chiller voor je uiterlijk, maar bulken blijft toch het makkelijkst IMO.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven