AndroidHealthClinic

Wat voor schoenen loop jij op?

Waarom denk ik dat dit gewoon de waarheid is?

Ik loop altijd naast mn schoenen.

Nee, die zou ik nooit kopen jordy.

je kan dat wol aan de zijkanten ook naar de binnekant vouwen, zo is het orgineel eigenlijk. Je kan hem ook naar buiten vouwen als op die foto. Ik vind witte wol mooii, staat wel een beetje Uggs achtig

Dat uggs achtig is het nou ne :P

nike-dunk-grey-red-01.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan nog Nike dunk high in het wit.
En blauwe Adidas afgeleid van dunks.
Verder nog een paar zwarte lacoste en witte k swiss.

Met die schoenen hossel jij cker chicks? Poppin?

Kom je nou meestal niet de clubs mee in met die schoenen.

Me zomerschoentjes van dit jaar:

• Topic Starter Topic Starter
er zijn bij de bijenkorf mooie schoenen te koop met 3 dwaze dagen, o.a. Gstar en nike's:)

Bijenkorf is ****ed up qua schoenen, loop liever foot locker, pro, front runner of sneakers ofzo binnen.

Die dwaze dagen is ook pure onzin, gemiddelde seizoensuitverkoop is veel voordeliger

• Topic Starter Topic Starter
Bijenkorf is ****ed up qua schoenen, loop liever foot locker, pro, front runner of sneakers ofzo binnen.

Die dwaze dagen is ook pure onzin, gemiddelde seizoensuitverkoop is veel voordeliger

Tja ieder zijn mening, wat ik niet snap is dat mensen 70/80 euro voor een overhemd betalen omdat er een tekentje van tommy hilfiger op staat:rolleyes:

Tja ieder zijn mening, wat ik niet snap is dat mensen 70/80 euro voor een overhemd betalen omdat er een tekentje van tommy hilfiger op staat:rolleyes:

Ik bedoel niet dat ik de schoenen te duur vind, maar dat ik diezelfde schoenen liever ergens anders koop.

Terug
Naar boven