AndroidHealthClinic

interesse in voedingsschema's?

Hallo mss ALS je ooit tijd hebt heb ik graag een voedingschema! ALs het mogelijk zou zijn!
hier ff gegevens:
----------------

Leeftijd: 17
Lengte: 182 cm
Gewicht: 78 kg
Training: 3x per week

''Ik woog vroeger 100+ Kilo VET ben toen goed afgevallen, maar kheb gewoon bang om te eten, dus mmm :( ,,, "

Mijn mama vind datk overdrijf? en dat het veel kost dus mss is dat handig als je dat ook ff weet, probleem is ik lust geen vis :x ,,, en Kwark de eerst 200gr gaat goed en daarma moetk er van kotse dus kun je ook vertellen hoe je die lekkerder kunt maken??

Eettijden: als het school is

1: ontbijt 7:00~
2: schoolpauze 10:00
3: lunchpauze 11:55
4: thuiskomst van school 16.30
5: Avondeten: ~17:00
6: avond(bed tijd:p) +-21:00 - 23.00

Tog bedankt al !!!
leuk dat je dit doet ;)

peace x

Hoi. Waar zeg je steeds bij het avondeten geen rijst/aardappels?

• Topic Starter Topic Starter
Negeer me niet. :(

bij het avondeten geen rijst/carbs omdat je niet de hele dag carbs moet eten ivm. insulinegevoeligheid. dan kun je het beste alleen rond je workout carbs eten en 's morgens om je glycogeen op peil te houden.

Wat zijn carbs nou eigenlijk precies? ???

Okay das dan duidelijk! Ik vind je 3500 kcal bulkdieet high carb wel interessant, daar neem ik wat dingetjes uit over. thx!

Okay das dan duidelijk! Ik vind je 3500 kcal bulkdieet high carb wel interessant, daar neem ik wat dingetjes uit over. thx!
mooi dat ik je ermee van dienst heb kunnen zijn! succes ermee!

(voor degenen die al een tijdje op hun schema wachten, ik heb het erg druk, krijg ook veel priveberichten etc. maar ik ga binnenkort hier alles weer even behandelen)

np riggard! jij doet veel voor ons hoor (a) :P !

Oke rigg, in ieder geval fijn te horen dat er nog wat aan komt:), ik zal ondertussen zelf proberen wat samen te stellen.

bij het avondeten geen rijst/carbs omdat je niet de hele dag carbs moet eten ivm. insulinegevoeligheid. dan kun je het beste alleen rond je workout carbs eten en 's morgens om je glycogeen op peil te houden.

Hoe bedoel je ivm insulinegevoeligheid? Je moet toch juist door de dag heen je insulinepeil zo gelijk mogelijk houden? Ivm je alvleesklier die anders te hard moet werken, met pieken en dalen enz.

Hoe bedoel je ivm insulinegevoeligheid? Je moet toch juist door de dag heen je insulinepeil zo gelijk mogelijk houden? Ivm je alvleesklier die anders te hard moet werken, met pieken en dalen enz.

als je de hele dag carbs eet dan heb je de hele dag hoog insuline, hierdoor neemt de insulinegevoeligheid van de spieren af en heb je meer insuline nodig om de voedingsstoffen in de spier te krijgen.

hey.

erg handig dit topic!!

ik heb een voedingsschemavan je overgenomen, maar ik heb wel een paar vragen!

het gaat om dit schema;

2000 kcal bulk workout 's avonds
2000kcal bulk

maaltijd 1
40gr havermout
1 appel of 100gr fruit
400gr yoghurt

maaltijd 2
30gr nootjes

maaltijd 3
30gr mayonaise
100gr tonijn
en nog wat zilveruitjes uit een pot, of andere groente zoals wortel

maaltijd 4
zelfde als maaltijd 3 (kun je het beste in 1 x maken)

maaltijd 5
avondeten
aardappelen/rijst
mager vlees
groente

workout

maaltijd 6
20gr honing
20gr rozijnen
300gr yoghurt
25gr kwark
(kan je denk ik wel allemaal bij elkaar mikken)

maaltijd 7
250gr kwark

er staat zo te zien redelijk wat yogurt in. maar bedoel je dan gewoon yoghurt met een smaakje voor de carbs ofniet?

want als het naturel is, snap ik het niet zo omdat dat niet veel scheelt met naturel kwark.

en die tonijn maaltijden, is wel lekker hoor, maar wat zou ik daar voor in de plaats kunnen nemen, omdat ik wel beetje wil varieren.

en wat zou ik eventueel nog kunnen toevoegen om meer kcal te krijgen. zelf heb ik 500gr kwark voor slapen gaan en 3 shakes er tussen geplaatst, 1 whey voor bij ontbijt, 1 whey rond 3 uur, en 1 carbs shake na training.

mvg
marco

hey.

erg handig dit topic!!

ik heb een voedingsschemavan je overgenomen, maar ik heb wel een paar vragen!

het gaat om dit schema;

2000 kcal bulk workout 's avonds
2000kcal bulk

maaltijd 1
40gr havermout
1 appel of 100gr fruit
400gr yoghurt

maaltijd 2
30gr nootjes

maaltijd 3
30gr mayonaise
100gr tonijn
en nog wat zilveruitjes uit een pot, of andere groente zoals wortel

maaltijd 4
zelfde als maaltijd 3 (kun je het beste in 1 x maken)

maaltijd 5
avondeten
aardappelen/rijst
mager vlees
groente

workout

maaltijd 6
20gr honing
20gr rozijnen
300gr yoghurt
25gr kwark
(kan je denk ik wel allemaal bij elkaar mikken)

maaltijd 7
250gr kwark

er staat zo te zien redelijk wat yogurt in. maar bedoel je dan gewoon yoghurt met een smaakje voor de carbs ofniet?

want als het naturel is, snap ik het niet zo omdat dat niet veel scheelt met naturel kwark.

en die tonijn maaltijden, is wel lekker hoor, maar wat zou ik daar voor in de plaats kunnen nemen, omdat ik wel beetje wil varieren.

en wat zou ik eventueel nog kunnen toevoegen om meer kcal te krijgen. zelf heb ik 500gr kwark voor slapen gaan en 3 shakes er tussen geplaatst, 1 whey voor bij ontbijt, 1 whey rond 3 uur, en 1 carbs shake na training.

mvg
marco
naturel yoghurt gewoon. verschilt van kwark kwa hoeveelheid eiwit en normale yoghurt is wat vloeibaarder.

tonijnmaaltijden kun je vervangen voor bv gebakken zalm/noten+eiwithsake/rood vlees etc.

500gr kwark kun je voor het slapen gaan nemen, geen carbshake na je workout liever, ik zou hier en daar gewoon de hoeveelheden wat opkrikken. beetje nootjes meer etc.

snelle reactie!

ja ik zal het allemaal eens een beetje opkrikken.
bedankt!

Hallo mss ALS je ooit tijd hebt heb ik graag een voedingschema! ALs het mogelijk zou zijn!
hier ff gegevens:
----------------

Leeftijd: 17
Lengte: 182 cm
Gewicht: 78 kg
Training: 3x per week

''Ik woog vroeger 100+ Kilo VET ben toen goed afgevallen, maar kheb gewoon bang om te eten, dus mmm :( ,,, "

Mijn mama vind datk overdrijf? en dat het veel kost dus mss is dat handig als je dat ook ff weet, probleem is ik lust geen vis :x ,,, en Kwark de eerst 200gr gaat goed en daarma moetk er van kotse dus kun je ook vertellen hoe je die lekkerder kunt maken??

Eettijden: als het school is

1: ontbijt 7:00~
2: schoolpauze 10:00
3: lunchpauze 11:55
4: thuiskomst van school 16.30
5: Avondeten: ~17:00
6: avond(bed tijd:p) +-21:00 - 23.00

Tog bedankt al !!!
leuk dat je dit doet ;)

peace x
heb deze uit m'n eerste post gehaald, denk dat dit prima voor je moet werken. kwark kun je lekkerder maken door er gemalen kokos doorheen te gooien, is wel te vinden inde supermarkt.

ontbijt
125gr rundergehakt
1 appel
30gr whey (kan eventueel ook 1 glas melk)

maaltijd 2
1 stuk fruit
4 gekookte eitjes

maaltijd 3
3 eitjes
of
40gr noten

maaltijd 4
250gr kwark
(10gr gemalen kokos)
20gr noten

maaltijd 5 (avondeten)
groente
125 gr rundergehakt (of ander vlees)
op trainingsdagen is dit je pre workout en neem je:
125gr kip
groente
40gr rijst

20gr dextrose tijdens je workout

maaltijd 6
250gr kwark
20gr pure chocolade (dus echt 72% of meer cacao, je hebt van die swiss repen bij de ah)
op trainingsdagen is dit je post workout maaltijd en neem je:
500gr kwark
30gr honing
30gr rozijnen

zeg maar wat je ervan denkt.

Hey, ik heb nog niet het hele topic doorgelezen dus ik weet niet of je nog schema's maakt. maar als je ze nog maakt ben ik zeeer geinteresseerd.

Ik heb mn best gedaan, uren stickys en andere topics gelezen over voeding etc. Aantal keer geprobeerd om te beginnen met een voedingsschema maar ik kwam er gewoon niet uit

Ik train 4 x per week namelijk op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. In de vakantie wisselen de tijden waarop ik train heel erg, soms 'smorgens om 10 uur soms 's avonds om 10 uur, maar als de vakantie voorbij is zal t 's avonds na t avondeten zijn. Ik wil gaan cutten, weet alleen nog niet echt hoeveel kcal dat voor mij zou betekenen, misschien dat je me daarmee kan helpen dat ik het bereken en het dan doorgeef aan jou. 17 jaar, 1.79 meter lang en weeg 78 Kg.

Eettijden maken in principe nu nog niks uit, maar zodra mn school weer begint zal ik dus beperkte tijden hebben. maarja daar hoef je voor nu geen rekening mee te houden dat los ik dan wel op.

Ik ben ook wel bereid om alles te eten dus daar hoef je verder ook niet op te letten, alleen heb ik wel moeite met vis maar daar zet ik me dan maar overheen.

Mijn doel is dus om vet kwijt te raken en zodra ik daar vanaf ben dus spiermassa bijkomen. Maar het hoofdpunt is nu dus om vetmassa kwijt te raken

In ieder geval bedankt voor je tijd.

Radical
hoeveel kcal je nodig hebt blijft altijd maar een berekening, uiteindelijk moet je dat toch uitvogelen met trial and error, maar voor jou zou je onderhoud volgens mijn berekeningen ongeveer 2950 zijn. voor de cut zou ik dan ongeveer 2500 nemen.

eettijden boeien niet zoveel, 2 a 3 tussen de maaltijden is wat ik aanhoud, geen vaste tijden.

ik denk dat jij ook goed uit de voeten moet kunnen met het schema wat ik hierboven heb gepost aangezien jullie bijna dezelfde eisen hebben.

Ik wil dat jullie Riggard aanspreken als 'God Riggard'

SAY IT!!! SAY IT LOUD!!!

****ing newbie wankers

Terug
Naar boven