Fitness Seller

Wat voor werk doe je

Haha, geen particuliere aanbod qua vastgoed zijn het bedrijfspanden die ,daar waar nodig, in een portefeuille van zo'n 35 mljn geplaatst word heb wel leuke obligatie voor je inleg vanaf 50.000 9% rendement
PFFff dat ik ook hiet dat saaie gelul moet doen zeg whahahah
netjes

• Topic Starter Topic Starter
maar nog steeds begrijp ik niet dat er vele hier al rond ****ing 6uur opstaan pfff
Dat is echt dodelijk zeg zeg ik hier om 02:25 hehe maa rik ben dan ook tot maandag vrij had ik ff nodig vond ik whahah

Haha, geen particuliere aanbod qua vastgoed zijn het bedrijfspanden die ,daar waar nodig, in een portefeuille van zo'n 35 mljn geplaatst word heb wel leuke obligatie voor je inleg vanaf 50.000 9% rendement

PFFff dat ik ook hiet dat saaie gelul moet doen zeg whahahah

bij hoeveel euro krijg je een hoger rendament, might be interested

bij hoeveel euro krijg je een hoger rendament, might be interested

Zo werken de obligatie's niet je hebt geen hogere inleg je kunt wel meer obligatie's kopen maar dna blijft het rendement wel hetzelfde maar dus 9% over 2x 50.000 is meer dan 1x in verhouding wel hetzelfde eind som is hoger uiteraard...

Ps het is wel al 2:30 ok....hehe

Zo werken de obligatie's niet je hebt geen hogere inleg je kunt wel meer obligatie's kopen maar dna blijft het rendement wel hetzelfde maar dus 9% over 2x 50.000 is meer dan 1x in verhouding wel hetzelfde eind som is hoger uiteraard...

Ps het is wel al 2:30 ok....hehe

hoef pas om half 4 morgenmiddag te werken, dus ja :P

en wat doe jij ook al weer?

Boekhouder

Bij de bananaboots :D

rp

Laatst bewerkt:
heb geen tijd om te werken, door het DBB Forum

Ik heb 2 banen.
Momenteel werk ik bij een Farmaceutisch bedrijf en daarnaast ben ik free-lance fotograaf voor De Weekkrant regio Friesland

Ik sta model voor de 2e lijn John Holmes-dildo's......:cool:

student latijn 5u wiskunde

Ik zit in het pak van Pino. Televisiewerk dus.

ICT beheerder 900 uur starten

lijkenruimer

Terug
Naar boven