lorenzo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Sheich Fawaz is mild over dit onderwerp, omdat hij wel moet
Hij is voorbeeld voor velen namelijk, heeft daarnaast ook een voorbeeldfunctie en zijn woorden kunnen 10x meer impact hebben dan een politicus of agent ooit kan hebben. Hij wil niet de starter van een rel zijn, maar ik weet zeker dat hij diep in zijn hart ook Wilders graag gestenigd zou zien worden. Het verbranden van de koran is het verbranden van de essentie van de islam.
Nogmaals als hij het gewoon bij woorden houdt om zijn boodschap over te brengen zal er denk ik geen haan naar kraaien en daar heb ik eigenlijk ook geen moeite mee. Hij kan en mag zeggen wat ie wil in mijn ogen
En dit is nu het verschil tussen westerse geloven en het moslim geloof.Er zijn zoveel films waar bijbels worden verbrand.Katholieken en christenen vinden dit ook niet leuk maar reageren heel anders dan jullie.Jullie reactie komt meer voort doordat jullie 100 jaar achter lopen met de evolutie.Jullie vinden jezelf zo goed en stoer maar het blijft een feit dat als de westerse beschaving de oorlog verklaart aan het totale moslim geloof het niet langer dan een week zal duuren.Maar dit zal niet gebeuren omdat wij beschaaft zijn.Als intelligent volk moet je de andere volkeren laten geloven dat ze meetellen.