Fitness Seller

Wat vonden jullie v TALPA : bodybuilding.?????????

Jammer dat ik Talpa niet kan ontvangen waar ik woon.

Als ik zo eens samenvat van alles wat ik hier al gelezen heb:

het is een misdaad om aan BB'en te doen:rolleyes:

je kunt OF 100 extra reps squatte of die spuit in je reet zetten :rolleyes: Toen wist ik ook alweer genoeg over zn iq stomme k*t k*nker fl**ker stink trainer.

k*tuitzending :mad:

stomme Gregg Valentino echt triest mannetje nu denkt iedereen dat je zulke armen krijgt door anabolen :rolleyes: in werkelijkheid heeft ie gewoon 20 liter synthol in ze armen gespoten. eikel zet de hele sport verkeerd neer.

En al die zogenaamde documentaire makers geloven al die onzin wat Valentino uit z'n duim zuigt??? , die mogen ze ook wel eens ontslaan, en ieder normaal-denkend-persoon ziet toch dat dat geen spieren zijn op zijn lichaam.

ik heb mijn mening hier al gegeven..

interview een sukkel en een 'bodybuilder' die door de gehele bodybuildcultuur wordt uitgekotst en je hebt vermaak voor het hele gezin..

stomme Gregg Valentino echt triest mannetje nu denkt iedereen dat je zulke armen krijgt door anabolen :rolleyes: in werkelijkheid heeft ie gewoon 20 liter synthol in ze armen gespoten. eikel zet de hele sport verkeerd neer.

idd, maar zolang mensen zich niet serieus ergens in verdiepen zullen ze altijd hun vooroordelen blijven behouden. mijn moeder denkt ook dat eiwitshakes zowat net zo slecht zijn als drug :(

kick van 3 maand? :D
die uitzending was trouwens wel k*tter dan k*t. ECHT heel k*t.

was dacht ik weer een hh

Terug
Naar boven