Fitness Seller

Wat vinden jullie van PVL - Mutant mass ?

Pvl heeft goede supps try it zou ik zeggen!

GOED

Kwalitatief van het zelfde niveau als Mammoth

de vanille is een vrij goeie smaak, in een gewone shake beker klontert het wel een beetje. ik zou je ook aanraden niet die grote zak van 5 kilo te kopen want om den duur begint de smaak wel tegen te steken, al zal dat voor iedereen wel anders zijn. mits een goed dieet naast de mutant mass ga je een goed resultaat krijgen!

Goed van smaak. Redelijke resultaten.

Ik zelf heb hem 1 maal geprobeerd maar zou hem niet meer kopen. De zak van Mutant Mass gaat voor mij namelijk echt niet lang mee... (en is bijgevolg duurder)

Ik krijg betere resultaten met een ander gelijkaardig product.

Zeker een goede shake voor als je net dat beetje tekort komt.
Ik nam toen dertijd 4 scheppen Vanilla Ice. Dat is zo'n 1000 Kcal boven op je voeding.
Zorg dat je met je voeding rond de 2500 - 3500 zit en neem dan nog een Mutant Mass Shake.
Als je dit een maand doet kan je zeker lekker aankomen :D

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Had dus Lean Gainer van Yates aan geschaft ipv MM, maar Yatesis wel ****ing prijzig drankje....maar oke.

Mutant mass will be next ! :)

ik vind zelf complex carb gainer de topper.. heb je die al eens gehad?

Yep...als eens 10 kilo van in huis gehad,en daarna nog wel een paar keer wat kilo's besteld.
Trouwe CCG klant ;),maar wou eens wat anders proberen.
Qua voordeligheid rules CCG wel ja....

Yep...als eens 10 kilo van in huis gehad,en daarna nog wel een paar keer wat kilo's besteld.
Trouwe CCG klant ;),maar wou eens wat anders proberen.
Qua voordeligheid rules CCG wel ja....

kwa voedingswaarden vind ook .... zijn weinig betere :D

Dorian Yates Lean Gainer VS CCG....wat je vindt daar van ? (buiten het feit dat ie achterlijk duur is)

ik vind CCG lekkerder verteren.. die van yates is best zwaar op de maag.. en ik vond het wat kunstmatig dik worden... shake is overigens wel lekker verder. maar ik ging er ook van ruften hahaa..
ik heb een pot aardbei gehad toen.

ik vind CCG lekkerder verteren.. die van yates is best zwaar op de maag.. en ik vond het wat kunstmatig dik worden... shake is overigens wel lekker verder. maar ik ging er ook van ruften hahaa..
ik heb een pot aardbei gehad toen.

Ja ik ook man,de hele middag & avond al. :scheet:
Maar Yates zijn lean gainer heeft wel wat voordelen tegen over CCG...maar ja nogmaals niet te doen met 4 dagen is je pot leeg als je rustig aan doet met 10 dagen.

Ja ik ook man,de hele middag & avond al. :scheet:
Maar Yates zijn lean gainer heeft wel wat voordelen tegen over CCG...maar ja nogmaals niet te doen met 4 dagen is je pot leeg als je rustig aan doet met 10 dagen.

welke voordelen zijn dat dan? wat ik kan er echt geen 1 bedenken..

ik gebruik momenteel ccg en mutant mass:
ccg rond 9.30 u....100 gram met magere melk en 20 gr. dextrojuice, 5 gr. glutamine.
mutant mass (chocolade) : na de training : 150 gram met water

Best lekker.

ik gebruik momenteel ccg en mutant mass:
ccg rond 9.30 u....100 gram met magere melk en 20 gr. dextrojuice, 5 gr. glutamine.
mutant mass (chocolade) : na de training : 150 gram met water

Best lekker.

Mutantmass bevat wat snelle suikers dus dat kan prima na de training. CCG is idd beter in de morgen.

Terug
Naar boven