- Waardering
- 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ditMeestal zijn het van die gore afgebefte bondkraag bloedhoeren, dus dan is het voor mij geen enkel probleem dat ze zich laten uitwonen door de lokale zwarte medemens.
Je bedoelt mong**l?
Vies is een groot woord, maar bij bijv. Antilliaanse gezinnen is het gebruikelijk om lekker en vooral veel te eten. Daarom bouten ze ook meer en hebben ze een smerigere aars.
.
Sommigen van jullie zijn duidelijk geïntimideerd door onze gekleurde medemens.
Ik geef onze zwarte broeders groot gelijk dat ze lekkere blonde sletjes pakken. De halfbloedjes die daar uit voortkomen pak ik dan weer met alle plezier.

Ik geef onze zwarte broeders groot gelijk dat ze lekkere blonde sletjes pakken. De halfbloedjes die daar uit voortkomen pak ik dan weer met alle plezier.
Mensen met blonde haren bestaan over 500 jaar hoogst waarschijnlijk niet meer, door rasmenging. Omdat donkerekleur dominanter is als blond.
Dus in die zin vind ik het wel rot, verder moeten die meiden doen wat ze zelf willen.
Mensen met blonde haren bestaan over 500 jaar hoogst waarschijnlijk niet meer, door rasmenging. Omdat donkerekleur dominanter is als blond.
Dus in die zin vind ik het wel rot, verder moeten die meiden doen wat ze zelf willen.

jah, die nederlandse meiden willen toch een grote lul en die hebben de meeste nederlanders niet. Dan zijn ze bij de n*gers toch aan het juiste adres
![]()
De eerste mensen kwamen uit Mesopotamie en waren niet blond.
Als je een bijbelse visie aanhoudt wel ja, de oermens kwam echter uit Afrika. Nergens anders vindt je zoveel resten van voorlopers van Homo Sapiens en de eerste Homo Sapiens.Ik denk niet dat donkere mannen een grotere lul hebben dan blanke mensen, het lijkt misschien groter.

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------
Ik denk niet dat donkere mannen een grotere lul hebben dan blanke mensen, het lijkt misschien groter.