XXL Nutrition

Wat vinden jullie hiervan? (wenkbrauw met streep)

Ziet er niet uit.

Als mannen in het algemeen eens iets gaan doen aan die wcborstels, ziet het er stuk beter uit.

lol dit bestond jaren geleden ook al. Moet de indruk geven dat je een litteken hebt, wat 'stoer' zou moeten staan :o

Eigenlijk zou iemand hem een echt litteken moeten bezorgen, en een flink blauw oog erbij. :thumbup:

Ik heb net het omgekeerde voor, eens serieus op mijn gezicht gekregen jaren geleden en zit nu met een definitief litteken. Ik camoufleer het soms met de nodige eyeliner :o

Als je ene unibrow bezit heb je alle recht je wenkbrauwen te epileren, daarnaast staat het verzorgd om de randjes mee te pakken van je wenkbrauwen. Zolang je maar niet de bovenkant meepakt ben je goed verzorgd bezig.

Had es tegen een stalen deur aagelopen waardoor ik spontaan zo'n streepje had gekregen.

Eind jaren 90 was dit een hype in nederland, ze zijn beetje laat daar in amerika

Doe wat je zelf leuk lijkt...Ik heb het zelf ook gedaan. En het groeit tenslotte zo weer aan ;)

Been there, done that..next :D

Vanilla-Ice.jpg

heb het ook, maar is een litteken... (valt niet zo hard op als bij hem)
Zou het nooooit zelf wegscheren!

nee dat niet, maar een wenkbrauw die de pan uit groeit alle kanten op is ook geen gezicht
Bijwerken is in dit geval geen clownstreepje
dat doen volgens mij alleen gays
Bij mij is het altijd netjes
smug.png

ik pluk zo af en toe me wenkbrauwen...

maar ik bedoel, vrouwen maken toch altijd z'n potlood streepje ?!

een beetje plukken mag
zo vind ik het nog wel mooi niet te dun
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
niet alle vrouwen tekenen hun wenkbrauwen hoor
De meeste die ik ken kleuren het een beetje bij met een potlootje als de haarlijn onduidelijk is
tatoeren zie je ook vaak. vind ik persoonlijk niet mooi
images?q=tbn:ANd9GcS87v0klUJdk5a8vwAf_3maaJaaNyz1_f131NQfgp-BgUoreLcYvg.jpg

Terug
Naar boven