Fitness Seller

Wat vinden jullie van caffeine?

heyajohnny

Novice
Waardering
0
Wat vinden jullie van caffeine?

Als ik een beetje neem, dan krijg ik toch wat meer focus, maar na 4 koppen koffie en als ik dan ga fitnessen, dan krijg ik van die ongecontroleerde energie, als je snapt wat ik bedoel.

Wat is bij jullie de ervaring?

drink altijd een paar lekkere bakken koffie op mijn werk voordat ik naar de gym rij.

Ik drink ook idd een bak extra sterke koffie voor het trainen.
Trouwens geen melk door de koffie doen dat vermindert de werking van caffeine

Caffeine vind ik goed voor je mental focus, en energie drive .

maar vergeet niet dat caffeine een explosie geeft in de spieren, je stofwisseling omhoog gooit, en afval stoffen aanmaakt waardoor je sneller gaat verkrampen.

moet er veel van nemen (600+mg) wil ik er iets van merken. voordeel is dat tijdens cardio mn hartslag om laag gaat.

Geen reactie op caffeïne. Komt doordat mijn lichaam het al gewoon geworden is.

Caffeine met effedrine is mjummie :o

Caffeine rules! Drink bijna nooit koffie dus caffeine tabletten voel ik wel als ik ze gebruik.

Meestal bij het opstaan, een paar bakken koffie.

Voor de training neem ik bewust geen caffeine omdat ik creatine gebruik

drinken jullie de koffie met suiker? of zoetstoffen..

ik lust alleen cappuchino:P

• Topic Starter Topic Starter
Koffie met melk en suiker. Het liefst met halfvolle melk :P

Hoe zit het eigenlijk met de werking van caffeine ten opzicht van bijvoorbeeld rpm of een ander pre workout ?

ik ben nu bezig met men 2de potje rpm en die is bijna op maar omdat het nogal prijzig is elke keer wilde ik iets van caffeine proberen ofzo.

meende dat er ooit iemand gepost heeft dat gewone caffeine zelfde werking zou hebben als rpm

iemand ervaringen ( vergelijkingen ) ?

Caffeine tabs zijn natuurlijk puur en alleen caffeine. RPM bevat een beetje caffeine maar ook andere stoffen die je wat opgefokter en meer gefocust maken. Probeer het eens zou ik zeggen, een potje met 200 tabs kost je ongeveer €12 dacht ik.

Caffeine is net cocaine voor mij. Zou verboden moeten worden.

Af en toe een vers gemalen bakkie koffie:coffee:, gaat er wel eens in. Lekker zwart met een stuk pure chocolade. :rocknana:

Terug
Naar boven