Fitness Seller

Wat vinden julie van dit 'shirt' ?

• Topic Starter Topic Starter
Dat je niet weet wat je doet en voornamelijk op dingetjes let die bijzaak zijn: hempje en je vorige topic over een plak ham. Stel gewoon een goed voeding- en trainingsschema samen en dan zal je zien hoe het snel gaat.

Ja ik snap wat je bedoelt,
Maar mijn trainingen zijn zeker goed, en let ook wel op mijn voeding hoor :)
Maar weet niet precies wat ik elke dag eet,
Maar ik zal binnenkort eens een log maken en het zo goed mogelijk proberen bij te houden.
En ik heb ook goede gaine hoor dat is zeker niet het probleem :)

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 20:03 ----------

kheb altijd gewoon een zwarte van de hema

Zijn die goed? en hoeveel kost die?
Deze is van de zeeman voor 3 euro :)

Meningen van andere zijn zo irrelevant. Jij vind het lekker trainen. Aandoen dan! En niet onzeker rond gaan lopen van wat zouden andere van me vinden in de gym.

Ik heb zelf vaak Russel Athletic. Die zijn niet zo duur en toch redelijk open. Ook goed draagbaar als je een normaal gepierd postuur hebt maar nog niet huge bent.

Meningen van andere zijn zo irrelevant. Jij vind het lekker trainen. Aandoen dan! En niet onzeker rond gaan lopen van wat zouden andere van me vinden in de gym.

Ik heb zelf vaak Russel Athletic. Die zijn niet zo duur en toch redelijk open. Ook goed draagbaar als je een normaal gepierd postuur hebt maar nog niet huge bent.

Ok, ik ga gwn lekker goedkoop die van de zeeman aandoen, bevallen me prima :) ik ga later nog wel 1tje van gorilla wear kopen maar dat doe ik nu nog niet :)

• Like
Waarderingen: Ymir
Ok, ik ga gwn lekker goedkoop die van de zeeman aandoen, bevallen me prima :) ik ga later nog wel 1tje van gorilla wear kopen maar dat doe ik nu nog niet :)

Helemaal top. Kleding is om te sporten en een gym is geen modeshow. :cool:

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 21:44 ----------

hou je niet bezig met dingen die bijzaak zijn.

Deze zin is belangrijk imo als advies aan TS.

Koop er een bij de WE die zitten lekker

Koop er een bij de WE die zitten lekker

ik heb ook die van de WE, zitten idd goed en niet te duur.

kleding is idd bijzaak, interesseert me echt geen ene malle moer wat een ander ervan vind.
heb trouwens ook nog never nooit commentaar gehad op mn kleding ;)

dus als jij het hempie wat je aanhebt lekker vind trainen, doe je dat toch gewoon.:D

Ok bedankt voor alla reacties!!:)

Terug
Naar boven