Fitness Seller

Wat was je meest extreme kuur ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nu mee bezig. Voor het eerst "hoog" gedoseerd. 1200 test, 500 bold en 400 mast. 6 iu HGH, 1 keer per week een dosis Lantus en af en toe wat Novorapid rond de training. Lowerbody dagen high carb, upperbody medium en rust wat lager in carbs. Inmiddels iets meer dan 5000 kcal en groei met de dag lijkt het. Leuk probeersel, hou het op een week of 6 denk ik.
 
Nu mee bezig. Voor het eerst "hoog" gedoseerd. 1200 test, 500 bold en 400 mast. 6 iu HGH, 1 keer per week een dosis Lantus en af en toe wat Novorapid rond de training. Lowerbody dagen high carb, upperbody medium en rust wat lager in carbs. Inmiddels iets meer dan 5000 kcal en groei met de dag lijkt het. Leuk probeersel, hou het op een week of 6 denk ik.
Heftige kuur , hoop dat het gaat brengen wat je ervan verwacht,hoopt
 
250 test e, 1000 tren e, 200 mast e. Voelde me net god. Maar niet voor herhaling vatbaar

Als je in de zomer gaat slapen (zonder airco), eindig je s'ochtends dan ook 4kg lichter dan de avond ervoor?
Met een doorweekt bed van het zweet? of valt de toename van snel zweten wel mee zodra je hoger gaat doseren?
 
Nu mee bezig. Voor het eerst "hoog" gedoseerd. 1200 test, 500 bold en 400 mast. 6 iu HGH, 1 keer per week een dosis Lantus en af en toe wat Novorapid rond de training. Lowerbody dagen high carb, upperbody medium en rust wat lager in carbs. Inmiddels iets meer dan 5000 kcal en groei met de dag lijkt het. Leuk probeersel, hou het op een week of 6 denk ik.
Meende dat je al wa zwaarders gedaan had maar ik zal mis zijn.

Wat voegt bold/mast toe in deze stack, waar je het vooral van de test zult hebben wss.
 
Meende dat je al wa zwaarders gedaan had maar ik zal mis zijn.

Wat voegt bold/mast toe in deze stack, waar je het vooral van de test zult hebben wss.
Boldenone is hit or miss ik ga er persoonlijk goed op , mijn maatje vind het 3x niks
 
Meende dat je al wa zwaarders gedaan had maar ik zal mis zijn.

Wat voegt bold/mast toe in deze stack, waar je het vooral van de test zult hebben wss.

Ja dat was het experiment met de theorie van Dan Duchaine en Paul Borreson. Top daar was 3 gram ofzo maar dat was maar 10 dagen.

Bold omdat ik het fijn vind, en ondanks dat het volgens DBB niet kan, zorgt Bold dat ik er heel anders uit zie. Mast is voor de verhoudingen. Zou in deze misschien wel weg gelaten kunnen worden maar het gaat goed zo, vocht valt eigenlijk reuze mee en dat zonder AI en met toch regelmatig een cheatmeal dus ik hou het er wel in.
 
750 test ew 14 weken lang, 500 tren ew 12weken lang, 50 dianabol ed 6weken lang
 
Laatst bewerkt:
vorig jaar op 750mg test e, 600mg tren e en 100mg anadrol per dag (5 weken).
Was tot nu toe mijn hevigste.
Heerlijke kuur qua gains en kracht maar sliep er allesbehalve goed op en voelde me sommige dagen echt ruk.
 
1000 test e , 600 tren , 600 bold , dat was de heftigste . Sides hoge bloeddruk , zweten en amper slapen . Torenhoog libido dat wel .
Voor mij persoonlijk nooi meer tren .
 
750mg test
500mg tren
500mg masteron
50mg winstrol
2x 0.05 clen
T5

Agressie & vaak kramp & depri & lage libido

Maar resultaat veel vetverlies en veins popped out
 
Mijn meest heerlijke kuur was test 1 gram stukkie cruise en test 750 en tren 500.
Ik voelde mij bovenmenselijk toen.
Daarna liet tren mij in de steek als een hoer in de nacht.
 
Back
Naar boven