Fitness Seller

Wat was je meest extreme kuur ?

Bezoekers in dit topic

daarom is tren een nogo voor mij en ik weet zeker dat ik mijn buren aan stukjes snij en opeet
 
daarom is tren een nogo voor mij en ik weet zeker dat ik mijn buren aan stukjes snij en opeet

Hoe weet je dat dan zeker als je het nog nooit geprobeerd hebt?
Gewoon een keer proberen.
 
Zou in men volgende ook graag terug aan de tren gaan, maar ben spijtig genoeg veel te agressief. Zelfs toen ik hem maar op 500 zette :(
 
Hoe weet je dat dan zeker als je het nog nooit geprobeerd hebt?
Gewoon een keer proberen.
ooit gedaan na een week gedropped van mijn stack reden : kort lontje ,koud tegenover de vrouw en de kinderen en een totale klootzak . nou ben ik van mijn eigen niet het makkelijkste persoontje dus ik zal de schuld niet geheel aan de tren geven
 
ooit gedaan na een week gedropped van mijn stack reden : kort lontje ,koud tegenover de vrouw en de kinderen en een totale klootzak . nou ben ik van mijn eigen niet het makkelijkste persoontje dus ik zal de schuld niet geheel aan de tren geven

Tja, nog een reden om geen kinderen te nemen.
 
Ik verhoorg elke 2 a 3 weken maar eindigde uiteindelijk na 16 weken op:
1800 mg test e
900 mg bold

Wil volgende keer dit doen

1500mg bold
Test tussen 1 en 2 gram
6iu hgh
 
Ik verhoorg elke 2 a 3 weken maar eindigde uiteindelijk na 16 weken op:
1800 mg test e
900 mg bold

Wil volgende keer dit doen

1500mg bold
Test tussen 1 en 2 gram
6iu hgh
Boldenone hoog gedoseerd is best te doen,wil zelf nog 500 test 800 dhb proberen
 
Toch is dat wel bijzonder. Sides zoals; hoge bloeddruk, zweten, puisten, slapeloosheid, agressie. En dan toch heel happy met de kuur omdat de gains en de looks goed zijn. Hoe kun je genieten van een kuur met zoveel fucking sides?
 
Toch is dat wel bijzonder. Sides zoals; hoge bloeddruk, zweten, puisten, slapeloosheid, agressie. En dan toch heel happy met de kuur omdat de gains en de looks goed zijn. Hoe kun je genieten van een kuur met zoveel fucking sides?

No pain no gain. :rolleyes:
Aan de meeste sides valt wel wat te doen. En je went er aan.

Met de juiste supplementen, medicatie & dieet kan je prima 110/80 bloeddruk op 1g tren & 2g test hebben.
L-theanine, magnesium, valeriaan, visolie en pammetjes voor slapeloosheid en aggressie.
 
Laatst bewerkt:
No pain no gain. :rolleyes:
Aan de meeste sides valt wel wat te doen. En je went er ook aan.

Met de juiste supplementen en medicatie kan je prima 110/80 bloeddruk op 1g tren & 2g test hebben.
L-theanine, magnesium, valeriaan, visolie en pammetjes voor slapeloosheid en aggressie.

En dan een plotselinge hartdood.. het is allemaal de schuld van die anabolen!
 
  • Like
Waarderingen: 040B
No pain no gain. :rolleyes:
Aan de meeste sides valt wel wat te doen. En je went er aan.

Met de juiste supplementen, medicatie & dieet kan je prima 110/80 bloeddruk op 1g tren & 2g test hebben.
L-theanine, magnesium, valeriaan, visolie en pammetjes voor slapeloosheid en aggressie.

Pammetjes elke dag? Dat is geen leuke verslaving.
 
:roflol: elke dag pammetjes.....
 
een gram tren.... :-) Ik heb gezworen dat ik nooit meer hoger dan 400 ga, en dan max voor 8 weken. MAX!
 
een gram tren.... :-) Ik heb gezworen dat ik nooit meer hoger dan 400 ga, en dan max voor 8 weken. MAX!
Hoe nasty zag je er uit?:P
 
Back
Naar boven