AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie van deze Whey??

NicknickP

Novice
Waardering
1
Hallo allemaal,

In mijn vorige topic heb ik jullie raad gevraagd betreffende goede whey. Ik heb nu even rondgekeken, en deze whey lijkt mij erg interessant:

Whey Protein Instant
Merk: XXL Nutrition

Eigenschappen:- Hoog eiwitgehalte van 84%
- snelle opname
- Laag vet- en lactosegehalte
- Bereid met koude Cross-Flow Microfiltratie, hierdoor blijft de natuurlijke structuur van eiwitten behouden.
- Bevat daardoor unieke kwetsbare peptiden die het immuunsysteem ondersteunen en spierherstel bevorderen.

Nu is mijn vraag: Wat is jullie mening over deze whey?? En wat vinden jullie van de smaak? (De vanille smaak spreekt mij het meest aan)

Alvast bedankt.

Nick

Laatst bewerkt:
xxl = goed , smaak = goed, prijs = goed

kzou alleen geen instant pakken,maar eentje die langzaam opneemt.

enne spieren zijn massa, zoon.

• Topic Starter Topic Starter
xxl = goed , smaak = goed, prijs = goed

kzou alleen geen instant pakken,maar eentje die langzaam opneemt.

enne spieren zijn massa, zoon.

Waarom eentje die langzaam opneemt? Deze is toch 60/40 Instant en gewoon?? Ik heb er niet zo heel van verstand van dus :( Ben nu een tijdje erg veel met deze dingen en wil er graag meer vanaf komen te weten..

Waarom eentje die langzaam opneemt? Deze is toch 60/40 Instant en gewoon?? Ik heb er niet zo heel van verstand van dus :( Ben nu een tijdje erg veel met deze dingen en wil er graag meer vanaf komen te weten..

ik praatte even voor mezelf sorry,ik ben aan het kuren dus heb meer aan langzame eiwitten.
hier heb je vast wat aan:

weiproteïne concentraat.
Hierbij gaat het om een eiwitpoeder met een proteïnegehalte van 75-85%, 3-4% vet en 3-6% koolhydraten in de vorm van melksuiker.

Daarnaast kennen we het kwalitatief betere weiproteïne isolaat, met een eiwitgehalte van ongeveer 90%, en een vet en melksuikergedeelte van minder dan 1%. Weiproteïne isolaat is een hoog kwalitatieve vorm van wei-eiwit, met een zeer laag melksuikergehalte. Atleten, die een dergelijk eiwitpreparaat gebruiken, klagen nauwelijks over maagdarmproblemen, omdat het melksuikergehalte bij deze eiwitvorm bijna te verwaarlozen is.
Het produceren van weiproteïne isolaat kan op twee verschillende manieren tot stand komen. In de eerste plaats is er de zogenaamde ‘ion exchange whey protein isolate’ hierbij wordt via chemische weg de elektrische lading van de eiwitten veranderd. Daardoor bindt deze zich aan een speciaal hars in een reactievat, waardoor een zeer puur eiwit ontstaat.

Daarnaast kan weiproteïne isolaat met de micro filtratie methode geproduceerd worden (microfiltrated whey protein). Een methode waarbij met hulp van microfiltratie met keramiek filters (zonder dat de grondstof in contact komt met de chemicaliën) het eindproduct tot stand komt. Een op deze wijze geproduceerde weiproteïne geldt als het meest hoogwaardige eiwit uit wei, want door het zuivere verwerkingsproces blijven de vele in wei voorkomende natuurlijke eiwitbestanddelen behouden. Iets wat bij ionenwisseling niet het geval is.
Hiertoe behoren o.a. alfa lactalbumine en glycomacropeptide, die de spijsvertering en de opname van talrijke mineralen verbeteren en het afweersysteem ondersteunen. Bovendien bevat proteïne die via microfiltratie is geproduceerd een hoger calciumgehalte en een lager natriumgehalte. Wedstrijdatleten profiteren van dat lagere natriumgehalte, want een beperking van de toevoer van dit mineraal voor de wedstrijd zorgt voor minder onderhuids vocht, waardoor de atleet op het podium een maximale spierhardheid kan laten zien. Door microfiltratie gewonnen weiproteïne isolaat is daarom niet alleen geschikt voor sporters die hun gezondheid hoog in het vaandel hebben staan, maar is ook voor prestatiegerichte bodybuilders/ krachtsporters in de wedstrijdvoorbereiding de ideale eiwitbron.

whey neem je meestal toch juist vanwege de snelheid?
ja zie boven.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Telly,

Wat vinden anderen van deze whey?

Ik heb er 3 emmers van leeggedronken (2x vanille 1x choco)
Ik moet zeggen dat ik dit superlekkere whey vind. Lost op met enkel een vork, geen vieze nasmaak en drinkt vlot weg.

ik vind de smaak van xxl te overdreven, ik neem liever MdoubleYou. qua verhoudingen in xxl wel weer iets beter

goed spul (smaakt goed ook trouwens en lost prima op)

Instant is een goede keuze!
Volgens mij ook één van de best verkochte whey's dus dat zegt ook wel.

Snap dat geneuzel over de snelheid van Whey vaak niet zo:D

Hallo Dames en Heren

ik heb een website ontdekt waar je op eenvoudig wijze kunt afvallen
ze verkopen produkten op natuurlijke basis.

produkten zoals BioLean en Accelerator
je hoeft er verders weinig ervoor te doen, gewoon gezond blijven eten
en de biolean produkten doen de rest voor je.

hier is de website die ik heb gevonden.

http://www.mywinwebpage.com/saudedavida

veel succes

*LOL*.... leuk gevoel voor humor (en dat is zonder op de link te klikken)

en nu oprotten uit dit topic en ergens anders gaan spammen.

krijg nou tietuh...post al verwijderd voordat ik de mods gewaarschuwd heb

Terug
Naar boven