MuscleMeat

Wat vind jij van Wilders' filmplannen?

Peiling Peiling Wat vind jij van Wilders' filmplannen?

• Helemaal mooi, uitzenden op tv!

Stemmen: 56 62,2%
  • Mag hij doen, maar dit hoeft echt niet op tv te komen

Stemmen: 23 25,6%
  • Mag hij doen, maar verbod vanuit de regering om dit op tv uit te zenden (om rellen te voorkomen)

Stemmen: 6 6,7%
  • Ik vind dat dit soort films niet eens in productie mogen gaan en de regering dit voor heel de bevolk

Stemmen: 5 5,6%

• Totaal stemmers
    90
Sheich Fawaz is mild over dit onderwerp, omdat hij wel moet
Hij is voorbeeld voor velen namelijk, heeft daarnaast ook een voorbeeldfunctie en zijn woorden kunnen 10x meer impact hebben dan een politicus of agent ooit kan hebben. Hij wil niet de starter van een rel zijn, maar ik weet zeker dat hij diep in zijn hart ook Wilders graag gestenigd zou zien worden. Het verbranden van de koran is het verbranden van de essentie van de islam.

Nogmaals als hij het gewoon bij woorden houdt om zijn boodschap over te brengen zal er denk ik geen haan naar kraaien en daar heb ik eigenlijk ook geen moeite mee. Hij kan en mag zeggen wat ie wil in mijn ogen

En dit is nu het verschil tussen westerse geloven en het moslim geloof.Er zijn zoveel films waar bijbels worden verbrand.Katholieken en christenen vinden dit ook niet leuk maar reageren heel anders dan jullie.Jullie reactie komt meer voort doordat jullie 100 jaar achter lopen met de evolutie.Jullie vinden jezelf zo goed en stoer maar het blijft een feit dat als de westerse beschaving de oorlog verklaart aan het totale moslim geloof het niet langer dan een week zal duuren.Maar dit zal niet gebeuren omdat wij beschaaft zijn.Als intelligent volk moet je de andere volkeren laten geloven dat ze meetellen.

Verbieden kun je het niet, maar het is gewoonweg een domme actie.
Het laat zich al raden hoe het script van die film eruit gaat zien en dit werkt alleen maar provocatie in de hand. Nederland schuift zo mooi omhoog in het prioriteitenlijstje van de radicale Islam.

En dit heeft niets met 'laat je niet bang maken' te maken maar het is puur realisme. Zolang de radicale Islam een serieuze bedreiging vormt is dit strategisch gezien gewoon een ontzettend domme zet.
Als dit leidt tot aanslagen kun je dus stellen dat er aan die idioot Wilders handen net zo goed bloed kleeft.

nix wilders zijn schuld.en wij moeten hier nog steeds de baas zijn . ja doordat half NL er vol mee zit volgens ze idd wel een serieuze bedreiging.

Beter eentje teveel afschieten dan eentje vergeten zeg ik maar ...

Geen problemen mee, als hij het gewoon bij woorden houdt.
Hij mag zeggen wat ie wil, maar als hij daadwerkelijk de koran verscheurt en hem dan in de fik steekt dan zorg ik er echt persoonlijk voor dat ik een mooi groepje bij elkaar raap en dus echt linea recta de straat op.

Sjeik Fawaz heeft hier vorige vrijdag over gepreekt, en zij ook in het ergste geval niks te doen. Nou respecteer ik Sjeich Fawaz maar ook hij is nog steeds mens, en bij de aanblik van dat zwijn die de koran vebrandt, het allerheiligste der heiligen zal ik zeker voor zorgen dat waar ik kom de Parijse toestanden net een theekransje zullen lijken en er zijn genoeg mensen die daar ook voor in staan. Met alle gevolgen van dien, de wetten van Allah staan boven die van de mensen en zeker boven die van de Nederlandse.

Straffen die de rechtstaat uitdeelt zijn maar tijdelijk en stellen niets voor, die neem ik maar voor lief dan. En we zullen nog wel eens zien hoeveel goedwillende moslims er nog zijn na zo een ongelofelijke grove belediging van een van de mensen die nota bene dit land besturen

Kerel, kom wel langs mijn huis met dat groepje en laat dat van te voren weten.
Domme gelul is er gauw uitgeslagen weet ik zeker.
Vredelievend geloof van jullie begint me de strot uit te komen.

Hoorde trouwens een mooi verhaal laatst:
Iemand die aardig is opgeleid vertelde mij het e.e.a.
Weet verder niks over geloven (I just don't care), maar hij vertelde mij dat Mohammed een rover was.
Hij overviel handelsreizigers met een groepje en is zich gaan afzetten van de christenen en joden (de reden waarom veel dingen in Bijbel en Koran hetzelfde zijn).
Hij zei ook dat Mohammed een jood was.

Zal eens aan hem vragen hoe hij aan deze info komt. Zoals ik al zeg ik weet geen moer ervan af, maar ik hoorde hem dit vertellen.

Hij mag zeggen wat ie wil, maar als hij daadwerkelijk de koran verscheurt en hem dan in de fik steekt dan zorg ik er echt persoonlijk voor dat ik een mooi groepje bij elkaar raap en dus echt linea recta de straat op.

Sjeik Fawaz heeft hier vorige vrijdag over gepreekt, en zij ook in het ergste geval niks te doen. Nou respecteer ik Sjeich Fawaz maar ook hij is nog steeds mens, en bij de aanblik van dat zwijn die de koran vebrandt, het allerheiligste der heiligen zal ik zeker voor zorgen dat waar ik kom de Parijse toestanden net een theekransje zullen lijken en er zijn genoeg mensen die daar ook voor in staan. Met alle gevolgen van dien, de wetten van Allah staan boven die van de mensen en zeker boven die van de Nederlandse.

Straffen die de rechtstaat uitdeelt zijn maar tijdelijk en stellen niets voor, die neem ik maar voor lief dan. En we zullen nog wel eens zien hoeveel goedwillende moslims er nog zijn na zo een ongelofelijke grove belediging van een van de mensen die nota bene dit land besturen

en zo denkt dus elke criminele buitenlander hier:
zoals je zegt :Straffen die de rechtstaat uitdeelt zijn maar tijdelijk en stellen niets voor, die neem ik maar voor lief dan.

ze worden hier dus te p*ssy behandeld en dat zeggen ze zelf ook . dus ze kunnen doen wat ze willen in dit land. nouja vooral in de steden

als ik iemand een bijbel in de fik zie steken denk ik eerder : god zal hem wel straffen.
maarja dus eigenlijk MOET ik dan diegene neersteken en dan heel trots zijn op mezelf

:roflol:

Jah mooi man, de straat op en rellen :rolleyes:

Kerel, kom wel langs mijn huis met dat groepje en laat dat van te voren weten.
Domme gelul is er gauw uitgeslagen weet ik zeker.
Vredelievend geloof van jullie begint me de strot uit te komen.

Ik denk dat die kereltjes van tegenwoordig niet beseffen hoe erg ze door sommige Nederlanders/Belgen
wel verwenst worden. Ik, en nog heel veel mensen zitten gewoon te wachten op een rel voor hun deur,
op wat provocatie van hun kant. Ik denk dat er een heel pak van die typetjes zeer binnenkort eens goed
tegen de lamp gaan lopen.

weet niet bij individuelen hier misschien wel ja maar over het algemeen trekken ze nog aan het langste eind want nederland in het algemmeen laat nog altijd veel te toe. waar ik woon trekken ze ook zeker aan het kortste eind maar ik hoef niet ver van huis om hun overmacht en vooral aggressie te voelen

Hier in het Oosten is de angst voor Moslims minder, omdat er hier ook minder wonen.

Ik als volwassen man heb weinig last van opgeschoten jochies, echter vrouwen en jongeren hebben er wel last van.

Mooie is dat ze altijd willen verzamelen op een pleintje ofzo.
En als je daar dan loopt met zijn allen stoer bij elkaar staan en kijken of je wel door durft te lopen:D

Altijd leuk, vooral als je vaker dezelfde mensen tegenkomt:D

Ze provoceren graag, maar ik ga graag op dat soort provocaties in:)

en onze vrouwen kinderen moeten we beschermen

ik vind het goed dat er een film komt
al vraag ik me af of die wel zo goed word als men dat verwacht

Hier in het Oosten is de angst voor Moslims minder, omdat er hier ook minder wonen.

Ik als volwassen man heb weinig last van opgeschoten jochies, echter vrouwen en jongeren hebben er wel last van.

Mooie is dat ze altijd willen verzamelen op een pleintje ofzo.
En als je daar dan loopt met zijn allen stoer bij elkaar staan en kijken of je wel door durft te lopen:D

Altijd leuk, vooral als je vaker dezelfde mensen tegenkomt:D

Ze provoceren graag, maar ik ga graag op dat soort provocaties in:)

Als ik daar ga staan met zo'n schoteltje op me hoofd denk ik dat je toch twijfelt om door te lopen,vooral als ik me boze blik opdoe en ga gromme naar je.:D

neem even rust jongen denk aan je maagden en dank je allaahtje ervoor;)
er zijn nog genoeg maagden hier op aarde te nemen voordat je dadelijk een ongeluk krijgt en je het moet doen met die paar in de hemel

en jij noemt je geen fundimentale moslim?

what a joke

Er zijn 600.000+ Nederlanders die op deze man gestemd hebben, dat is niet niks. Hij heeft het volste recht om een docu/film te maken en het zou een schandaal zijn als deze film niet word uitzonden! Ongeacht of je het nu eens bent met de man of niet. Anders ben je toch geen haar beter dan het zwaar bekritiseerde poetin-regime? DEMOCRATIE!

ik vind hem op een engelse rechter lijken..

maak nie uit..hij is goed. ja ok pim was beter politicus

Imbeciel, volgens mij heb jij het vermogen om helder te denken totaal verloren. Wat heeft het voor nut om mensen op straat lastig te vallen en andermans spullen te vernielen als 1 iemand op tv negatief is over de Islam? Stel je nou eens voor, dat elke keer als een allochtoon op tv iets negatiefs zegt over Nederland, dat er een grote groep Nederlanders de straat op gaat om jouw spullen te vernielen. Dat is toch waanzin. Veel moslims beschuldigen Nederlanders ervan om alle moslims over 1 kam te scheren, maar zo te lezen is het andersom nog een stukje erger.

Hoe kan je ook zeggen dat de wetten van je godsdienst boven de wetten in Nederland staan? Heb ik jou niet een tijdje geleden zien zeggen dat Moslims de wetten van hun geloof op moeten volgen, zolang het kan binnen de wetten van het land waar je woont? Of sla je dat stukje voor het gemak nu even over. Waarom moet er altijd gereageerd worden met geweld vanuit de moslim hoek? Kan je mij dat nou eens uitleggen. Het is toch te simpel om te denken dat je iedereen maar moet vermoorden die verbaal kritiek uit op de Islam. Mensen met zulke ideeen horen hier absoluut niet thuis.

optie 1.. i don't care of er rellen komen.

vrij land.. lekker laten doen.

Terug
Naar boven