XXL Nutrition

Wat vind jij leuker: cutten of bulken?

Wat vind jij leuker: cutten of bulken?


  • Totaal stemmers
    710

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bulken natuurlijk
MASSA
 
had een vet% van 13, toen ongeluk gehad, nu 12 kg spier verloren, dit ingeruild voor 10kg vet.
laat nu lekker me vet voor wat het is, eerst weer op krachten komen.
alleen bulken betekent niet, vreten wat je maar kan.

elke calorie moet een bewuste keuze zijn!
 
Cutten is moeilijker, maar uiteindelijk sta je er wel beter bij.
 
Cutten is helemaal NIKS leuks aan alleen noodzakelijk voor je doel, maar leuk noway.
 
Veel eten is makkelijker dan strict eten dus bulken.
 
Bij bulken speelt de vraag: ben ik niet te veel/snel vet aan het aanzetten?
Bij mijn cut ging het mij veel te traag en ik denk dat om richting 12% te geraken het afzien wordt.

Voorkeur uiteindelijk voor bulken, iets losser met voeding (trage) krachtwinst.
 
Cutten/cleanbulken. Voel me raar genoeg altijd fitter bij een cleanbulk of een cut dan bij echt extreem bulken. Als ik teveel eet kom ik lui :p.
 
Bij bulken loopt het soms uit in een vreet faisco, en daar heb ik dan meestal spijt van achteraf.
Bij het cutten ben ik zeer strickt, en voel ik me aan het eind van de dag goed.
 
Laatst bewerkt:
geef mij maar maintenance :P
 
Bulken is mijn favoriet in de eerste helft van de bulk. Cutten is mijn favoriet in de laatste helft van de cut.
In het begin van een bulk ben je mooi lean en kun je lekker veel eten, daarna wordt je al gouw lelijker.
In het begin van een cut heb je teveel vet en kun je weinig eten, halverwege de cut begint je moeite goed vruchten af te werpen en is het weinige eten ook niet zo'n groot probleem meer.

Dat was mijn ervaring meestal. :D
 
Bulken is mijn favoriet in de eerste helft van de bulk. Cutten is mijn favoriet in de laatste helft van de cut.
In het begin van een bulk ben je mooi lean en kun je lekker veel eten, daarna wordt je al gouw lelijker.
In het begin van een cut heb je teveel vet en kun je weinig eten, halverwege de cut begint je moeite goed vruchten af te werpen en is het weinige eten ook niet zo'n groot probleem meer.

Dat was mijn ervaring meestal. :D

wil je verklaren waarom jij lelijker word van bulken in een latere fase?
 
wil je verklaren waarom jij lelijker word van bulken in een latere fase?

Als ik wat hoger in bf% zit begint mijn huid vanzelf slechter te worden. Acne krijg ik zelden, maar als ik het krijg, dan alleen op een hoger bf%. Ook zijn er grotere kleurverschillen in mijn huid en heb ik gewoon een dikkere kop. :p
 
Als ik wat hoger in bf% zit begint mijn huid vanzelf slechter te worden. Acne krijg ik zelden, maar als ik het krijg, dan alleen op een hoger bf%. Ook zijn er grotere kleurverschillen in mijn huid en heb ik gewoon een dikkere kop. :p

ooh oke op die manier..ik vind het juist beter wanneer ik een bollere kop krijg dan ingevallen gezicht...
 
bulken vind ik geweldig lekker massa pakken. maar met cutten sta je er beter bij!
 
Bulken natuurlijk :D

helaas ben ik nu aan het cutten :(
 
cutten is zo makkelijk, dat constant moeten eten valt me tegen :(
 
@Herkuul, imo is dat een misverstand. Ik eet net zoveel als in bulk, alleen producten met minder kcal..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven