Fitness Seller

Wat vinden julie van dit 'shirt' ?

Ano_1997_98

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
21
Lengte
1m70
Massa
72kg
Vetpercentage
10%
Beste DBB,
Ik vind het zoo irritant om in een t-shirt te trainen,
en ik zag een vriend in zo'n armloos shirtje trainen.
En heb van hem zo'n shirtje gekregen.
Alleen nu vroeg ik me af of dat het nu heel debiel is als ik zoiets aantrek in de gym.
(In de gym waar ik train lopen vrij veel van die 17-jarige gastjes met zo'n shirtje, vaak zijn ze niet eens gespierd..)
11mbbm1.jpg

Graag hoor ik julie mening hierover.

Dat hempje op de foto is meer een standaard hempje, niet echt iets om in te trainen. Kijk anders even op de website van gorilla wear, is een board sponsor hier.

Oops, niet eens op gelet haha. @ ts, ga gewoon in een t shirt trainen en hou je niet bezig met dingen die bijzaak zijn.

Als je nog niet zoveel massa hebt zou ik in een gewoon shirt trainen, en later GW tank top.

• Topic Starter Topic Starter
Ok, ja ik vind die van gorilla wear wel heel mooi, maar denk dat die bandjes enzo nog ietsjes dunner zijn, en zijn redelijk duur voor mij.
Ja en ik doe dit niet voor de show off ofzo maar vind dit heel fijn zitten,
Ben nu (thuis) ook hierin aan het trainen.
Maar bedankt voor de snelle reacties!:)

Heb jij eigelijk wel een training en voedingschema? Zo ja, heb jij die hier al gepost ter beoordeling?

Je hebt wel een laag decolleté...

Heb jij eigelijk wel een training en voedingschema? Zo ja, heb jij die hier al gepost ter beoordeling?

Ik heb niet echt een training schema, ook niet echt een voeding schema.
heb wel een paar pics van me,
Zou ik een log aanmaken?
En wat is er precies het nut van ?

greetz
Stef

Zou ik een log aanmaken?

greetz
Stef

Ik ben ook ooit begonnen. Je moet je blijven inlezen, het liefst elke dag. Ook dingen vragen aan buffels op je gym. Blijf je voedings- en trainingsschema steeds verbeteren. En met een log is het wel leuk om later eens terug te zien welke gewichten je lifte :p

Ik ben ook ooit begonnen. Je moet je blijven inlezen, het liefst elke dag. Ook dingen vragen aan buffels op je gym. Blijf je voedings- en trainingsschema steeds verbeteren. En met een log is het wel leuk om later eens terug te zien welke gewichten je lifte :p

Jaa daar heb je idd wel gelijk in :)
Ik zal er mee beginnen, maar wss wel na de vakantie,
Want ga 3 weken op vakantie, ga daar ook zeker trainen maar daar kan ik natuurlijk niet alles geven zoals ik thuis kan.

Wat is dat nou voor mentaliteit? :p Je moet je nu gaan inlezen en goed trainen, niet na de vakantie :p

Zou ik een log aanmaken?

greetz
Stef

Je hoeft niet perse een log te maken, maar een trainingschema en voedingsschemais wel een must als je wilt bodybuilden. Lees de stickies even door. Succes

Wat is dat nou voor mentaliteit? :p Je moet je nu gaan inlezen en goed trainen, niet na de vakantie :p

Ik ben ook ook goed aan het trainen hoor haha nu 6x in de week,
Maar ik weet niet of het zoveel nut heeft aangezien ik over 8 dagen op vakantie ga :)

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 19:29 ----------

Je hoeft niet perse een log te maken, maar een trainingschema en voedingsschemais wel een must als je wilt bodybuilden. Lees de stickies even door. Succes

ok bedankt,
Ja ik doe niet elke training hetzelfde varieert ene beetje :)

Jawel... gewoon doorgaan. En na de vakantie ben je zo gefrustreerd dat je niet ben geweest dat je je achterstand zo weer inhaald.

Jawel... gewoon doorgaan. En na de vakantie ben je zo gefrustreerd dat je niet ben geweest dat je je achterstand zo weer inhaald.

Haha inhaal :p
ik ga op vakantie sowieso nog 4x per week trainen,
Maar dan maar een uur i.p.v 2 uur, aangezien ik daar geen shakes bcaa heb..

Kerel, lees je even goed in. Je slaat de plank goed mis.

Dat je niet weet wat je doet en voornamelijk op dingetjes let die bijzaak zijn: hempje en je vorige topic over een plak ham. Stel gewoon een goed voeding- en trainingsschema samen en dan zal je zien hoe het snel gaat.

kheb altijd gewoon een zwarte van de hema

Terug
Naar boven