XXL Nutrition

Wat vinden jullie van benchen met shirt aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi hoi Joopie, hier ben ik.
Volgens mij ben jij aan zet.

wat een discussie. Bij ons in de gym is de regel simpel. Altijd een shirt dragen! Ik heb een keer in mijn blote bast gebencht en kreeg meteen de sportschoolhouder op mijn nek. 'JE MOET EEN SHIRT DRAGEN' zei hij! Tanktops zijn ook verboden.

Mat in 2

Red devil zei:
Omdat je emmert, je weet best waar we het over hebben, je wilt alleen taaltechnisch je gelijk halen.
Je vat in je eigen woorden samen dat:
1. Je onkundig bent, en termen gebruikt die je te machtig zijn. Hoewel deze iedere middelbare scholier worden geleerd.
2. Het noodzakelijk is om formeel te zijn omdat een zuivere redenatie is goeddefinieerde woorden moet worden gebracht. En men kon twisten over woorden als leveren. Dan zou jij je
Het voor de andere mensen duidelijk is wie de stof beheerst als je de termen goed gebruikt.
3. Men kon twisten over woorden als leveren. Terwijl ik juist een taalspelletje wilde voorkomen, het zou sneu voor je zijn als je eerst een lang verhaal schrijft dat een shirt wel energie levert, en ik dan met 1 zinnetje uit de Van Dale al je werk ongedaan maak.

Maar je schrijft het wel heel verdekt op....
Red devil zei:
En die energie zit niet in het object als het nog bovenin bengelt? Lijkt me wel.
Lezen Einstein, ik zeg dat het weldegelijk energie bevat. Ik deed alleen aan puinruimen met die allochtonenzinnen van je.
Red devil zei:
Goed, taaltechnisch gezien heb je gelijk, zullen we het woordje energie zo nu en dan door kracht vervangen en kijken of het verhaal dan wel klopt?
Taaltechnisch? Natuurkundig! Jij haalt werkelijk alles door elkaar.
En het argument: "als je alles wat ik fout riep verandert in iets goeds, is mijn vage uitkraamsel best wel ok" is werkelijkwaar geniaal!
Red devil zei:
Volgens mij kun je de 2 gevallen afzonderlijk bekijken.
Lees: je kunt je argument wel weggooien.
Red devil zei:
Je zult idd meer kunnen drukken/tillen als er sprake is van meer stabiliteit omdat een deel van de gebruikte energie ooops sorry kracht, in de stabilisatie van het object gaan zitten. Echter, in het geval van een BP shirt ben ik van mening dat de stabiliteit meer een gevolg is van veerwerking van het shirt. Je hoeft, relatief gezien, als het gewicht op zijn laagste punt is minder kgs weg te drukken. Je zegt immers zelf al dat het voor een ongetraind persoon niet makkelijk zal zijn de volledige potentie van een BP shirt te benutten? Dit rijmt niet met je stabilisatie verhaal. Of dit zou een pure gewenningskwestie moeten zijn.
Dat is het ook, als je leert goed in een shirt te drukken haal je er veel meer uit. Dat weet iedereen.
Red devil zei:
Ergo, geen stabilisatie wat de boel vergemakkelijkt, maar een verlichting van de workload.
Je conclusie is gebaseerd op valse premissen. Je argument is dus vals. :hello:
Red devil zei:
Haha ik huil niet vanwege discussies op het internet. :o
Met huilen bedoel ik uiteraard dat je gaat miepen over alles wat ik over je slordige taalgebruik heb gezegd....
D. zei:
hoi hoi Joopie, hier ben ik.
Volgens mij ben jij aan zet.
Je staat schaak, mat in 2.
D. zei:
was van dbc, die uitspraak. Maar goed nogmaals, geinig dat het zoveel tongen losmaakt. Die uitspraak was namelijk niet gebaseerd op al mijn posts, maar op enkele in een of ander rel-topic.
Et voila, D. geeft zelf toe dat hij geen gehaktmolen heeft.
D. zei:
Maar het is leuk om te zien dat jullie allemaal op je achterste benen te staan en alles op alles zetten om me onderuit te halen. Zonder enig succes, uiteraard.
Dat zullen we nog wel eens zien.
D. zei:
Het is Joopie.
D. zei:
Jammer D., ik ben geen "homofiel stuk". Wil je dan ook ophouden met die slijmerige berichtjes sturen, ik ben niet van je avances gediend:
Ontvangen Karma zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Wat vinden jullie van be... 1st November 2005 10:10 D. Goeie post, dat wel. Opvallend, dat mijn sig zoveel tongen losmaakt haha...
D. zei:
schreeuwlelijk. Als je je beweringen kracht bij wil zetten, doe dat dan maar met goede argumenten. Met dikke en vetgedrukte letters lijk je net op mijn overbuurjongetje van vroeger, dat met de grootste bek en woorden iedereen nare dingen naar het hoofd slingerde. Als je echter dichterbij kwam was het een bang trillend konijntje.
Goede argumenten! Vooral die vergedrukte argumenten zijn van hoogwaardige inhoud! Dus omdat jij in je jeugd je overbuurjongetje niet kon imponeren met je freaky biceps en je monstergrote quads, ben je nu zo'n pauper geworden die mijn argumenten niet meer kan volgen....
D.quote zei:
Net als jij, want als er íemand ecto is, dan ben jij het wel.
Ik een ecto? :roflol:
D. zei:
Ik ben nieuw op dit forum, ik zal mij even kort introduceren (sportief dan)
19jarig student, ongeveer 2jaar (serieuze) ervaring, daarvoor wat cardio en ´spelen´ met fitnessapparaten.
[...]
Ik ben 1.80m,
[...]
Ik weeg rond de 75 a 76 kg, met een beetje geluk iets meer, maar het lukt me wel boven de 75 kg te blijven, een jaar geleden met dezelfde moeite bij 70kg.
[...]
Enkele kilo´s boven de (voor mij tot nog toe onbereikbare) 80kg.
[...]
Met een serieus antwoord kunenn jullie veel voor mij en anderen betekenen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=105086&postcount=1

80 kg onbereikbaar noemen? Met moeite 70 kg wegen op je 18e? Zal ik het zeggen?
DINAND IS ECTO!
D. zei:
Dan kun je lekker met je topicje gaan aankomen waarin ik én "red devil" je nu al zeker 5 keer een lesje natuurkunde gegeven hebben, je wil een zesde?
Allemaal loze praat. Kom maar met een punt dat jij of ik hebt ingebracht en waarvan de discussie duidelijk door mij verloren is, met citaten want anders ga je nog meer loze praat uitkramen.
D. zei:
Kom kom, ventje. Op een gegeven moment is het geduld een keer op he. Dan kun je blijven schreeuwen en denken dat je maar lang en hard genoeg schreeuwt, je een "discussie" wint, maar op die manier communiceren alleen n*gers.
Jij kent n*gers? :sad: :kots: :finger:
D. zei:
Die staan ook maar te schreeuwen en zichzelf te herhalen en de eerste n*ger die die andere dan gewoon zat is, die is de verliezer. Tja... Ik weet niet hoor, maar daar doe ik liever niet aan mee.
Dus je kent ze nog goed ook ??? ??? ???
D. zei:
Maar blijf gerust schreeuwen, misschien dwing je respect af op dit board, het zijn tenslotte "bodybuilders".
Alleen een domme bodybuilder zou eht verschil tussen tussen een powerlifter en een bodybuilder niet begrijpen...
Ha het is trouwens wat met die familie van jou. Jij lesjes natuurkunde en je moeder biologie. Ze pakt de stof trouwens een stuk sneller op,
Op een oude fiets moet je het leren. En als je op je 21ste nog maagd bent ben je wanhopig...
Tsja, nu moet ik je weer op woorden pakken.
Van Dale zei:
bio·lo·gie (de ~ (v.))
1 leer van de levende wezens in de ruimste zin, van hun levensgewoonten en levensuitingen
Mijn moeder is namelijk al twee jaar dood!
Dat bedoel je dus met ze pakt de stof sneller op, ze is de eerste vrouw die niet tegen je zegt: "ga weg magere engerd, ik wil niet met je blaffen"
Zo ziet mijn moeder er nu waarschijnlijk uit: (En die mond open betekent níet dat ze wil ppen.)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

D. zei:
Waarom is Champ dan mijn liefste sletje? Is Champ soms geen meso?

:roflol: D. zet zichzelf weer eens wonderbaarlijk voor paal. Je bralt maar wat D., duidelijk is dat je totaal argumenten hebt en alleen maar loopt te brullen om op te vallen.
Je moet ook wel als ecto anders ziet de menigte je niet! Begin met trainen ecto inplaats van zo dom te brullen.

Owja Joopie is onze leider dus val hem niet af, beaam enkel wat hij zegt!

Thread: Read it, print it, frame it. :roflol:

ramonovietsj zei:
wat een discussie. Bij ons in de gym is de regel simpel. Altijd een shirt dragen! Ik heb een keer in mijn blote bast gebencht en kreeg meteen de sportschoolhouder op mijn nek. 'JE MOET EEN SHIRT DRAGEN' zei hij! Tanktops zijn ook verboden.
:rolleyes: shirted bench is dus met een speciaal strak pak dat er voor zorgt dat je meer kan duwen
k begrijp sportschoolhouder wel, zie ook niet graag "stoere" jongens in bloot bovenlijf bezig

D. keert zijn rug naar zn eigen volk??
D. keert zijn rug naar zn eigen volk: ECTO'S!!!!!

Ha, die Joopie. Het zit je erg diep he, kereltje. Er zit trouwens een verschil tussen het gare hanenhok en serieuze topics als deze. Bovendien is er een slotje op dat topic gegaan en dat is niet voor niks geweest. Maar goed, je wilt hier verder gaan? Bring it on....

Ik skip het eerste gedeelte van de tekst die aan red devil is gericht, dit mag de beste jongen zelf omver blazen.
Joopie zei:
whatever dude, zullen we beginnen?
Joopie zei:
Et voila, D. geeft zelf toe dat hij geen gehaktmolen heeft.
Zei ik ooit van wel dan? Oude topics zoeken kun je goed, lees ik verderop in je post maar BEGRIJPEND LEZEN is een vak apart. Maar goed, je bent de jongste niet meer.
Joopie zei:
Dat zullen we nog wel eens zien.
Het is Joopie.
Nogmaals, whatever dude.
Joopie zei:
Jammer D., ik ben geen "homofiel stuk". Wil je dan ook ophouden met die slijmerige berichtjes sturen, ik ben niet van je avances gediend:
Een homofiel stuk vreten, dat was de benaming die ik je gaf, in dat andere topic. Nogmaals, het scheiden van bepaalde secties binnen het board is kennelijk niet voor je weggelegd. Ach, had ik het al niet eerder over ouderdom of...? ;)
Wat betreft de karma: Die kreeg je vanwege het gaande houden van een leuke discussie. Geenszins een slechte reden volgens mij, het lijkt mij zelfs dat ik een stuk volwassener reageer DAN JIJ, JOOPIE.

Joopie zei:
Goede argumenten! Vooral die vergedrukte argumenten zijn van hoogwaardige inhoud! Dus omdat jij in je jeugd je overbuurjongetje niet kon imponeren met je freaky biceps en je monstergrote quads, ben je nu zo'n pauper geworden die mijn argumenten niet meer kan volgen....
Weet je nog wat ik zei over die n*gers? Nu doe je het weer...
Joopie zei:
[Ik een ecto? :roflol:
url]http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=105086&postcount=1[/url]
80 kg onbereikbaar noemen? Met moeite 70 kg wegen op je 18e? Zal ik het zeggen?
DINAND IS ECTO!
whatever dude. Januari 2004 woog ik 100kg schoon. Op m'n 19e. Dat ik toen net zo'n vochtkop en neanderthalernek had als paupertypes als jij, was voor mij reden genoeg om eens wat genuanceerder te werk te gaan qua training en me met andere dingen bezig te houden. Maar noem me gerust ecto, knul. Oordeel niet wat je niet kent. En kom nu niet met het laffe argument dat ik JOU ecto noemde want hey... dat was gepost waar niets is wat het lijkt... let je nog op? Misschien anders de leesbril erbij op WANT IK TYPE MET KLEINE LETTERTJES!!!

Joopie zei:
Allemaal loze praat. Kom maar met een punt dat jij of ik hebt ingebracht en waarvan de discussie duidelijk door mij verloren is, met citaten want anders ga je nog meer loze praat uitkramen.
Jij kent n*gers? :sad: :kots: :finger:
Dus je kent ze nog goed ook ??? ??? ???
Van TV, ja ;)
Joopie zei:
Alleen een domme bodybuilder zou eht verschil tussen tussen een powerlifter en een bodybuilder niet begrijpen...
Dan ben ik geen domme bodybuilder. Het forum is een bodybuildingboard, met enkele PL-secties. Vandaar de term "bodybuilders". Alleen een domme, vette powerlifter zou die uitspraak niet begrijpen.
Opvallend trouwens, dat je quotes van me uit het andere topic haalt. Het zit je diep he. Let je op je cortisol en let eens op waar en wanneer dingen worden gezegd...

Joopie zei:
Op een oude fiets moet je het leren. En als je op je 21ste nog maagd bent ben je wanhopig...
Tsja, nu moet ik je weer op woorden pakken.
Mijn moeder is namelijk al twee jaar dood!
Dat bedoel je dus met ze pakt de stof sneller op, ze is de eerste vrouw die niet tegen je zegt: "ga weg magere engerd, ik wil niet met je blaffen"
Zo ziet mijn moeder er nu waarschijnlijk uit: (En die mond open betekent níet dat ze wil ppen.)
Dude, dit was als grap bedoeld omdat het in de GARE sectie stond. Zoals jij nu over je moeder praat, zou ik nooit doen, dood of levend. Hoe weinig respect kun je hebben zeg... Het fotootje is ook weinig grappig, sorry. Ik ga hier liever verder niet op in, is mij iets teveel onder de gordel.

Joopie zei:
Waarom is Champ dan mijn liefste sletje? Is Champ soms geen meso?
Champ ziet er goed uit. Kennelijk heeft hij een goede trainer, alleen is het een kortzichtige, mentaal en verbaal zwakzinnige ouwe lul van een vent.

Grappig trouwens, dat de gene met de grootse mond (LETTERS) en de meeste volgelingen, automatisch publiekelijk "gelijk krijgt".
Ben ik dan toch op een negerboard beland?

Het is nogal makkelijk om uitspraken uit een funtopic, waar er op een geinige manier op los geflamed werd, aan te halen om iemand inhoudelijk te lijf te gaan. Nou ja, makkelijk... slagen doet onze seniele vriend er niet bepaald in. Maar goed, anders had hij helemaal geen poot om op te staan gehad.

Nu nog even voor degene die zich moeten laten overhalen door spiegeltjes, kraaltjes en andere opvallende troep:
IK HEB GELIJK EN JOOPIE NIET WANT HIJ ZIT ERNAAST!!
JOOPIE IS DE ECTO!!! NIET IK!!! NU HOOP IK DAT ER WAT MENSEN ZIJN DIE MIJ GELIJK GEVEN, DAN KAN IK MET EEN GERUST HART SLAPEN!! IK TREK ME DIT PERSOONLIJK AAN!!

Nee D. jij bent de ecto, een nieuwe jongen bij ons op de sportschool traint nu 2 maanden hij weegt al 72KG. Dus jij bent een ecto en niemand anders. Jij bent te eigenwijs om je gebral ongedaan te maken en Joopie gelijk te geven, immers dat is onze leider en niet jij!

Lees je info en verander je nick want je ecto naam raak je nu nooit meer kwijt!

eduardjanssen zei:
Kom dat eens met argumenten, ik lees niets maar dan ook niets waaruit ook maar blijkt dat je enig informatie in pacht hebt wat ergens op lijkt!
Wel, schaapje. Komt jouw 'leider' met zinnige zaken op de proppen?
Neen. Zoals ik hier nu al drie keer verkondig, hij probeert mij nu persoonlijk te pakken -zelfs op uitspraken in dat gare topic- en zoals ik daar al aangaf, ga ik niet voor de ZESDE keer aan meneer uitleggen hoe ik over benchen met een shirt denk.

Trouwens, dat is de hele kwestie niet meer. Joopie kan net als velen mijn sig erg slecht verkroppen en schreeuwt wat van zich af. Nu kun je gaan roepen dat ik degene ben die inhoudsloos gebral bezig, jouw 'held' is geen haar beter.

En jij denkt dat ik ecto ben? Tja, als je jaren in gyms traint zonder begeleiding en je eet geen **** omdat je niet weet dat dat zo anabool is, vind ik het niet raar dat je totaal geen progressie maakt. Toen ik eenmaal de basiskennis over voeding in pacht had, schoot ik omhoog, zoals ik al zei. Het is jammer dat ik dit erbij moet halen: maar er zijn meerdere members van het board die mij in levende lijve hebben gezien. Sterker nog, er is niemand in mijn sportschool die harder groeide dan ik. Of bestaat de wereld voor 99% uit ecto's? ;)

Grappig edje, dat je het voor Joopie opneemt. Maar je laat het zowel inhoudelijk als taalkundig volledig afweten, dus laat het discussieren maar aan de echte mannen over, want het is duidelijk dat je geen idee hebt waar je over praat. Wéér zo'n n*ger, een beetje schreeuwen en roepen dat Joopie gelijk heeft (ik maak me er inmiddels ook schuldig aan, moet je eens zien wat voor hoge pet ik van jullie discussie op heb!!) maar nergens met enige steekhoudende informatie komen.

Het is zo typerend.
Je kunt een discussie niet winnen. Je blijft hameren op dezelfde argumenten, die keer op keer weerlegd worden. Je wordt persoonlijk. Gaat mensen op taalkundige puntjes pakken, in plaats van met iets nieuws te komen om je concurrent te overbluffen. Uiteindelijk staat er niets anders dan geschreeuw, 'kracht' bijgezet met wat plaatjes, hoofdletters en persoonlijke aanvallen.
Even typerend: Ik blijf kalm en heb die visuele trucjes niet nodig. Bovendien trek ik me niks van die van jullie aan, ik ben niet gevoelig voor spiegeltjes en kraaltjes....

Jammer dat het topic verknald moet worden, locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven