AndroidHealthClinic

Wat voor bouw?

Bouw maakt inderdaad niet uit, je kan je doelen toch wel bereiken. Maar de manier waar op is toch wel iets anders.

• Topic Starter Topic Starter
Bouw maakt trouwens geen zak uit, gewoon keihard knallen!
Als je nou ecto bleek te zijn, zou je dan gestopt zijn met trainen? nee toch? :D

Haha absoluut niet nee, was gewoon nieuwschierig :).

Maargoed, het schema wat ik hiervoor poste over cardio en kt, is dat te doen of?

Doe rippetoe of stronglifts, en als je dan nog wat cardio doet zou ik dit na de training een halfuurtje ofzo doen. Hoeft niet veel te zijn. Ik zou het niet op je rustdagen doen. Het is een full body schema, dus je lichaam moet rusten. Als je gaat lopen op je rustdagen gaan je benen oververmoeid worden. Had dit in het begin ook. Was begonnen met stronglifts terwijl ik nog voetbalde, ik sportte 6 van de 7 dagen in de week. De zondag waren mijn benen zo moe dat ik de hele dag moest zitten.

• Topic Starter Topic Starter
Doe rippetoe of stronglifts, en als je dan nog wat cardio doet zou ik dit na de training een halfuurtje ofzo doen. Hoeft niet veel te zijn. Ik zou het niet op je rustdagen doen. Het is een full body schema, dus je lichaam moet rusten. Als je gaat lopen op je rustdagen gaan je benen oververmoeid worden. Had dit in het begin ook. Was begonnen met stronglifts terwijl ik nog voetbalde, ik sportte 6 van de 7 dagen in de week. De zondag waren mijn benen zo moe dat ik de hele dag moest zitten.

Ok, ja want ik hoorde dat als je langer dan 1,5 bezig bent je afvalstoffen produceert. En ik ben zoiezo met mij KT al uur, 1,5 uur bezig. Dus om dan nog 30/45 mins cardio te doen..

Het zou veel makkelijker zijn om de cardio te plaatsen op rustdagen..(train mijn spieren niet op rustdagen, alleen cardio dan..).

Indien dit echt dom is, dan moettte we wat minder lang KT doen.

Hoor graag van jullie

Rippetoe duurt in het begin misschien maar een halfuur omdat je met een licht gewicht begint. Ik train nu ongeveer een uur.

Ik raad je af om cardio te doen op je rustdagen. Uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat mijn benen zo niet genoeg rust krijgen. Bij krachttraining alleen verbruik je al veel kcal.
Ik zou gewoon rond de 3000kcal eten per dag. Dat is genoeg om je spieren te herstellen na de training, en ik denk niet dat je gaat verdikken, maar eerder meer spiermassa creëren. Leg eerst een goede basis aan. Als je later wil kan je nog altijd cutten. Ik vind het niet nodig om te cutten.

Terug
Naar boven