MuscleMeat

wat vinden jullie van guantanamo bay?

Ik zei dat ze het eens waren met de aanslagen.

Hier nog een leuk artikel:

Marokkaanse jeugd in Ede viert feestje

EDE - Ongeveer twintig Marokkaanse jongeren hebben dinsdagavond in de wijk Veldhuizen in Ede op straat een uitbundig feestje gehouden om de aanslagen in de Verenigde Staten te vieren. Enkele tientallen wijkbewoners belden de politie, omdat zij zich bijzonder ergerden aan het gedrag van de groep.

De voornamelijk allochtone jongeren reden rondjes, zwaaiden met vlaggen en riepen leuzen. De politie kon echter geen strafbare feiten constateren op grond waarvan een einde aan het feest kon worden gemaakt. Toen de agenten vertrokken, ging een luid gejuich op. Het straatfeest eindigde toen het hard ging regenen.

Marokkaanse jongeren zorgen in de wijk Veldhuizen al geruime tijd voor overlast. De politie heeft onder andere samen met zogenoemde buurtvaders daarvoor allerlei projecten opgezet. Of het feest dinsdagavond een politieke achtergrond had of bedoeld was als provocatie is niet duidelijk.

Sommige wijkbewoners waren boos dat de politie niet ingreep, aldus een woordvoerder van de politie. Hij wijst er echter op dat er in Nederland vrijheid van meningsuiting bestaat. "Zo'n straatfeest, dat de meeste mensen tegen de borst stuit, is een gevolg van de multiculturele samenleving. Niet iedereen hangt westerse denkbeelden aan en dat moeten we accepteren. Als het een eindexamenfeestje was geweest had waarschijnlijk niemand er iets van gezegd", aldus de zegsman van de politie.

En hou nou onderhand eens op met het in bescherming nemen van Moslims, want het lijkt er echt op dat jij stront in je ogen hebt als je ziet voor hoeveel last dit volk zorgt.

slechte service, het eten was waardeloos en ook voor de kinderen echt niets te doen. Kamers waren vies en veel te klein en de buren erg rumoerig. Personeel was wel volgens uniformiteit (dus herkenbaar) gekleed maar konden slecht tegen feedback en wat lui aangelegd.
Echte afrader dus, worst vacation ever.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zei dat ze het eens waren met de aanslagen.

ja en het was slechts 5 procent die het goedkeurde.
47 procent had begrip wat niet hetzelfde als het eens zijn met...

Tevens zegt de rest van het artikel wel meer over de representativiteit en de kwaliteit van het onderzoek en de onduidelijkheid. Want wat houdt "begrip "in;

maar dat negeer je voor het gemak.
Valse interpretatie van cijfers om je vooroordeel te bevestigen.

en ik neem de moslims niet in bescherming! Waar baseer jij je toch op? je hebt gelogen over de cijfers en ik heb je op je leugen betrapt!

Ongeveer twintig Marokkaanse jongeren hebben dinsdagavond in de wijk Veldhuizen in Ede op straat een uitbundig feestje gehouden om de aanslagen in de Verenigde Staten te vieren. QUOTE]

twintig waw, dat is wel hel representatief voor de 150 000 Marokkanen (of hoeveel wonen er in Nederland) die in Nederland wonen.

:D
slechte service, het eten was waardeloos en ook voor de kinderen echt niets te doen. Kamers waren vies en veel te klein en de buren erg rumoerig. Personeel was wel volgens uniformiteit (dus herkenbaar) gekleed maar konden slecht tegen feedback en wat lui aangelegd.
Echte afrader dus, worst vacation ever.

zouden we niet eerst checken of ze wel schuldig zijn?

Hoe wil jij dat dan gaan doen? Ja idd, door ze in een gevangenis te steken... Wil je ze in een Amerikaanse gevangenis steken? Mij goed, maar lang zal je daar niet leven binnen de 4 muren, beetje hetzelfde als pedofielen. Of toch liever in Irak berechten? Ziet er mij ook niet dé gezelligste plek uit om te zijn.

Maar uit jouw replies kan ik uitmaken dat je de lieve schaapjes die vastzitten in guantanamo eingelijk liever ziet lopen in de vredige weide.

Voor wie moet ik minder respect hebben:
- terroristen die openlijk zeggen wat ze willen, en hoe ze het gaan bereiken
- terroristen die nog schofteriger dingen doen, en op veel grotere schaal, maar ondertussen lullen over vrijheid en democratie

Persoonlijk heb ik liever een vijand waarvan ik weet wat ik er van kan verwachten. Leugenaars heb ik een hekel aan.

Jij bent de man van de harde uitspraken. Niet meer en niet minder. Veel blabla, maar weinig achterliggende logica. Als ik jou logica volg dan zijn nazi's beter dan de bushregering, en is een verkrachter ook beter dan de bushregering.

ooit gehoord onschuldig tot het tegendeel is bewezen?

Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.. hmm is dat geen kenmerk van de democratie?
Jij als islam-aanhanger (of zo kom je toch over) moet dan toch al gehoord hebben van de sharia.... DE SHARIA... en dan kom jij hier af met onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Het Europese Hof voor de Rechten van de Mens in Straatsburg merkte in een arrest van 13 februari 2003 over de rechtmatigheid van een verbod voor de Turks-islamitische Refah partij op "dat de sharia niet verenigbaar is met de fundamentele principes van de democratie".

Bijna de helft (47,7 procent) van de moslims in Nederland heeft begrip voor de terroristische aanslagen in de VS. Tegelijk keurt 61,5 procent de aanslagen af. Ruim vijf procent keurt ze goed.

En dat durf jij dan nog aanduiden in het rood dat 5% de aanslagen goedkeurt, niet afkeuren is per definitie goedkeuren.

Ter vergelijking, 0% van de westerlingen keurt de aanslagen goed. Eigen onderzoek, heb ik fox/cnn niet voor nodig ;)

Hoe wil jij dat dan gaan doen? Ja idd, door ze in een gevangenis te steken... Wil je ze in een Amerikaanse gevangenis steken? Mij goed, maar lang zal je daar niet leven binnen de 4 muren, beetje hetzelfde als pedofielen. Of toch liever in Irak berechten? Ziet er mij ook niet dé gezelligste plek uit om te zijn.

de opdracht was ze onmiddllijk over te leveren aan Britse of Irakese militairen, is dat zo moeilijk te begrijpen man?!

Maar uit jouw replies kan ik uitmaken dat je de lieve schaapjes die vastzitten in guantanamo eingelijk liever ziet lopen in de vredige weide.

600 mensen die zonder een rechter of advocaat gezien te hebben reeds 4 a 5 jaar vastzittne zonder dat ze zelf nog maar beschuldigt zijn van iets, dat vind jij dan weer normaal? Ik kom op voor mensenrechten en burgerrechten, en niet alleen als het om blanke mensen gaat; blijkbaar tellen die rechten niet als het om moslims gaat.

Jij bent de man van de harde uitspraken. Niet meer en niet minder. Veel blabla, maar weinig achterliggende logica. Als ik jou logica volg dan zijn nazi's beter dan de bushregering, en is een verkrachter ook beter dan de bushregering.

harde uitspraken? Ik ben zowat de enige die voortdurend loopt te nuanceren. m44 en consorten verwijten me dat voortdurend en dan zeg jij dat ik de man van de harde uitspraken bent? Waar haal je die onzin toch man?

Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.. hmm is dat geen kenmerk van de democratie?
Jij als islam-aanhanger (of zo kom je toch over) moet dan toch al gehoord hebben van de sharia.... DE SHARIA... en dan kom jij hier af met onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Ik ben een democrat in hart en nieren en wat een monster ook mag doen, je mag de democratie niet verloochenenen anders hebben de terroristen al gewoonen op voorhand. Idd, onschuldig tiot het tegenedeel bewezen is. wat zou jij er van vindne als men je in een gaveng stopt en je elk recht tot verdediging ontzegt? Zelf al ben je onschuldig, ze geven je het recht niet je te verdedigen. Zou je dat leuk vinden?
Wat de sharia hierover zegt doet er niet toe. je verwart gewoon alles.

En dat durf jij dan nog aanduiden in het rood dat 5% de aanslagen goedkeurt, niet afkeuren is per definitie goedkeuren.

wat een onzin, je hebt er weer eens niks van begrepen. Men zei dat 47 procent het eens was met de aanslagen. ik zei dat dat niet waar was omdat slecht 5 procent de aanslagen goedkeurt. Het was dus een vervalsing van de resultaten van het onderzoek. En ja , zelf 5 procent is 5 procent te veel; Maar ook bij europeanen waren er mensen die begrip hadden voor de aanslag!

Ter vergelijking, 0% van de westerlingen keurt de aanslagen goed. Eigen onderzoek, heb ik fox/cnn niet voor nodig ;)

..

heb ik consorten , leuk wie dan:)

de opdracht was ze onmiddllijk over te leveren aan Britse of Irakese militairen, is dat zo moeilijk te begrijpen man?!
En wat denk je dat er dan ging gebeuren? Ze worden opgepakt op verdenking van terrorisme en overgeleverd aan Groot-Brittannie en Irak. Oh riight en GB en Irak zijn totaal verschillend van de VS [ó_Ò]

Ik kom op voor mensenrechten en burgerrechten, en niet alleen als het om blanke mensen gaat; blijkbaar tellen die rechten niet als het om moslims gaat

het punt voor mij is moslims doen wat ze willen.. IN HUN EIGEN LAND.

harde uitspraken? Ik ben zowat de enige die voortdurend loopt te nuanceren. m44 en consorten verwijten me dat voortdurend en dan zeg jij dat ik de man van de harde uitspraken bent? Waar haal je die onzin toch man?

dat was niet jouw die ik quote, maar dj_phreak

wat zou jij er van vindne als men je in een gaveng stopt en je elk recht tot verdediging ontzegt? Zelf al ben je onschuldig, ze geven je het recht niet je te verdedigen. Zou je dat leuk vinden?

Mij gaan ze niet arresteren, ik ben geen terrorist, nooit geweest, en ik heb geen banden. Als je denkt dat er daar kleuterjuffen en sinterklaasjes zitten in guantanamo dan ben je wel heeel naief. En totaal niet genuanceerd zoals je zelf zegt dat je bent.

Ik geloof niet in verhalen dat de regering willekeurig mensen oppakt omdat ze het nummer van iemand zitten hadden in hun gsm. En dat is exact wat het is.. verhalen. Toon mij maar eens die berichtgeving van een serieus ONAFHANKELIJK nieuwnetwerk.

Je zou beter een topic starten over de Abu Ghraib-gevangenis. Dan pas noem ik je een gematigd moslim.

haha nog iemand die van Thinkalot onafhankelijke quotes of nieuwberichten verlangd, trek maar een nummertje en get back in line;)

Wat de sharia hierover zegt doet er niet toe. je verwart gewoon alles.

Mag ik je er eventjes op wijzen dat het niet de moslim landen zijn die de democratie hebben uitgevonden. Evenmin wordt de democratie toegepast in de moslimlanden. (Evenmin wordt de Koran gevolgt door de moslims, ik heb hem namelijk gelezen. De koran is volgens mij een betere versie van de bijbel, andere namen, andere plaatsnamen. Dat volledig terzijde) En dan kom jij zeggen dat wij wel de moslims moeten respecteren, hun rechten niet mogen schenden, etc... Ik herinner me niet dat er ooit aan een westerling gevraagd werd ZIJN rechten te respecteren in een moslimland. En evenmin werden de 9/11 slachtoffers hun rechten gerespecteerd.

Terroristen hebben geen rechten.

Mij gaan ze niet arresteren, ik ben geen terrorist, nooit geweest, en ik heb geen banden. Als je denkt dat er daar kleuterjuffen en sinterklaasjes zitten in guantanamo dan ben je wel heeel naief. En totaal niet genuanceerd zoals je zelf zegt dat je bent. .

Dat heb ik ook nooit beweerd maar het feit blijft dat je iemand eerst moet veroordelen alvorens hem 4 jaar op te sluiten.

bush heeft de mensen in guantanamo zelf nog van niks beschuldigt; en dat is een schande.

haha nog iemand die van Thinkalot onafhankelijke quotes of nieuwberichten verlangd, trek maar een nummertje en get back in line;)

ah ja want jullie zijn wel onafhankelijk he?
Mijn nieuwsberichten komen altijd van serieuse bronnen, in tegenstelling tot jullie tijdschriftartikeltjes

Mag ik je er eventjes op wijzen dat het niet de moslim landen zijn die de democratie hebben uitgevonden. Evenmin wordt de democratie toegepast in de moslimlanden. (Evenmin wordt de Koran gevolgt door de moslims, ik heb hem namelijk gelezen. De koran is volgens mij een betere versie van de bijbel, andere namen, andere plaatsnamen. Dat volledig terzijde) En dan kom jij zeggen dat wij wel de moslims moeten respecteren, hun rechten niet mogen schenden, etc... Ik herinner me niet dat er ooit aan een westerling gevraagd werd ZIJN rechten te respecteren in een moslimland. En evenmin werden de 9/11 slachtoffers hun rechten gerespecteerd.

Terroristen hebben geen rechten.

ja je moet moslims respecteren als zij de wet en mensenrechten respecteren, je gooit terroristen en moslims op dezelfde hoop; Dat is gewoon belachelijk.

moslims zijn niet nationaliteit gebonden he. er zijn heel wat Nederlanders die bekeerd zijn tot de Islam, waar moeten die heen?

bedoel je dan blanke meisjes die verplicht werden om zich te bekeren als ze wilden huwen met hun marrokaanse vriend?

Je gaat toch niet zeveren hé, hoeveel rasechte nederlanders ken jij die zich bekeerd hebben?

Met uitzonderingen kun je altijd je standpunt verdedigen maar hier doen wij niet aan mee toch thinkalot? :D

ah ja want jullie zijn wel onafhankelijk he?
Mijn nieuwsberichten komen altijd van serieuse bronnen, in tegenstelling tot jullie tijdschriftartikeltjes

het verschil is dat ik nooit beweer onafhankelijk te zijn.
serieus staat niet garant voor onpartijdig

Terug
Naar boven