AndroidHealthClinic

Wat vonden jullie v TALPA : bodybuilding.?????????

Die voice over irriteerde me enorm "Gregg heeft zoveel steroiden gebruikt dat zijn armen zijn opgezwollen" haha.

Ik vond het echt helemaal ruk...

In en intriest. Slecht weergegeven maar opgebouwd volgens een succesformule:

Men heeft nodig:

-Een rookie met aspiraties
-Een bekende atleet die ex-gebruiker is
-Een bekend figuur die afgegleden is
-Een auteur van een boekje die uitlegt hoe dom die mensen zijn

Dan heb je een succes-recept voor een vermakelijke drama-docu, waar na iedere zin van iemand, even 3 seconden het bloed en de spuiten door het scherm heenvlogen.

Zoals IKKE al zei: Zo'n docu is gewoon puur entertainment voor het normale publiek meer niet..

Topic nummer 654 over 'Ik barst uit mijn voegen!'.

Kunnen ze die topics niet samenvoegen?

• Topic Starter Topic Starter
Balboa18 zei:
dat begint er op te lijken idd:D

wesley, hoe kan deze docu je in hemelsnaam motiveren????

die gasten die je zag poseren, toen die jonge naar de wedstrijd ging kijke, dat von ik eg mooie fysieken. niet om greg:P haha
wat denk je nou:P

en idd die stem van dat commentaar-wijf, echt zo alsof ze een deskundige was

Dat jullie het nu nog steeds niet gewend zijn, Talpa en bodybuilding meestal weet je het dan wel en dat bleek dus ook zo lees ik hier.

DBC01 zei:
Topic nummer 654 over 'Ik barst uit mijn voegen!'.

Kunnen ze die topics niet samenvoegen?

Heb ik een dagtaak aan. :p

Beter is nog mensen aanleren de [Link niet meer beschikbaar] te gebruiken. :)

Jammer dat deze mooie sport weer zo in het nieuws komt. Zeer oppervlakkige verhalen en de zogenaamde experts al helemaal een lachertje. Jammer dat de "geleerden" alleen maar spraken als je te lang gebruikt en te hoge doseringen neemt kun je later hartinfarct, beroerte etc... Noem eens een lange tijd of dosering. Niets was onderbouwd!!! Ja dat Arnold ook een hart operatie heeft gehad maar Franco b.v naar mijn weten nooit!!! Het is maar hoe je de dingen brengt en idd wat ik van tevoren alweer dacht is uitgekomen.

Werd deze uitzending niet gesponsord door MDY ;) hahaaaa

En wederom is het me gelukt Talpa te boycotten.
Wil die hele docu niet eens zien, denk dat ik letterlijk door m'n stoel zak van afgrijzen.

waar kan ik die uitzending nog zien heb hem gemist

Ik had hem allang op internet gezien, je kan hem wel ergens downloaden.

k*tprogamma. Gregg valentino is een sukkeltje dat niets met bodybuilding te maken heeft. Die voice over van dat k*twijf bederft ook het imago van de sport. stelletje idiots. totaal geen respect voor. echte bodybuilders komen nauwelijks in de media

Kheb voor de 2x keer aan me vriendin uit moeten leggen dat het idioten zijn. Ze kwam weer aan met: slecht hier en daar, waarop ik zei dat als een volwassen man er verantwoord mee omgaat dat het helemaal niet zo slecht hoeft te zijn als je hoort.
Die wetenschapper zei bij alles DENK IK. Met andere woorden: ''Ik weet het niet, maar volgens mij is het zo''

Terug
Naar boven