- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een beetje plukken mag
zo vind ik het nog wel mooi niet te dun
niet alle vrouwen tekenen hun wenkbrauwen hoor
De meeste die ik ken kleuren het een beetje bij met een potlootje als de haarlijn onduidelijk is
tatoeren zie je ook vaak. vind ik persoonlijk niet mooi

het ergste is nog dat je om de zoveel tijd terug moet
Of van die vrouwen die hun wenkbrauwen scheren en dan volledig tekenen. en dan ook nog op een onnatuurlijke hoogte zodat ze bij een neutrale blik altijd vragend kijken. En;
Zweten= uitloop
Wakker worden= alien
Dat is denk ik nog wel erger

het ergste is nog dat je om de zoveel tijd terug moet
Of van die vrouwen die hun wenkbrauwen scheren en dan volledig tekenen. en dan ook nog op een onnatuurlijke hoogte zodat ze bij een neutrale blik altijd vragend kijken. En;
Zweten= uitloop
Wakker worden= alien

Op dbb is er ook zo eentje. En neen ik ga geen namen noemen.het ergste is nog dat je om de zoveel tijd terug moet
Zweten= uitloop
Wakker worden= alien

Ik zeg ....Op dbb is er ook zo eentje. En neen ik ga geen namen noemen.![]()

Ga je je wenkbrauwen laten tatoeëren? Heb niks tegen je, maar wat superfout en kansloos.Om de 5 jaar. Als een goede hebt dan is het nagenoeg niet eens te zien.
Ik ga over 2 dagen![]()
Je weet niet eens hoe of de wat en je gaat al een oordeel geven. Had ook niet anders verwacht trouwensGa je je wenkbrauwen laten tatoeëren? Heb niks tegen je, maar wat superfout en kansloos.
geweldighet ergste is nog dat je om de zoveel tijd terug moet
Zweten= uitloop
Wakker worden= alien

ja op die manier is t wel mooi hoor dat zie je idd bijna niet
ik denk dat de meeste mannen hier denken aan deze soort tatoo:
![]()
ExcuusJe weet niet eens hoe of de wat en je gaat al een oordeel geven. Had ook niet anders verwacht trouwens
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=30597
Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk vrijwel nooit tegenkom zowel op straat niet als in de salon niet.
En doordat ik in een salon werk let ik daar behoorlijk op hehehe
Dit is ook denk ik iets uit de jaren 90?
Denk je dat je overigens zelf je wenkbrauwen kan tatoeëren?