Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je vat in je eigen woorden samen dat:Red devil zei:Omdat je emmert, je weet best waar we het over hebben, je wilt alleen taaltechnisch je gelijk halen.
Lezen Einstein, ik zeg dat het weldegelijk energie bevat. Ik deed alleen aan puinruimen met die allochtonenzinnen van je.Red devil zei:En die energie zit niet in het object als het nog bovenin bengelt? Lijkt me wel.
Taaltechnisch? Natuurkundig! Jij haalt werkelijk alles door elkaar.Red devil zei:Goed, taaltechnisch gezien heb je gelijk, zullen we het woordje energie zo nu en dan door kracht vervangen en kijken of het verhaal dan wel klopt?
Lees: je kunt je argument wel weggooien.Red devil zei:Volgens mij kun je de 2 gevallen afzonderlijk bekijken.
Dat is het ook, als je leert goed in een shirt te drukken haal je er veel meer uit. Dat weet iedereen.Red devil zei:Je zult idd meer kunnen drukken/tillen als er sprake is van meer stabiliteit omdat een deel van de gebruikte energie ooops sorry kracht, in de stabilisatie van het object gaan zitten. Echter, in het geval van een BP shirt ben ik van mening dat de stabiliteit meer een gevolg is van veerwerking van het shirt. Je hoeft, relatief gezien, als het gewicht op zijn laagste punt is minder kgs weg te drukken. Je zegt immers zelf al dat het voor een ongetraind persoon niet makkelijk zal zijn de volledige potentie van een BP shirt te benutten? Dit rijmt niet met je stabilisatie verhaal. Of dit zou een pure gewenningskwestie moeten zijn.
Je conclusie is gebaseerd op valse premissen. Je argument is dus vals.Red devil zei:Ergo, geen stabilisatie wat de boel vergemakkelijkt, maar een verlichting van de workload.

Met huilen bedoel ik uiteraard dat je gaat miepen over alles wat ik over je slordige taalgebruik heb gezegd....Red devil zei:Haha ik huil niet vanwege discussies op het internet.![]()
Je staat schaak, mat in 2.D. zei:hoi hoi Joopie, hier ben ik.
Volgens mij ben jij aan zet.
Et voila, D. geeft zelf toe dat hij geen gehaktmolen heeft.D. zei:was van dbc, die uitspraak. Maar goed nogmaals, geinig dat het zoveel tongen losmaakt. Die uitspraak was namelijk niet gebaseerd op al mijn posts, maar op enkele in een of ander rel-topic.
Dat zullen we nog wel eens zien.D. zei:Maar het is leuk om te zien dat jullie allemaal op je achterste benen te staan en alles op alles zetten om me onderuit te halen. Zonder enig succes, uiteraard.
Het is Joopie.D. zei:
Jammer D., ik ben geen "homofiel stuk". Wil je dan ook ophouden met die slijmerige berichtjes sturen, ik ben niet van je avances gediend:D. zei:
Ontvangen Karma zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar] Wat vinden jullie van be... 1st November 2005 10:10 D. Goeie post, dat wel. Opvallend, dat mijn sig zoveel tongen losmaakt haha...
Goede argumenten! Vooral die vergedrukte argumenten zijn van hoogwaardige inhoud! Dus omdat jij in je jeugd je overbuurjongetje niet kon imponeren met je freaky biceps en je monstergrote quads, ben je nu zo'n pauper geworden die mijn argumenten niet meer kan volgen....D. zei:schreeuwlelijk. Als je je beweringen kracht bij wil zetten, doe dat dan maar met goede argumenten. Met dikke en vetgedrukte letters lijk je net op mijn overbuurjongetje van vroeger, dat met de grootste bek en woorden iedereen nare dingen naar het hoofd slingerde. Als je echter dichterbij kwam was het een bang trillend konijntje.
Ik een ecto?D.quote zei:Net als jij, want als er íemand ecto is, dan ben jij het wel.
http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=105086&postcount=1D. zei:Ik ben nieuw op dit forum, ik zal mij even kort introduceren (sportief dan)
19jarig student, ongeveer 2jaar (serieuze) ervaring, daarvoor wat cardio en ´spelen´ met fitnessapparaten.
[...]
Ik ben 1.80m,
[...]
Ik weeg rond de 75 a 76 kg, met een beetje geluk iets meer, maar het lukt me wel boven de 75 kg te blijven, een jaar geleden met dezelfde moeite bij 70kg.
[...]
Enkele kilo´s boven de (voor mij tot nog toe onbereikbare) 80kg.
[...]
Met een serieus antwoord kunenn jullie veel voor mij en anderen betekenen.
Allemaal loze praat. Kom maar met een punt dat jij of ik hebt ingebracht en waarvan de discussie duidelijk door mij verloren is, met citaten want anders ga je nog meer loze praat uitkramen.D. zei:Dan kun je lekker met je topicje gaan aankomen waarin ik én "red devil" je nu al zeker 5 keer een lesje natuurkunde gegeven hebben, je wil een zesde?
Jij kent n*gers?D. zei:Kom kom, ventje. Op een gegeven moment is het geduld een keer op he. Dan kun je blijven schreeuwen en denken dat je maar lang en hard genoeg schreeuwt, je een "discussie" wint, maar op die manier communiceren alleen n*gers.

Dus je kent ze nog goed ookD. zei:Die staan ook maar te schreeuwen en zichzelf te herhalen en de eerste n*ger die die andere dan gewoon zat is, die is de verliezer. Tja... Ik weet niet hoor, maar daar doe ik liever niet aan mee.

Alleen een domme bodybuilder zou eht verschil tussen tussen een powerlifter en een bodybuilder niet begrijpen...D. zei:Maar blijf gerust schreeuwen, misschien dwing je respect af op dit board, het zijn tenslotte "bodybuilders".
Op een oude fiets moet je het leren. En als je op je 21ste nog maagd bent ben je wanhopig...Ha het is trouwens wat met die familie van jou. Jij lesjes natuurkunde en je moeder biologie. Ze pakt de stof trouwens een stuk sneller op,
Mijn moeder is namelijk al twee jaar dood!Van Dale zei:bio·lo·gie (de ~ (v.))
1 leer van de levende wezens in de ruimste zin, van hun levensgewoonten en levensuitingen
Waarom is Champ dan mijn liefste sletje? Is Champ soms geen meso?D. zei:
D. zet zichzelf weer eens wonderbaarlijk voor paal. Je bralt maar wat D., duidelijk is dat je totaal argumenten hebt en alleen maar loopt te brullen om op te vallen.ramonovietsj zei:wat een discussie. Bij ons in de gym is de regel simpel. Altijd een shirt dragen! Ik heb een keer in mijn blote bast gebencht en kreeg meteen de sportschoolhouder op mijn nek. 'JE MOET EEN SHIRT DRAGEN' zei hij! Tanktops zijn ook verboden.
shirted bench is dus met een speciaal strak pak dat er voor zorgt dat je meer kan duwenwhatever dude, zullen we beginnen?Joopie zei:
Zei ik ooit van wel dan? Oude topics zoeken kun je goed, lees ik verderop in je post maar BEGRIJPEND LEZEN is een vak apart. Maar goed, je bent de jongste niet meer.Joopie zei:Et voila, D. geeft zelf toe dat hij geen gehaktmolen heeft.
Nogmaals, whatever dude.Joopie zei:
Een homofiel stuk vreten, dat was de benaming die ik je gaf, in dat andere topic. Nogmaals, het scheiden van bepaalde secties binnen het board is kennelijk niet voor je weggelegd. Ach, had ik het al niet eerder over ouderdom of...?Joopie zei:Jammer D., ik ben geen "homofiel stuk". Wil je dan ook ophouden met die slijmerige berichtjes sturen, ik ben niet van je avances gediend:

Weet je nog wat ik zei over die n*gers? Nu doe je het weer...Joopie zei:Goede argumenten! Vooral die vergedrukte argumenten zijn van hoogwaardige inhoud! Dus omdat jij in je jeugd je overbuurjongetje niet kon imponeren met je freaky biceps en je monstergrote quads, ben je nu zo'n pauper geworden die mijn argumenten niet meer kan volgen....
whatever dude. Januari 2004 woog ik 100kg schoon. Op m'n 19e. Dat ik toen net zo'n vochtkop en neanderthalernek had als paupertypes als jij, was voor mij reden genoeg om eens wat genuanceerder te werk te gaan qua training en me met andere dingen bezig te houden. Maar noem me gerust ecto, knul. Oordeel niet wat je niet kent. En kom nu niet met het laffe argument dat ik JOU ecto noemde want hey... dat was gepost waar niets is wat het lijkt... let je nog op? Misschien anders de leesbril erbij op WANT IK TYPE MET KLEINE LETTERTJES!!!Joopie zei:[Ik een ecto?![]()
url]http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=105086&postcount=1[/url]
80 kg onbereikbaar noemen? Met moeite 70 kg wegen op je 18e? Zal ik het zeggen?
DINAND IS ECTO!
Van TV, jaJoopie zei:Allemaal loze praat. Kom maar met een punt dat jij of ik hebt ingebracht en waarvan de discussie duidelijk door mij verloren is, met citaten want anders ga je nog meer loze praat uitkramen.
Jij kent n*gers?![]()
![]()
Dus je kent ze nog goed ook![]()
![]()
![]()

Dan ben ik geen domme bodybuilder. Het forum is een bodybuildingboard, met enkele PL-secties. Vandaar de term "bodybuilders". Alleen een domme, vette powerlifter zou die uitspraak niet begrijpen.Joopie zei:Alleen een domme bodybuilder zou eht verschil tussen tussen een powerlifter en een bodybuilder niet begrijpen...
Dude, dit was als grap bedoeld omdat het in de GARE sectie stond. Zoals jij nu over je moeder praat, zou ik nooit doen, dood of levend. Hoe weinig respect kun je hebben zeg... Het fotootje is ook weinig grappig, sorry. Ik ga hier liever verder niet op in, is mij iets teveel onder de gordel.Joopie zei:Op een oude fiets moet je het leren. En als je op je 21ste nog maagd bent ben je wanhopig...
Tsja, nu moet ik je weer op woorden pakken.
Mijn moeder is namelijk al twee jaar dood!
Dat bedoel je dus met ze pakt de stof sneller op, ze is de eerste vrouw die niet tegen je zegt: "ga weg magere engerd, ik wil niet met je blaffen"
Zo ziet mijn moeder er nu waarschijnlijk uit: (En die mond open betekent níet dat ze wil ppen.)
Champ ziet er goed uit. Kennelijk heeft hij een goede trainer, alleen is het een kortzichtige, mentaal en verbaal zwakzinnige ouwe lul van een vent.Joopie zei:Waarom is Champ dan mijn liefste sletje? Is Champ soms geen meso?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wel, schaapje. Komt jouw 'leider' met zinnige zaken op de proppen?eduardjanssen zei:Kom dat eens met argumenten, ik lees niets maar dan ook niets waaruit ook maar blijkt dat je enig informatie in pacht hebt wat ergens op lijkt!