Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, slordig slordig..maar je begrijpt wat mijn vraag echt was neem ik aan. Mensen die vaak lulkoeken over nationalisme en vaderland zijn vaak laagopgeleide proleten met een beperkte kijk op de samenleving en de wereld daaromheen is mijn stelling even zwart wit uitgedrukt om een stelling in te nemen en een discussie uit te lokken en om daarmee te voorkomen dat er weer een potentieel aardig topic naar de kloten gaat.
Vind je van niet dan? denk over 25 jaar nog maar eens terug aan dit topic als de shaira in nederland geld. En je een dochter heb
Vind je van niet dan? denk over 25 jaar nog maar eens terug aan dit topic als de shaira in nederland geld. En je een dochter heb
Het is Sharia. Het is verstandig je vijand goed te kennen voordat je deze bestrijdt.
Verder is de angst voor een Sharia over 25 jaar nergens op gebaseerd natuurlijk. Nou ja nergens..niet op demografische gegevens of andere feiten. Misschien wel op allerlei raaskallende demagogen die het goed doen bij angsthazen en types met de behoefte aan een vijandsbeeld.
Was jij niet die gozer die zei dat hij niet laagopgeleid was, en veel las over geschiedenis e.d?
---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------
Doe nou niet zo lullig, hij is dyslectisch en hoeft niet zijn posts na te lezen!
+1ohja. Dus je argumenteert met dat je "iets?" baseert op de geschiedenis en vervolgens weiger je het uit te leggen. Waar slaat dat argument dan nog op als je uberhaupt geen uitleg gaat geven?
Ik ben niet laagopgeleid,in mijn vrije tijd leer ik veel over geschiedenis en cultuur. Sluit ook goed aan bij mijn studie.
Maar het stukje trots wat door de eeuwen aanwezig is geweest lijkt te vergaan hier in ned, en wordt zelfs in het negatieve gezien.
Zoals bij elke groepering uit het exstremisme zich vooral zichtbaar in de laagste bevolkingsgroepen van die groep, dit zie je ook terug bij de laagopgeleide moslims (hij die slaat koestert bijv).
Nu is het zo dat er wel een verschil zit tussen idd de "lonsdale wannaby nazi"s die geen kennis over cultuur of geschiedenis hebben. Of de gezonde mentaliteit die vaderlands trots heet, dit is een veel landen sterk aanwezig ongeacht opleiding. helaas hier niet meer zo en het wordt zelfs door medelanders als exstreem gezien, zie hier onze eigen ondergang
Het is Sharia. Het is verstandig je vijand goed te kennen voordat je deze bestrijdt.
Verder is de angst voor een Sharia over 25 jaar nergens op gebaseerd natuurlijk. Nou ja nergens..niet op demografische gegevens of andere feiten. Misschien wel op allerlei raaskallende demagogen die het goed doen bij angsthazen en types met de behoefte aan een vijandsbeeld.
Klaas, Deutschland schafft sich ab al gelezen toevallig?
Ok, invoering van de sharia is zeer discutabel, maar zelfs de links intellectuelen hebben geen weerwoord opde feitelijke onderbouwing die de schrijver aandraagt.
Ik weet de precieze gegevens niet meer maar het is simpele wiskunde om te berekenen dat als een westers gezin 1,7 kinderen krijgt en een niet-westers gezin 4 kinderen, dat er op een gegeven moment een omslagpunt wordt bereikt waarbij de tweede groep de meerderheid in een land heeft verworven.
Dat nog los van de voorturende immigratie van niet-westerse allochtonen.