AndroidHealthClinic

Wat was je meest extreme kuur ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

500 test-e pw
800 tren-e pw
400 mast-e pw
voor 10 weken.


Dit was mijn favoriete kuur, zou deze graag weer nemen maar helaas was mijn vriendin er niet zo blij mee en die wil niet dat ik tren nog boven de 400mg/w doseer.
Momenteel dan ook bezig op 500 test/400 tren, wel lekker, maar voel me lang niet zo #GODMODE als toen :(
 
500 test-e pw
800 tren-e pw
400 mast-e pw
voor 10 weken.


Dit was mijn favoriete kuur, zou deze graag weer nemen maar helaas was mijn vriendin er niet zo blij mee en die wil niet dat ik tren nog boven de 400mg/w doseer.
Momenteel dan ook bezig op 500 test/400 tren, wel lekker, maar voel me lang niet zo #GODMODE als toen :(
Wat haalde je uit die kuur?

500test/400 tren was mijn zwaarste en dat was ook wel god mode
 
500test/400tren/400mast
50mcg T3
Clen 2w on/off

Lekker zweten, nooit meer id zomer
 
500 test-e pw
800 tren-e pw
400 mast-e pw
voor 10 weken.


Dit was mijn favoriete kuur, zou deze graag weer nemen maar helaas was mijn vriendin er niet zo blij mee en die wil niet dat ik tren nog boven de 400mg/w doseer.
Momenteel dan ook bezig op 500 test/400 tren, wel lekker, maar voel me lang niet zo #GODMODE als toen :(

Wat haalde je uit die kuur?

500test/400 tren was mijn zwaarste en dat was ook wel god mode

Leg die “God mode” eens uit?
 
Hou je veel over van zo'n extreme kuur of valt het mee?
 
Leg die “God mode” eens uit?
Je voelt je gewoon de beste man op aarde. Beetje cocky af en toe, gelukkig ben ik dat niet van mijzelf dus het was niet overdreven ofzo.

Alles kan je gestolen worden attitude. Voelde op dat moment goed maar als ik erop reflecteer was dat echt een rot attitude.

Ik ben absoluut geen player maar kon meiden die out of my league waren zo rond m'n vringer draaien. Was nice:P
 
Hou je veel over van zo'n extreme kuur of valt het mee?
Size wise van 500 test 400 tren ja, denk zo'n 80% van overgehouden in een cruise van bijna 8 maanden. Look wise hou je fuck all over van de tren
 
in wolfenstein 3d kon je een code invoeren die godmode unlockte :P

Klopt! Ik speel Wolfenstein nog regelmatig.

Je voelt je gewoon de beste man op aarde. Beetje cocky af en toe, gelukkig ben ik dat niet van mijzelf dus het was niet overdreven ofzo.

Alles kan je gestolen worden attitude. Voelde op dat moment goed maar als ik erop reflecteer was dat echt een rot attitude.

Ik ben absoluut geen player maar kon meiden die out of my league waren zo rond m'n vringer draaien. Was nice:P

:roflol:
 
Size wise van 500 test 400 tren ja, denk zo'n 80% van overgehouden in een cruise van bijna 8 maanden. Look wise hou je fuck all over van de tren
vind persoonlijk tren een middel voor lui die het podium opstappen , en wat je aangeeft look wise hou je fuck over constest prep middel bij uistek zou ik zeggen
 
vind persoonlijk tren een middel voor lui die het podium opstappen , en wat je aangeeft look wise hou je fuck over constest prep middel bij uistek zou ik zeggen
Dit idd, zie het mijzelf niet direct meer gebruiken in een bulk.
 
Wat een belachelijke doseringen hier...
 
1100mg test
600mg bold
500mg mast
152mg para
350mg tren ace
45mg winnie ED
100mcg IGF-1 L3R EOD
5iu hgh (ug) ED
75mcg T3 (eventjes 100 gehad dacht ik)
Clen mcg weet niet meer

Zat een opbouw in de kuur, ben niet zo begonnen. Al met al was ik denk 20 weken on waarvan dit de laatste 8 weken waren. En die weken was ik:
Kneiter hard en dood ongelukkig. Depri, down, achterdochtig, algehele fml status.

Toen switsche ik naar 1800mg test en een gram mast en nog wat hgh. Dat werkte ook niet na 2 weken ben ik toen maar off gegaan.
 
1100mg test
600mg bold
500mg mast
152mg para
350mg tren ace
45mg winnie ED
100mcg IGF-1 L3R EOD
5iu hgh (ug) ED
75mcg T3 (eventjes 100 gehad dacht ik)
Clen mcg weet niet meer

What the....Moest je nog wel eten of was je hiermee voldoende verzadigd?
 
Nog off gaan met zulke cycles lol
 
1100mg test
600mg bold
500mg mast
152mg para
350mg tren ace
45mg winnie ED
100mcg IGF-1 L3R EOD
5iu hgh (ug) ED
75mcg T3 (eventjes 100 gehad dacht ik)
Clen mcg weet niet meer

Zat een opbouw in de kuur, ben niet zo begonnen. Al met al was ik denk 20 weken on waarvan dit de laatste 8 weken waren. En die weken was ik:
Kneiter hard en dood ongelukkig. Depri, down, achterdochtig, algehele fml status.

Toen switsche ik naar 1800mg test en een gram mast en nog wat hgh. Dat werkte ook niet na 2 weken ben ik toen maar off gegaan.
En hoe gaat het nu met je? haha
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
En hoe gaat het nu met je? haha

Prima, ik heb geleerd van deze dingen. Ik heb daarna nog een kuur of 3 gedaan denk ik. Ik kuur meestal langere periodes (20-24 weken) maar dosseer bij lange na niet meer zo hoog.

Ben nu al off sinds december 2017, sport nog 7 keer per week maar waarvan maar 2 x per week krachttaining. Niet gericht op massa, vandaar dat ik de stats van een beginner heb :)
 
Prima, ik heb geleerd van deze dingen. Ik heb daarna nog een kuur of 3 gedaan denk ik. Ik kuur meestal langere periodes (20-24 weken) maar dosseer bij lange na niet meer zo hoog.

Ben nu al off sinds december 2017, sport nog 7 keer per week maar waarvan maar 2 x per week krachttaining. Niet gericht op massa, vandaar dat ik de stats van een beginner heb :)

94kg op een lengte van 1.83 beginner stats noemen slaat natuurlijk echt helemaal nergens op :roflol:
 
Back
Naar boven