MuscleMeat

Wat vinden jullie van Nederlandse meiden die...

Meestal zijn het van die gore afgebefte bondkraag bloedhoeren, dus dan is het voor mij geen enkel probleem dat ze zich laten uitwonen door de lokale zwarte medemens.

wat is dit voor racistisch k*t topic? mogool...

Sommigen van jullie zijn duidelijk geïntimideerd door onze gekleurde medemens.

Ik geef onze zwarte broeders groot gelijk dat ze lekkere blonde sletjes pakken. De halfbloedjes die daar uit voortkomen pak ik dan weer met alle plezier.

Sommigen van jullie zijn duidelijk geïntimideerd door onze gekleurde medemens.

Ik geef onze zwarte broeders groot gelijk dat ze lekkere blonde sletjes pakken. De halfbloedjes die daar uit voortkomen pak ik dan weer met alle plezier.

daar moet ik je dan wel weer gelijk in geven:P

Ik haat dat soort wijven!!! Ik kan amper nog over straat zonder dat ze me bespringen!!! Kunnen jullie Hollanders potverdommen niet is leren nken?

En na alleen opgevoed te zijn door hun moeder hebben ze altijd daddy issues dus je weet dat ze lekker makkelijk zijn.

Mensen met blonde haren bestaan over 500 jaar hoogst waarschijnlijk niet meer, door rasmenging. Omdat donkerekleur dominanter is als blond.
Dus in die zin vind ik het wel rot, verder moeten die meiden doen wat ze zelf willen.

De eerste mensen kwamen uit Mesopotamie en waren niet blond.

Mensen met blonde haren bestaan over 500 jaar hoogst waarschijnlijk niet meer, door rasmenging. Omdat donkerekleur dominanter is als blond.
Dus in die zin vind ik het wel rot, verder moeten die meiden doen wat ze zelf willen.

ik als individu ga die trend die voortzetten.

jah, die nederlandse meiden willen toch een grote lul en die hebben de meeste nederlanders niet:p. Dan zijn ze bij de n*gers toch aan het juiste adres:D

ik als individu ga die trend die voortzetten.

:o

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

jah, die nederlandse meiden willen toch een grote lul en die hebben de meeste nederlanders niet:p. Dan zijn ze bij de n*gers toch aan het juiste adres:D

Ik denk niet dat donkere mannen een grotere lul hebben dan blanke mensen, het lijkt misschien groter.

De eerste mensen kwamen uit Mesopotamie en waren niet blond.

??? Als je een bijbelse visie aanhoudt wel ja, de oermens kwam echter uit Afrika. Nergens anders vindt je zoveel resten van voorlopers van Homo Sapiens en de eerste Homo Sapiens.

Meisjes zijn dom :mad:

Die wijven zijn triest en hebben een minderwaardigheidscomplex.

Terug
Naar boven