AndroidHealthClinic

Wat vonden jullie v TALPA : bodybuilding.?????????

Marijn zei:
Kheb voor de 2x keer aan me vriendin uit moeten leggen dat het idioten zijn. Ze kwam weer aan met: slecht hier en daar, waarop ik zei dat als een volwassen man er verantwoord mee omgaat dat het helemaal niet zo slecht hoeft te zijn als je hoort.
Die wetenschapper zei bij alles DENK IK. Met andere woorden: ''Ik weet het niet, maar volgens mij is het zo''

je vriendin moet niet zo zeiken, als ze zo begint dan moet je haar gewoon buiten je huis zetten..

die wetenschapper heeft 20 jaar nodig gehad om tot de geweldige conclusie te komen dat speelgoedpoppetjes in 20 jaar wel echt veranderd zijn.. wat een wereldwetenschapper! :bow:

hij had onderzoek moeten doen in plaats van met poppetjes moeten gaan spelen..

RubenSossa zei:
Kortom: na het zien van deze docu denkt het normale publiek dat je zulke armen als Valentino kan krijgen met de gevolgen daarvan door steroidengebuik.

hier zie ik dus een voordeel in ;)

nu kunnen we met zn allen flink aas gebruiken, maar aangezien het ons geen gezwellen oplevert kunnen we met zn allen schreeuwen: puur natuur :D

bur zei:
Eigenlijk krijg ik hier alleen maar hypocriete uitspraken te lezen niet allemaal hoor maar wel een hoop.

Anabolen gebruiken is niet normaal ook niet als je weet wat je doet. Want welke idioot gaat nu medicijnen overdoseren om maar een beetje harder te kunnen lopen of voor die extra kg spiermassa. en het 24/7 met je lichaam bezig zijn is ook niet normaal of wel soms.

Volgens mij is elke bodybuilder gewoon een beetje doorgeslagen in wat hij doet. Met alle respect hoor want ik doe het ook en ik denk ook weleens waar ben ik meebezig in godsnaam.

Ok de documantaire als je het zo mag noemen is gewoon ruk maar ik denk dat jullie je er maar beter bij neer kunnen leggen dat er nu eenmaal zo naar bodybuilding wordt gekeken.

btw normaal betekent hier de gewone normale doorsnee mens.

Zo ik ga nu weer even een uurtje cardiooen want ik ben bezig om te cutten naar de 6% :D

Ik zie het anders kerel.

Mensen vroeger moesten veel meer bewegen en zware lasten verplaatsen. Mensen waren gezond, sterk en hadden normaal vet% en vaak meer spiermassa. Tegenwoordig zit men meer te luieren etc. Werk is vaak computerwerk, vervoer gaat met auto of met bus.

Wie is er nu abnormaal? De bodybuilder die de zware dagtaken vervangt met "kunstmatige" gewichtheffen en cardio of de "zetel aardappel" die zich vol met junkfood propt en geen lap meer aan beweging doet?

Denk dat je het antwoord zelf ook wel weet...

En wat de anabolen aangaat, in elke topsport is er doping! Maar ik zie geen domme reportages die hardlopers, wielrenners, voetballers of wat dan ook in kwaad daglicht proberen stellen om kijkcijfers te halen. Hoe zou dat nu komen? Misschien om er niets interessants is aan iemand die er "normaal" uitziet? Nee zon spierbundel, die moet wel dom bezig zijn. Laat me niet lachen. Dit soort sensatie reportages kunnen we missen als kiespijn.

Gorill0r zei:
Ze zeiden, ook al heb je een druppeltje AS gebruikt in je leven dan is het als een zaadje dat uit groeit tot een enorme tumor...

Is niet waar of wel?

Iig vond ik de reportage weinig boeiends. Die Greg kreeg alle aandacht.

En die jonge gozer die al over AS aan het praten is is echt fout bezig, eerst natural alles eruit halen wat er in zit en aan zijn fysiek te zien kon hij er nog heel veel natural uithalen.

Heb je helemaal gelijk in, net zoals iedereen hier op t board het doet.

Hoe de **** wil die vent anders Mr.O worden als hij niet als de gesmeerde bliksem gaat kuren? Niet dat het 'm dan wel gaat lukken, maar das een ander verhaal. Filmster en politicus leek 'm daarna ook wel wat. Jammer dat hij niet bepaald overkwam als iemand met karakter.

Grijpwijk zei:

Hoe de **** wil die vent anders Mr.O worden als hij niet als de gesmeerde bliksem gaat kuren? Niet dat het 'm dan wel gaat lukken, maar das een ander verhaal. Filmster en politicus leek 'm daarna ook wel wat. Jammer dat hij niet bepaald overkwam als iemand met karakter.

eerder iemand uit knoop in je zakdoek!!:cool: :D

Grijpwijk zei:

qua originaliteit scoort hij ook erg laag.

ik ben geen 'hielenlikker' maar ik moet Big_t gelijk geven met zijn post die betrekking had op o.a vroeger en nu.

Heb me echt zwaar ge-irriteerd aan deze uitzending. Stemmingmakerij, de docu was slecht, maar de nederlandstalige toevoeging waar mee de stukjes aan elkaar gepraat zijn nog slechter. Door dit soort excessen te laten zien wordt de sport nooit serieus genomen..... :mad:

Amsterdam01 zei:
Heb me echt zwaar ge-irriteerd aan deze uitzending. Stemmingmakerij, de docu was slecht, maar de nederlandstalige toevoeging waar mee de stukjes aan elkaar gepraat zijn nog slechter. Door dit soort excessen te laten zien wordt de sport nooit serieus genomen..... :mad:

tjaa bro .. dat is wel waar.. voor de mensen die echt serieus met deze sport bezig zijn is dit natuurlijk zeer slecht zo'n bizarre uitzending. Voor de gemiddelde Nederlander staat dit nu voor Bodybuilding..

Ik zag een Docu over een gek die ooit aan BB deed later op een gegeven moment flipte en zich vol ging spuiten met Synthol en een beetje de crimineel uithing... :cool: grootheidswaanzin ten top....

Door het gebruik van AAS zijn zijn armen opgezwollen tot deze proporties tjeeee jongens toch wat slechttttttttt.........

Talpa ... snelle goedkope TV die erin gaat als koek.... :o

Hey je kunt zeggen wat je wilt maar er is eindelijk naar Talpa gekeken... :D

greg lulde over zn shit alsof ie er trots op was...zn familie verliezen, zn sportschool etc...

Was id erg zelfverheerlijkend bezig ja,koste wat het kost moesten wat mensen in een sportschool de video zien waarin hij als een malloot met een spuit in zijn arm aan het wroeten is.

Volslagen imbeciel die vent staat ook los van de BB sport

tja wat moeten we er van zeggen. op zich was het wel vermakelijk maar ik denk dat de meeste hier wel door de opzet van de documentaire-makers heen prikt.

loekie zei:
tja wat moeten we er van zeggen. op zich was het wel vermakelijk maar ik denk dat de meeste hier wel door de opzet van de documentaire-makers heen prikt.

Hier wel, maar de rest van deze wereld dus niet.

Vandaag de dag gaan "normale mensen" naar de gym om aan "fitness" te doen.
Als ze eens normaal zouden gaan eten en zich niet de hele dag volstampen met vettige en ongezonde troep zouden ze merken dat ze misschien ook eens wat resultaten zouden boeken.
Maar om dat te doen moeten ze hun dag indeling omgooien en eens iets over voeding leren en dat willen ze niet, omdat ze het al zo druk hebben de hele dag.
Daarin tegen mensen die "gewoon" gemotiveerd en doelgericht te werk gaan zijn dan opeens allemaal aas gebruikers.

(Sorry dit moest er ff uit :P)

OT: Wat een bullsh*t docu.

Pak de grootste mong**l uit de sport die er is + een beginneling met 0,0 verstand van dingen + wat statistieken= kijkcijfers

Ach jah wat wil je, mensen willen freaks zien.

Greg is hetzelfde als die gast wat zich 6 jaar lang siliconen in zijn derde been gespoten heeft.
Alleen is zoiets dat een uniek geval en bij bb komt dan meteen het vooroordeel iedereen doet het.

Ik zie het anders kerel.

Mensen vroeger moesten veel meer bewegen en zware lasten verplaatsen. Mensen waren gezond, sterk en hadden normaal vet% en vaak meer spiermassa. Tegenwoordig zit men meer te luieren etc. Werk is vaak computerwerk, vervoer gaat met auto of met bus.

Wie is er nu abnormaal? De bodybuilder die de zware dagtaken vervangt met "kunstmatige" gewichtheffen en cardio of de "zetel aardappel" die zich vol met junkfood propt en geen lap meer aan beweging doet?

Denk dat je het antwoord zelf ook wel weet...

En wat de anabolen aangaat, in elke topsport is er doping! Maar ik zie geen domme reportages die hardlopers, wielrenners, voetballers of wat dan ook in kwaad daglicht proberen stellen om kijkcijfers te halen. Hoe zou dat nu komen? Misschien om er niets interessants is aan iemand die er "normaal" uitziet? Nee zon spierbundel, die moet wel dom bezig zijn. Laat me niet lachen. Dit soort sensatie reportages kunnen we missen als kiespijn.

Dat neemt niet weg dat anabolen slecht zijn voor de gezondheid, alles over die ziektes klopt alleen wij bodybuilder's willen dat tog niet inzien tot het ons gebeurd. Wat dat betreft waren sommige dingen wel waar, en tuurlijk is lichaamsbeweging gezond, alleen als je er medicijnen gaat bij nemen is dat niet meer gezond.

grote onzin lijkt nergens op zo krijg je dat mens er hlemaal verkeert over gaan denken. en dat alleen foute en grote criminelen dit gebruiken. kort slecht programma.

Dit programma zorgt voor een heel verkeerd beeld van het bodybuilding, waardoor alleen nog maar meer mensen negatief gaan worden.. slechte zaak.. al zijn anabolen in mijn mening toch best wel troep

Leuke uitzending! , niets mis mee.... jammer alleen van de eenzijdige negatieve kant die gedisplayed werd. Heb me kostelijk vermaakt toen die zijn biceps moest drainen... LOL

Terug
Naar boven