Fitness Seller

wat vinden jullie van dit voedingsschema..?!

sticky fingaz

Novice
Waardering
0
Hallo,
Kan iemand mij vertellen of mijn voedings schema in orde is, of dat er mischien iets bij kan, verandert moet worden.
mijn doelstelling is om meer spiermassa te krijgen en vet percentage omlaag natuurlijk :)
Ik ben 1.80m en weeg 75,5 kilo vet percentage is 13%. 23 jaar.

06.00
250 ml melk met brinta
eiwit shake
banaan
multi vitamine voor sporters en zink tabletje

09.00
3 bruine bammetjes (3x 2 sneetjes) met beetje boter. belegd met kipfile, zalm, pindakaas en chocopasta :P
halve liter multivitamine of magere drink yoghurt
appel

12.30
4 bruine bammetjes (4x 8 sneetjes) beetje boter, belegd met kipfile, zalm, pindakaas
portie gernalen (af en toe)
appel
eiwit shake

16.00
appel
beker water met creatine

Meteen na de Training een appel.

18.00
wat de pot schaft, aardappelen, vlees(meestal kip), groenten, pasta
eiwit shake
magere yoghurt of magere kwark plus/minus 250g

20.00
magere yoghurt plus/minus 250g of een hand noten mix ongezouten

Ik ben benieuwt wat jullie ervan vinden!

Greetz Joey

Hallo,
Kan iemand mij vertellen of mijn voedings schema in orde is, of dat er mischien iets bij kan, verandert moet worden.
mijn doelstelling is om meer spiermassa te krijgen en vet percentage omlaag natuurlijk :)
Ik ben 1.80m en weeg 75,5 kilo vet percentage is 13%. 23 jaar.

06.00
250 ml melk met brinta
eiwit shake
banaan
multi vitamine voor sporters en zink tabletje

09.00
3 bruine bammetjes (3x 2 sneetjes) met beetje boter. belegd met kipfile, zalm, pindakaas en chocopasta :P
appel

12.30
4 bruine bammetjes (4x 8 sneetjes) beetje boter, belegd met kipfile, zalm(max. 2 x per week nemen!zitten naast eiwitten ook veel vetten in), pindakaas
halve liter multivitamine (veel suikers)( of magere drink yoghurt
portie gernalen (af en toe)
appel
eiwit shake

16.00
appel
beker water met creatine

Meteen na de Training een appel.

18.00
wat de pot schaft, aardappelen, vlees(meestal kip), groenten, pasta
eiwit shake
magere yoghurt of magere kwark plus/minus 250g

20.00
magere yoghurt(wijzigen in magere franse KWARK) plus/minus 250g of een hand noten mix ongezouten(sommigen krijgen een hoger vet% bij teveel inname van noten...neem het niet te vaak maar vooral magere kwark

gooi er anders lekker een blikje tonijn op waterbasis tussen en je ontbijt met ei-eiwitten afwisselen... GOOD LUCK!

Ik ben benieuwt wat jullie ervan vinden!

Greetz Joey
..

Ik vind dat jij niet weet wat je totale kcal, eiwitten, koolhydraten en vetten zijn. Dus eerst gaan rekenen :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dat jij niet weet wat je totale kcal, eiwitten, koolhydraten en vetten zijn. Dus eerst gaan rekenen :)

ik zal er achteraan gaan! en die reken formules kun je terug vinden hier op deze site, toch?

raadt je trouwens ook een weightgainer aan, of heb ik dat niet nodig..? ik heb een vrij snelle stofwisseling.. of is de koolhydraat/ei-wit percentage in m'n schema goed genoeg?

greets

Terug
Naar boven