AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie van mijn voeding?

• Topic Starter Topic Starter
Wil je nu een schouderklopje? :rolleyes:

Kerel je doet het voor jezelf, niet voor mij. Uitspraken zoals 'ik kan niet zo veel eten' 'ik eet al veel beter als ik eerst deed' doen het hem echt niet. Kom op man, waar zijn je ballen :)

Im out.
Qq
Ik kan denk ik ook wel meer eten. Maar ik zit met de gedachte van ' ik eet wel genoeg' wat dus niet zo is. Een probleem waar wel meer mensen last van hebben.

Nee hoor, die snappen wel dat je niet genoeg eet als je niet aankomt.

Als je in de ochtend niet goed kan eten.
Pak dan zo een shake als van de middag in de ochtend.
100 gram havermout + 300 ml melk + banaan erdoor+ lepel pindakaas of scheutje olie en evt schep eiwitten. Wegdrinken en klaar. Misschien werkt dat beter.

Wat voor mij goed werkt is 300gr yoghurt/kwark oid + 100 gram havermout + 1 schep eiwitten + 25 gr zonnebloempitten+25 gr pompoenpitten + 25 gr chiazaad + 25 gram cacao. Blok beton maar schept makkelijk naar binnen. :)

Aangezien je precies niet graag zelf zaken opzoekt/uitrekent:
Je mag waarschijnlijk wel een potje rijst koken veronderstel ik?
Dan maak je bijvoorbeeld zondag en woensdagavond telkens 300g (ongekookt gewicht) rijst klaar.
Die zet je gewoon in de frigo.

In de volgende 3 dagen schep je daar dan telkens 1/3 uit en gooi je er een blik kikkererwten (400g) of tonijn(160g) of andere erwten/vis met goede macro's in. Dit krijg je zeker makkelijk binnen en je kan een uur of twee later zeker nog een maaltijd eten.

Probeer ook zoveel mogelijk uit pure voeding te halen. Een slecht eetschema oplossen met eiwitshakes maakt het niet beter... Zorg ervoor dat je met je eetschema geen enkele of slechts 30g eiwitshake nodig hebt en je zal er meer uithalen. Een shake is een supplement, geen onderdeel van je voeding.

Als je in de ochtend niet goed kan eten.
Pak dan zo een shake als van de middag in de ochtend.
100 gram havermout + 300 ml melk + banaan erdoor+ lepel pindakaas of scheutje olie en evt schep eiwitten. Wegdrinken en klaar. Misschien werkt dat beter.

Wat voor mij goed werkt is 300gr yoghurt/kwark oid + 100 gram havermout + 1 schep eiwitten + 25 gr zonnebloempitten+25 gr pompoenpitten + 25 gr chiazaad + 25 gram cacao. Blok beton maar schept makkelijk naar binnen. :)
goed idee, bedankt!

---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:15 ----------

Aangezien je precies niet graag zelf zaken opzoekt/uitrekent:
Je mag waarschijnlijk wel een potje rijst koken veronderstel ik?
Dan maak je bijvoorbeeld zondag en woensdagavond telkens 300g (ongekookt gewicht) rijst klaar.
Die zet je gewoon in de frigo.

In de volgende 3 dagen schep je daar dan telkens 1/3 uit en gooi je er een blik kikkererwten (400g) of tonijn(160g) of andere erwten/vis met goede macro's in. Dit krijg je zeker makkelijk binnen en je kan een uur of twee later zeker nog een maaltijd eten.

Probeer ook zoveel mogelijk uit pure voeding te halen. Een slecht eetschema oplossen met eiwitshakes maakt het niet beter... Zorg ervoor dat je met je eetschema geen enkele of slechts 30g eiwitshake nodig hebt en je zal er meer uithalen. Een shake is een supplement, geen onderdeel van je voeding.
Oke bedankt! Heb nog nooit tonijn gehad maar zal het eens proberen!

Zo ik heb vandaag eens mijn voeding helemaal bijgehouden en heb mijn doel behaald. Hier wat pics voor de geintresseerden:

Screenshot_2015-07-05-20-55-26.jpg

Screenshot_2015-07-05-20-55-34.jpg

Screenshot_2015-07-05-20-55-39.jpg

Screenshot_2015-07-05-20-55-45.jpg

Screenshot_2015-07-05-20-55-49.jpg

Terug
Naar boven