Ik snap best dat men kilo's wilt zien, atijd gaaf natuurlijk en heb inmiddels ook wel door dat je de juiste shirt moet hebben. Dit is mijn derde die ik test en bij de laatste heb ik pas echt het gevoel de kilo's omhoog te kunnen smijten.
Omdat het mijn eerste wedstrijd was samen met nog 2 anderen, heb ik me voornamelijk gefocussed op de sfeer en de (goede) spanning die er heerst. Voor de club maakte het ook niet veel uit omdat we al een team 1 hadden. Ik ben blijven steken op 117,5kg, maar voelde bij mij laatste beurt dat er veel meer in had gezeten. 122,5kg had ik er ook nog wel uitgestoot. Zonder shirt druk ik 115kg, maar op goede dagen dan. Andere dagen blijf ik steken op 110.
Omdat ik vandaag pas echt het effect van de shirt heb gevoeld, weet ik dat ik in februari veel sterker voor de dag kan komen. Tuurlijk blijf ik doordrukken met de shirt. Het voelt gewoon stabieler en je benadeelt jezelf alleen maar als je het niet doet.
Daarbij heb ik wel getwijfeld raw te drukken, omdat ik dus baalde van mijn laaste training dat de 2de shirt ook niet goed was. Ik moest dus drukken met een shirt die ik nog niet kende. Heb het toch maar gedaan, want de warmingup ging explosiever dan normaal terwijl het maar een warminup behoort te zijn.