Fitness Seller

Wat vinden jullie van Nederlandse meiden die...

Je doet net alsof de groep niet-westerse allochtonen en hun in een westers land opgevoede kinderen een autonome groep vormen met hetzelfde streven (zoals de invoering van de Sharia). Dit is natuurlijk een foute assumptie, waardoor heel je betoog geen doel heeft.

Dan moet je eerst eens leren lezen. Ik zeg net zelf dat de invoering van de Sharia zeer discutabel is.
Daarnaast heb ik geen waardeoordeel geveld over deze feitelijk ontwikkeling, dus je kritiek slaat nergens op.

Kun je me dan eens uitleggen wat het doel van je post precies was? Wat wilde je met je argumenten aantonen?

Waar komt dat absurde rassendenken van mensen toch vandaan? Iedereen op deze wereld komt voort uit een "vermenging" van die zogenaamde "rassen".

Het blanke ras is allang met uitsterven bedreigd zoon. Wen er maar aan, we taking over the world. jwz

Ja u zal Hem niet tegenspreken

Blackjesus.jpg
Dacht ik pas hem ff aan de multiculturele samenleving ;)

Ot: Ik vind dat iedereen het zelf moet weten, maar om eerlijk te zijn vind ik nederlandse meisjes niet echt iets voor Turken of Marokkanen. En ik bedoel dit niet racistisch. Het zijn ook vaak een bepaald types meisjes die er bij lopen, waar ik totaal niet op val. Zie ze vaak genoeg op school, zijn van vaak van barbie poppen zo arrogant als het maar kan. Maargoed iedereen bepaald het uiteindelijk nog voor zichzelf.

Mensen met blonde haren bestaan over 500 jaar hoogst waarschijnlijk niet meer, door rasmenging. Omdat donkerekleur dominanter is als blond.
Dus in die zin vind ik het wel rot, verder moeten die meiden doen wat ze zelf willen.

Mensen met blonde haren bestaan over 500 jaar hoogst waarschijnlijk niet meer, door rasmenging. Omdat donkerekleur dominanter is als blond.
Dus in die zin vind ik het wel rot, verder moeten die meiden doen wat ze zelf willen.
Dat is door een bepaald persoon waarvan de naam mij even ontgaat ooit gesteld maar ik geloof er niet in. Net omdat een hoog % niet aan dat mengen doet, en het ziet er niet naar uit dat dat gaat veranderen. Verder hoeft donker niet dominanter te zijn, je ziet soms twee donkere ouders met een blanke/blonde baby. Het zijn net die uitzonderingen die ervoor zorgen dat de menselijke rassen divers blijven.

Dat is door een bepaald persoon waarvan de naam mij even ontgaat ooit gesteld maar ik geloof er niet in. Net omdat een hoog % niet aan dat mengen doet, en het ziet er niet naar uit dat dat gaat veranderen. Verder hoeft donker niet dominanter te zijn, je ziet soms twee donkere ouders met een blanke/blonde baby. Het zijn net die uitzonderingen die ervoor zorgen dat de menselijke rassen divers blijven.

Ja maar dat is dan omdat de grootouders wel blond waren. Ik heb het nog in biologie gezien bij het hoofdstuk erfelijkheid, maar weet zo niet meer precies hoe dat in elkaar zit.
Er zijn bepaalde kansen dat het de ene is, dan wel de andere. Ook is het soms uitgesloten dat het iets is of net 100% zeker is dat het zo zal zijn.
Er is wel degelijk een mogelijkheid dus dat een type dominant is boven het andere.
-> dominante en recessieve gen.

h**ren zijn het...

multicultureel land he :o

niger lovers omggg wordt er gek van!!

Ja maar dat is dan omdat de grootouders wel blond waren. Ik heb het nog in biologie gezien bij het hoofdstuk erfelijkheid, maar weet zo niet meer precies hoe dat in elkaar zit.
Er zijn bepaalde kansen dat het de ene is, dan wel de andere. Ook is het soms uitgesloten dat het iets is of net 100% zeker is dat het zo zal zijn.
Er is wel degelijk een mogelijkheid dus dat een type dominant is boven het andere.
-> dominante en recessieve gen.
Em nou nee niet in dit geval, het geval waar ik het over had waren Afrikanen zo zwart als roet doorheen de hele stamboom ;) Verder zijn blondjes net ontstaan door een 'afwijking' dus ergens in de evolutie was er een mutatie van de genen. Zelfde verhaal voor blauwe ogen, ook het gevolg van een mutatie. Dus diversiteit is iets wat inherent is aan leven op aarde en dus ook voor de mens.

Kun je me dan eens uitleggen wat het doel van je post precies was? Wat wilde je met je argumenten aantonen?

De enige reden voor mijn post was om aan te tonen dat de demografische gegevens op dit moment impliceren dat er op een gegeven moment een (van oorsprong) niet-westerse meerderheid gaat ontstaan in (West-) Europa. Wat voor gevolgen dit heeft op de samenleving is grotendeels speculeren, al zijn er IMO genoeg redenen om aan te nemen dat dit geen positieve ontwikkeling is.

Normaal worden dit soort discussies nooit op de inhoud gevoerd en is het een kwestie van tijd voordat er een Godwin langskomt. Terwijl ik weldegelijk vind dat het van belang is een discussie te voeren op basis van dit soort feiten. Misschien een apart topic openen?

Laatst bewerkt:
Meestal denk ik wel: Daar gaat weer een potentieel leuk meisje.
Op weg naar groepsverkrachtingen,alleenstaande ouderschappen en andere ellende.

Maar verder geen mening.

Meestal denk ik wel: Daar gaat weer een potentieel leuk meisje.
Op weg naar groepsverkrachtingen,alleenstaande ouderschappen en andere ellende.

Maar verder geen mening.

:roflol:

mij intresseert het niet meer, vroeger dacht ik wel van waarom met zoon GANGSTA gaan terwijl er nog betere jongens/mannen zijn. Maarja nu moet iedereen maar lekker doen wat ze zelf willen :)

Terug
Naar boven