AndroidHealthClinic

Wat vonden jullie v TALPA : bodybuilding.?????????

Ja dat krijg je dan he, die mensen die dan aankomen van ja ik heb pas een documentaire gezien blabla..

Michalik was toch ook die gozer die 2 keer op sterven na dood was, de eerste keer nadat ie zn rug had gebroken. En de tweede keer door AS misbruik.
Zoiets heb ik iig een keer gelezen op bb.com, in dat interview vertelde die zelfs de hypofyse van een aap gegeten te hebben.

gevolg van deze waardeloze documentaire:

Zonet belde m'n broer me op om te vragen of ik ook die docu had gezien. Een klein stukje zei ik. Hij waarschuwde me vervolgens dat ik nooit of te nimmer steroiden moest gaan gebruiken, vanwege de gezondheidsproblemen. Kijk maar naar wat er gebeurde met die ene vent zei die, die een gezwel in z'n arm had van het steroiden spuiten. Ook had die smerige mismaakte armen (greg valentino) van z'n gebruik..

Kortom: na het zien van deze docu denkt het normale publiek dat je zulke armen als Valentino kan krijgen met de gevolgen daarvan door steroidengebuik.

Goede reclame weer voor de BB-wereld! :thumbs:

idd, ik weet zeker dat als m'n ouders hadden mee gekeken ze me gelijk het trainen en vele eten zouden hebben verboden:D

Hij had overigens wel echt een prachtig fysiek voor die met synthol begon:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

AlexT zei:
idd, ik weet zeker dat als m'n ouders hadden mee gekeken ze me gelijk het trainen en vele eten zouden hebben verboden:D

Hij had overigens wel echt een prachtig fysiek voor die met synthol begon:

Mooi fysiek had die eerst, spuit die noob er olie in:rolleyes:

En nu:
1. verdoet fysiek
2. oorlog in midden-oosten vanwege olie tekort

G21 zei:
mijn inziens hebben de programma makers heel weinig research gedaan, en de steriotypes gepakt om hun visie te onderbouwen....
Dat had je kunnen weten, want het werd uitgezonden op Talpa.

beachman zei:
dit filmpje duurtmaar paar minuten dat programma op talpa duurde minstens een uur kank die nog ergens terug vinden????
bedankt alvast

Ach, Talpa pleurt er gewoon twintig reclameblokken tussendoor zodat het dan alsnog een avondvullend program wordt. ;)

Toch zat er bij die zogenaamde wetenschapper wel een kern van waarheid in.
De standaard van het mannelijke lichaam is i.d.d. aardig omhooggegaan.
Dat ie op t eind zei dat er wel eens aardig wat BB uit de 70-80'er jaren problemen kunnen gaan krijgen rond deze tijd tsja....als je dan weer zo'n thread leest dat er weer eentje onder de zoden ligt door een hartaanval....
Jammer dat ze verder weinig positiefs gebracht hebben.
Lijkt mij dat de kennis tegenwoordig een stuk hoger ligt waardoor dit soort opgeblazen verhalen makkelijk voorkomen kunnen worden.
(door een nadenkend mens)

Had op die fiets trouwens een stuk minder boeiend geweest denk die docu:p

Heb er eigenlijk niet naar gekeken aangezien het dezelfde aflevering was , die ik op internet had gezien.

behoorlijke k*t docu: boeiend 1 iemand die zn lichaam verdoet.
bodybuilding wordt zo wel in een slecht daglicht gesteld:

wel leuk citaat van die valentino: she saved my ass by shouting him in the ass:booty:

SHUTTERSPEED zei:
behoorlijke k*t docu: boeiend 1 iemand die zn lichaam verdoet.
bodybuilding wordt zo wel in een slecht daglicht gesteld:

wel leuk citaat van die valentino: she saved my ass by shouting him in the ass:booty:

shouting in the ass? :rolleyes:

Talpa is niks en het wordt niks. Alle kunstgrepen en opgeklopte sensatiezoekerij ten spijt.

weet iemand of het complete filmpje ergens te downloaden is?

Maar is het nu al aangetoond dat je van as eerder kanker kan krijgen?

greg lulde over zn shit alsof ie er trots op was...zn familie verliezen, zn sportschool etc...

Word tijd dat er eens een docu komt waarin duidelijk wordt gemaakt dat ECHTE bodybuilding zich onderscheid van deze sukkels en synthol spuitende losers. Dat er ook NATUREL bodybuilders zijn, en gebruikers die weten hoe het moet en zichzelf niet kapotspuiten.

Het is reeds gezegd: vermaak voor het "normaal" publiek, en ja dat trekt kijkcijfers (en dus geld voor reclame tussendoor). Maar vervang dat "normaal" maar met "dom".

Ik kijk niet meer naar deze onzin, zou mezelf aleen gaan doodergeren aan de onzin die verspreid wordt.

Eigenlijk krijg ik hier alleen maar hypocriete uitspraken te lezen niet allemaal hoor maar wel een hoop.

Anabolen gebruiken is niet normaal ook niet als je weet wat je doet. Want welke idioot gaat nu medicijnen overdoseren om maar een beetje harder te kunnen lopen of voor die extra kg spiermassa. en het 24/7 met je lichaam bezig zijn is ook niet normaal of wel soms.

Volgens mij is elke bodybuilder gewoon een beetje doorgeslagen in wat hij doet. Met alle respect hoor want ik doe het ook en ik denk ook weleens waar ben ik meebezig in godsnaam.

Ok de documantaire als je het zo mag noemen is gewoon ruk maar ik denk dat jullie je er maar beter bij neer kunnen leggen dat er nu eenmaal zo naar bodybuilding wordt gekeken.

btw normaal betekent hier de gewone normale doorsnee mens.

Zo ik ga nu weer even een uurtje cardiooen want ik ben bezig om te cutten naar de 6% :D

Ze zeiden, ook al heb je een druppeltje AS gebruikt in je leven dan is het als een zaadje dat uit groeit tot een enorme tumor...

Is niet waar of wel?

Iig vond ik de reportage weinig boeiends. Die Greg kreeg alle aandacht.

En die jonge gozer die al over AS aan het praten is is echt fout bezig, eerst natural alles eruit halen wat er in zit en aan zijn fysiek te zien kon hij er nog heel veel natural uithalen.

Terug
Naar boven