Fitness Seller

Wat voor eten is makkelijk mee te nemen en direct klaar om te eten?

bbpower

Novice
Waardering
0
Ik rijd taxi in het weekend en m'n dag ziet er dan zo ongeveer uit:

thuis 16.00 ontbijt (100gr havermout, 25gr amandelen, 15gr whey, 250gr yoghurt)
19.00 ???
thuis 22.00 avondeten
01.00 ???
04.00 ???
07.00 ???
thuis 09.00 500 gr kwark

Volkorenbrood met kalkoenfilet, ham of runderrookvlees eet ik nu. Ik eet er dan 4 met totaal 100gr vlees. :meal: Maar ik zou graag wat variatie willen hebben omdat ik nu 16 boterhammen mee zou moeten nemen en dan word je het brood wel zat :kots:

En ideeen voor goedkoop eiwitrijk broodbeleg zijn ook welkom. :) Ik haal de kalkoenfilet, ham of runderrookvlees sowieso al bij de aldi.

ik eetdagelijk 20 boterhammen ongeveer met elke keer 150 gr kipfilet uit een pakje :D blijft smullen :D gewoon slikken die shit

musli bollen, pannekoeken, brood, pasta's, tonijn met ketchup.. zoek maar even en dan zul je best veel tegenkomen wat je allemaal kan maken en meenemen. succes!

rijstwafels, kwark, pinda's, fruit

1. Brood met kalkoen/kipfilet. Gewoon een paar dagen van te voren maken en meenemen.
2. Rijst met kip of tonijn. Maak de kip klaar en dump het met de rijst in je tupperware. In de magnetron voordat je de taxi instapt en meenemen.
3. Ketchup, barbecuesaus, vetarme mayonaise.
4. Sla/Groente/Komkommer met een dressing en tonijn of kip erbij.
5. Bakje fruit. Allerlei soorten vruchten. Aangezien je vruchtensap koud moet houden en een shake na een tijdje ' zakt' in een flesje raad ik je gewoon aan
om een fles water mee te nemen.
6. Noten, pinda's, rozijnen noem maar op
7. Magere kwark, yoghurt en allerlei andere goede zuivelproducten.
8. Als dit niet genoeg is dan hoor ik het van je :p

Tariq:D

.
2. Rijst met kip of tonijn. Maak de kip klaar en dump het met de rijst in je tupperware. In de magnetron voordat je de taxi instapt en meenemen.

Tariq:D

Dat kun je ook koud eten.. doe ik ook. elke dag met mijn bakjes naar het werk en dan tijdens het werk ( kantoorwerk ) gewoon bakje open en eten.
Vergeet niet om een vork mee te nemen. ( dat overkwam mij namelijk de 1e dag..hahaha:rolleyes: )

pannekoeken.

Dat kun je ook koud eten.. doe ik ook. elke dag met mijn bakjes naar het werk en dan tijdens het werk ( kantoorwerk ) gewoon bakje open en eten.
Vergeet niet om een vork mee te nemen. ( dat overkwam mij namelijk de 1e dag..hahaha:rolleyes: )

ahaha..maar jah altijd goed en vies smaakt het niet vind ik dan.
gewoon een beetje zou en peper en tis heeeeerlijk om het naar binnen te werken

sardientjes kunnen vlug gaan en meteen 20 gram proteinen

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties. Het beste is gewoon een bak volkorenpasta met kip. :lick:
De andere tips zijn wat onhandig, een blikje tonijn opentrekken is al snel wat morsen en verder gaat het vooral om de eiwitten dus pannekoeken zijn ook niet de moeite waard voor mij.
Zuivel is altijd goed, maar kwark blijft altijd maar op m'n tong zitten/plakken en ga daardoor uit m'n smoel stinken. :o Daarom eet ik dat thuis voordat ik tanden ga poetsen.
Noten lijkt me niet noodzakelijk omdat ik al onverzadigd vet binnen krijg via de boter op brood en evt olijfolie van de kip met volkorenpasta.
Groente of fruitsalades zijn me iets te veel werk om klaar te maken en vaak zijn een groot gedeelte vitamines/mineralen al weg nadat het gesneden en te lang bewaard is.

Gewoon koude rijst, boontjes en kip, is best te doen. Anders doe je er een beetje appelmoes overheen.

Aan sardientjes heb ik nooit gedacht. Ik eet meestal wel elke dag een blikje tonijn. Zijn ze er ook op waterbasis?

Denk het wel.
Zelf wissel ik tonijn met makreel op waterbasis van dag tot dag af.
Gekookte eieren, rijstwafels, eiwitrepen, cashews zijn nog een paar handige meeneemdingen.

haha helemaal tof op je werk aankomen met je bakje eten, stoer kijken, vergeet je een vork :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
OK ik heb weer 2 nieuwe ideeen:
1. tonijn uit laten lekken, beetje ketchup erdoor en op brood doen
2. gekookte eieren op brood
Moeten die eieren hard worden gekookt? Meestal eet ik ze zacht gekookt, 6,5 minuten. Maar als ze mee moeten is dat denk ik niet zo goed.

haha helemaal tof op je werk aankomen met je bakje eten, stoer kijken, vergeet je een vork :roflol:

nouja.. ik heb wel een collega naar de kantine gestuurd om een vork voor mij te halen :D
hahaha:hahaha:

was mijn eerste dag met nieuw eetschema hoor... niet mijn eerste dag op het werk.. die was namelijk een paar weken daarvoor..

Check mijn laatste artikel in mijn signature.

Terug
Naar boven