XXL Nutrition

Wat vinden jullie van Nederlandse meiden die...

fleeeex:cool:

tumblr_kzemywLDWo1qze8i1.jpg

die zijn meestal dikk (stevig als CARTMAN) en hebben hun wenkbrauwen met potlood getekend en dragen kleding van de coolcat :P

BAH

ps thnks voor advies zal op de kenmerken lette

ik wil ook nog eff zeggen dat dit absoluut geen racistiese topic is
ik zou ook zwaar pissig worden als ik blank was en een wijf niet kan scoren enkelt en alleen omdat ik blank ben.... kbedoel de poes hoort tog van iedereen te zijn....
en die klootviolen hier die beginnen over wacht maar tot je een dochter heb houd je smoel ik kan niks bedenken waarmee ik blij ben van oh jij doet dus me dochter leuk je te leren kennen

Laatst bewerkt:
Vies is een groot woord, maar bij bijv. Antilliaanse gezinnen is het gebruikelijk om lekker en vooral veel te eten. Daarom bouten ze ook meer en hebben ze een smerigere aars.

hoe zal jij op de wc zitte tijdens je bulk ?

giganties grote respect voor alle racisten hier en mensen als hardcorenl dankzij hem is Nederland zo een fantastisch land.
ondertussen dat hij alle half kaalgeschoren terror luisterende gotics aan het palen is, kan ik alles van elk ras wat ik er lekker uit vind zien pakken :P meer opties voor mij =D

ps: sorry voor de dubbelle post :(

jup racisme is een beperking van de geest

Frustrated troll is frustrated.

Frustrated troll is frustrated.

LOl

Ik ben totaal gen racist en haal iedere week mijn lachmacum met donör op bij de lokale Turk maar ik moet toch wel echt lachem om sommige reacties hiero. Kan niet anders met zo'n topic titel. Epic forum is epic

I want to be a negro, so ****ing bad!

Laatst bewerkt:
ik snap niet hoezo mensen dit allemaal primitief blijven noemen enzo je hebt er best nette n*gers tussen ik zeg eerlijk er zijn ook een hoop klootzakken maar wil je zeggen dat dat anders is in het blanke volk en wat die meiden betreft smaken verschillen zo heb je mannen die enkelt op blond vallen ik zelf val ook meer op blond maar als iets anders er mooi uitziet ben ik er ook blij mee hoor
snap de mensen wel die gewoon boos zijn dat ze de poes niet kunnen scoren :P

Laatst bewerkt:
nee ben je niet ookal is ze fotomodel jij houd alleen van blond.

Heerlijk hoe HardcoreNL ergens op de helft van dit topic zijn mening compleet omgooit en dan boos reageert op mensen die iets dergelijks beweren als wat hij aan het begin van het topic beweert. Oei, mensen zijn niet blij met mijn mening, ik sla maar om, HardcoreNL? Dat je moeilijke woorden probeert te gebruiken maakt je nog niet slim, trouwens.

loL Wat moeten die n*gers wel niet denken als ze dit topic lezen haha.
Volgens my wordt HardcoreNL zowat door iedereen hier uitgekotst.

n*gers etc. hebben het makkelijk. Ze hoeven niet eens knap te zijn en kunnen de lekkerste wijven krijgen in Nederland. Dat komt puur en alleen door de nieuwsgierigheid van die vrouwen.

Terug
Naar boven