AndroidHealthClinic

Wat voor schoenen loop jij op?

Kom niet in heaumeau clubs waar kakkergastjes in blousjes aan de bar staan.

Ben nog nooit ergens geweigerd om mijn schoenen iig.:)

No Offence
Grappig dat je gelijk zo op je tenen getrapt doet, lijkt net alsof je een soort van trauma hebt :rolleyes:

De meeste (lees betere) clubs laten je gewoon niet binnen met sneakers, je bent tenminste ook niet in het skatepark of weet ik het waar je die dingen draagt.

Grappig dat je gelijk zo op je tenen getrapt doet, lijkt net alsof je een soort van trauma hebt :rolleyes:

De meeste (lees betere) clubs laten je gewoon niet binnen met sneakers, je bent tenminste ook niet in het skatepark of weet ik het waar je die dingen draagt.

Nee hoor, weet gewoon bij wat voor clubs iemand wel geweigerd word als diegene sneakers draagt.

En over betere clubs, oneens maar dat is gewoon mening.

En skate park? :roflol: Nike dunks worden heel vaak gedragen door dansers, simpelweg omdat ze enorm lekker dansen en een opvallend uiterlijk hebben.

edit: Sorry ik realiseer me nu dat het compleet onzin is wat ik zeg, want ik een club ga je toch niet dansen :roflol:

Laatst bewerkt:
Inderdaad een mening!
En of dansers het dragen weet ik niet, maar dan nog.. Het zijn gewoon sportschoenen die je in een uitgaansgelegenheid niet draagt imho

• Topic Starter Topic Starter
bij de ikea in de ballenbak.

Morgen ff kijken voor nieuwe schoenen, in de stad, zal wel druk zijn door de bijenkorf

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Sportief en toch net.

Nou ok. Maargoed ik ben iig nog nooit geweigerd vanwege mijn schoenen:). Heb het wel zien gebeuren maar dat was meer vanwege andere redenen

Nou ok. Maargoed ik ben iig nog nooit geweigerd vanwege mijn schoenen:). Heb het wel zien gebeuren maar dat was meer vanwege andere redenen
Mooi dat je niet geweigerd word, ik zei ook alleen maar dat ik lui wel om die schoenen geweigerd zag wroden he ;)

Wat een bullshit over die schoenen, als je er gewoon redelijk uitziet kom je overal wel binnen, nike dunks zijn zo erg nog niet.
Hier word je wel geweigerd met Nike Air Max, maarja das ook logisch

Nike air max Classics all the way baby :D

Air jordan

Bijenkorf is ****ed up qua schoenen, loop liever foot locker, pro, front runner of sneakers ofzo binnen.

Die dwaze dagen is ook pure onzin, gemiddelde seizoensuitverkoop is veel voordeliger

Voor sneakers moet je ook niet bij de Bijenkorf zijn :p

Je hebt gelijk over de dwaze dagen :) Heb er zelf nog wel een paar nette schoenen gehaald. Niet omdat het zo goedkoop was maar gewoon omdat ik er nog een paar nodig had

[Link niet meer beschikbaar] Deze wil ik wel. (no homo)

Terug
Naar boven