XXL Nutrition

Wat was je meest extreme kuur ?

Bezoekers in dit topic

Wat heb je hier mee gegained dan?
Ook veel sides?
Ik hield heel veel vocht vast en me bloeddruk was erg hoog dus ik voelde me er niet heel lekker op. Maar ik ben toen van 97kg naar 105kg gegaan en mijn bench pr van 150kg naar 170kg. Dus was er opzich wel tevreden mee.

Vraag ik mij ook af. Alsje erbij igf 1 en slin bijnam. Damn
Insuline nam ik toen nog niet.
 
Test 250
Masteron 200
Deca 125
 
Mijn meest heerlijke kuur was test 1 gram stukkie cruise en test 750 en tren 500.
Ik voelde mij bovenmenselijk toen.
Daarna liet tren mij in de steek als een hoer in de nacht.

hahahaha ik ken het :D
 
HEFTIGSTE KUUR VOOR MIJ WAS:

Week 1-2 2500MG TEST-E
Week 3-10 1500MG TEST-E
Week 1-10 1000MG TREN-E
IGF 1

wist niet wat ik deed was net 20jaar ging van de 80kg naar 90kg in 10 weken tijd. Bench ging van 120kg naar 160kg, ik doe het nooit meer had niet eens verstand van dosering etc.... (dacht dat 1ml 100mg was-.-) heb het ook stiekem genomen zei dat het voor iemand anders was lol. spoot tussen de 10/15 vials weg koste me 700 euro ofzo destijds alleen aan AAS. daarna hele lange tijd off geweest leerde me ex kennen interesse lag ergens anders.

en owja elke keer dat ik een shot van insuline nam trilde ik heftig zweten zowat flauwvallen puur omdat ik niet wist wat ik deed en wat ik moest nemen. (2weken insuline genomen)
 
HEFTIGSTE KUUR VOOR MIJ WAS:

Week 1-2 2500MG TEST-E
Week 3-10 1500MG TEST-E
Week 1-10 1000MG TREN-E
IGF 1

wist niet wat ik deed was net 20jaar ging van de 80kg naar 90kg in 10 weken tijd. Bench ging van 120kg naar 160kg, ik doe het nooit meer had niet eens verstand van dosering etc.... (dacht dat 1ml 100mg was-.-) heb het ook stiekem genomen zei dat het voor iemand anders was lol. spoot tussen de 10/15 vials weg koste me 700 euro ofzo destijds alleen aan AAS. daarna hele lange tijd off geweest leerde me ex kennen interesse lag ergens anders.

en owja elke keer dat ik een shot van insuline nam trilde ik heftig zweten zowat flauwvallen puur omdat ik niet wist wat ik deed en wat ik moest nemen. (2weken insuline genomen)
Holy Moly!
 

mag blij zijn dat ik nog leef zei iemand, en nadat me kuur was afgelopen pffff leek alsof alles me afgenomen werd depressief noem maar op.
 
mag blij zijn dat ik nog leef zei iemand, en nadat me kuur was afgelopen pffff leek alsof alles me afgenomen werd depressief noem maar op.
Dat kan ik goed begrijpen XD.... Rip Bloedwaardes en hormonen
 
was ook zonder grap me 3e kuur in me leven. wist totaal niet wat ik deed had een insuline pen elke keer dat ik een shot nam begon ik te zweten probeerde zoveel mogelijk suikers te eten zat gewoon aan de appelstroop met rijst hahahaha. zag er echt uit als een buffel na 10 weken dat wel.
 
1250mg test p.w
1000mg tren p.w
150mg oxy e.d
50iu e.d 4weken
Dianabol 100mg e.d had ik nog over

Negative Effects:
heel veel zweten maar egt heeeel veel zelfs met tshirt en tijdens trainen een hoodie dan is het alsof ik een kraan heb opengezet, snachts zweten zoveel dat het matras nat is en ik het moest omdraaien. Maagzuur tijdens alle bezigheden ook tijdens slapen.
Last van ogen gedurende kuur, last van stemmingswisselingen, buikpijn, stoelgang anders, super vettige huid, haargroei stukkens sneller met name vaker scheren op benen ect.
Heel snel buiten adem, drukkend gevoel op borst.

Positive effects:

Power als een beer trust me heel veel kracht toename, mooier fysiek door de tren, als ik eenmaal traint wou ik niet meer stoppen, overal een grote pomp, aderen die overal zichtbaar worden en ze ziet kloppen/pompen. Sex was niet te stoppen grote pomp met weinig inhoud haha.

Met deze kuur heb ik goede kwaliteit spieren opgebouwd, het lijkt hoe ouder ik wordt hoe massiever en compacter me spieren wat worden, vocht gehalte is het zelfde gebleven.

Zou ik het nog eens doen.

Hell Yeah.

Ik hoef geen gr wit, doe mij maar 1gr tren to feel like a god
 
50 IU hgh???? Ed??
 
50 iu GH? en 4 weken? wat heb je aan 4 weken.
 
Volgensmij bedoelde hij 50iu insulinr per week
 
Mijn heftigste kuur zit ik nu op..
900mg sust
625mg deca
100mg oxy
50mcg igf-1 lr3 p.d
300mcg ghrp-6 p.d
200mcg cjc-1295 p.d
1 scoop creatine

Grote krachtgains lean musclemass en geen sides waar ik last van heb
 
ben echt niet bekend met sarm's is het waard? of voldoe ik aan me 5 iu gh :D

me volgende kuur word 1000mg sust 500 deca 100oxy:D
 
ben echt niet bekend met sarm's is het waard? of voldoe ik aan me 5 iu gh :D

me volgende kuur word 1000mg sust 500 deca 100oxy:D
Nou .. helpt mij lean te blijven terwijl ik op 6500 calorieen zit.

Door ghrp-6 eet ik het dubbele van me normale ontbijt. At eerst 200gr oats met 5 eieren en nu 400gr oats met 5 eieren lol.
 
ben echt niet bekend met sarm's is het waard? of voldoe ik aan me 5 iu gh :D

me volgende kuur word 1000mg sust 500 deca 100oxy:D
Nou .. helpt mij lean te blijven terwijl ik op 6500 calorieen zit.

Door ghrp-6 eet ik het dubbele van me normale ontbijt. At eerst 200gr oats met 5 eieren en nu 400gr oats met 5 eieren lol.
 
HEFTIGSTE KUUR VOOR MIJ WAS:

Week 1-2 2500MG TEST-E
Week 3-10 1500MG TEST-E
Week 1-10 1000MG TREN-E
IGF 1

wist niet wat ik deed was net 20jaar ging van de 80kg naar 90kg in 10 weken tijd. Bench ging van 120kg naar 160kg, ik doe het nooit meer had niet eens verstand van dosering etc.... (dacht dat 1ml 100mg was-.-) heb het ook stiekem genomen zei dat het voor iemand anders was lol. spoot tussen de 10/15 vials weg koste me 700 euro ofzo destijds alleen aan AAS. daarna hele lange tijd off geweest leerde me ex kennen interesse lag ergens anders.

en owja elke keer dat ik een shot van insuline nam trilde ik heftig zweten zowat flauwvallen puur omdat ik niet wist wat ik deed en wat ik moest nemen. (2weken insuline genomen)

Wordt IGF wel vaker los gebruikt icm. AAS zonder dat je HGH zet?
Of was dit puur met reden dat je op dat moment het niet waard vond om goede HGH aan te schaffen (gezien de hoge kosten)?
 
Back
Naar boven